#31222
Albo nie zmieniać ECU, tylko wrzucić po prostu fabryczny soft od 170-tki. Umieszczałem przecież wykres tak samo skastrowanego przez producenta Golfa VI 2.0 TDI 110 KM. Było jak byk, że wgranie samego fabrycznego softu z 2.0 TDI 140 dawało identyczne parametry fabrycznej wersji 140 KM. Turbo to samo, CR to samo, różnica była tylko w skrzyni. Analogiczna sytuacja będzie z 1.4 TSI moim zdaniem, a nawet lepsza, bo dodatkowo zostaje pewnikiem ta sama skrzynia i sprzęgło, co w GT, a być może i hamulce nawet. Wtedy już w ogóle nie ma żadnego problemu. Wrzucić soft ze 170-tki i masz normalne, fabryczne GT, bez żadnego cudowania. Można oczywiście machnąć program i będzie 200 KM, ale jeśli komuś nie potrzeba...stefdeath pisze:Mi się to wydaje bez sensu - obie wersje maja pewnie taki sam ecu tylko 170 ma wgrany mocniejszy soft. Dlatego wydaje mi się, że prościej i taniej i lepiej jest po prostu zrobić soft u tunera,