#33826
Hej. Może to kogoś zainteresuje. Zrobiłem taki mały patent u siebie w moim TDIku. Wkurzało mnie to ze słabo sie zagrzewa w zimie, a stojąc w korkach temperatura spada. Kiedyś takie coś montowali oryginalnie w Vw ale tez zależało na jaki rynek szło auto. Postanowiłem kupić podgrzewacz wody z swiecami. Sa 3sztuki i kazda po 300 W. Na ścianie grodziowej znalazłem 2 wolne srubki. Uchwyt zrobiłem z płaskownika. Problem był z wężami do wody. Ale cos dobrałem na szrocie z jakiegoś forda chyba Wpiąłem to za chłodnicą EGRu a wejściem do nagrzewnicy. Efektem jest to ze po kilku minutach leci ciepłe powietrze. Testuje układ od 3 tygodni i jest ok. Akumulator mam oryginalny 61Ah a alternator 140A.
http://yfrog.com/03zdjcie0483uj" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/b7zdjcie0497j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/i3zdjcie0487fj" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/mkzdjcie0498xj" onclick="window.open(this.href);return false;
Sterowanie to 2 przekazniki po 30amper. Plus po zapłonie i sygnał ze silnik pracuje np z automatu do swiateł i przełacznik. Narazie najprostszy sposób.
http://yfrog.com/03zdjcie0483uj" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/b7zdjcie0497j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/i3zdjcie0487fj" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/mkzdjcie0498xj" onclick="window.open(this.href);return false;
Sterowanie to 2 przekazniki po 30amper. Plus po zapłonie i sygnał ze silnik pracuje np z automatu do swiateł i przełacznik. Narazie najprostszy sposób.