#290008
Witam. Piszę o poradę w sprawie climatronica/ nagrzewania się auta. Golf 5 BKC.
Auto od jakiegoś czasu miało problem z piszczącym, dość mocno hałasującą dmuchawą. Rozebrałem, przedmuchalem i nasmarowałem smarem miedzianym. Pierwszy raz dość lekko, złożyłem i piszczenie było nadal. Rozebrałem raz jeszcze i posmarowałem już trochę bardziej. Złożyłem, włączyłem nawiew
i tak jakby climatronic zawiesił się na chwilę, i przestal reagować na klikanie , potem wrócił do normy, podejrzewam że od smaru może miał ciężko ruszyć. Po kolejnym złożeniu piszczenie znikło. To było coś około tydzień temu.
Dziś jadąc autem zaczęło lecieć chłodne powietrze,ale tylko z dwóch środkowych nawiewów, dwa kolejne boczne były ciepłe, temperatura w aucie ustawiona na 25/26. Gdy zwiekszalem temperaturę i poziom nawiewu to leciało ciepłe że wszystkich. Płyn chłodniczy jest, nie ubywa,temperatura cieczy to 90 stopni.
Silniczek klapy nawiewu zostal wymienionych około miesiąc temu.
Może być coś nie tak z nagrzewnica?
Może climatronic, cokolwiek ?
Może jakaś klapa od powietrza?
Od czego zacząć sprawdzanie. ?
Auto od jakiegoś czasu miało problem z piszczącym, dość mocno hałasującą dmuchawą. Rozebrałem, przedmuchalem i nasmarowałem smarem miedzianym. Pierwszy raz dość lekko, złożyłem i piszczenie było nadal. Rozebrałem raz jeszcze i posmarowałem już trochę bardziej. Złożyłem, włączyłem nawiew
i tak jakby climatronic zawiesił się na chwilę, i przestal reagować na klikanie , potem wrócił do normy, podejrzewam że od smaru może miał ciężko ruszyć. Po kolejnym złożeniu piszczenie znikło. To było coś około tydzień temu.
Dziś jadąc autem zaczęło lecieć chłodne powietrze,ale tylko z dwóch środkowych nawiewów, dwa kolejne boczne były ciepłe, temperatura w aucie ustawiona na 25/26. Gdy zwiekszalem temperaturę i poziom nawiewu to leciało ciepłe że wszystkich. Płyn chłodniczy jest, nie ubywa,temperatura cieczy to 90 stopni.
Silniczek klapy nawiewu zostal wymienionych około miesiąc temu.
Może być coś nie tak z nagrzewnica?
Może climatronic, cokolwiek ?
Może jakaś klapa od powietrza?
Od czego zacząć sprawdzanie. ?