Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
By krzychu7 -  17 sie 2008, 22:15
 wielkopolskie
#11405
Pojawi³ mi siê taki komunikat: "Geschwingdigk. 0KM/H uberschritten". Komunikat pojawia siê jeden raz po odpaleniu samochodu i ruszeniu z miejsca. Co on oznacza? Dotyczy VW Golf 1.9 TDI 105KM.
By Wiesiek74 -  17 sie 2008, 23:01
 dolnośląskie
#11407
Przy pomocy tej funkcji ustawiasz sobie prêdko¶c np maksymaln± i je¶li j± przekroczysz to auto ciê o tym informuje.
ustawiasz j± w trakcie jazdy bocznym przyciskiem na manetce, wy³±czenie polega na ustawieniu pustego pola /-----/
By krzychu7 -  18 sie 2008, 13:23
 wielkopolskie
#11427
Dziêki za odpowied¼. A czy jest normalne, ¿e po zamkniêciu samochodu pilotem kontrolka centralnego zamka (w drzwiach kierowcy) na pocz±tku szybko mruga 7 razy nastepnie zapala siê i ga¶nie wolno (z normaln± czêstotliwo¶ci±). Samochód posiada fabryczny alarm.
Awatar użytkownika
By krz_p -  18 sie 2008, 14:13
 wielkopolskie
#11429
krzychu7 pisze:Dziêki za odpowied¼. A czy jest normalne, ¿e po zamkniêciu samochodu pilotem kontrolka centralnego zamka (w drzwiach kierowcy) na pocz±tku szybko mruga 7 razy nastepnie zapala siê i ga¶nie wolno (z normaln± czêstotliwo¶ci±). Samochód posiada fabryczny alarm.
jak najbardziej normalne
Awatar użytkownika
By team-am -  21 gru 2009, 17:20
 łódzkie
#19679
Witam
Na starym forum był temat odnośnie kasowania inspekcji serwisowej, niestety nie mogę go odszukać.
Zwracam sie z pytaniem, czy ktos zna kombinacje klawisz do jej usunięcia w MFA Plus??

Jezeli komuś uda sie znaleźć stary temat, moza ten zamknąć ;)

Pozdr
Michał
Awatar użytkownika
By MaArek -  29 gru 2009, 21:58
 -------
#19932
Mnie tez interesowałby ten temat - ale wersja MFA bez plusa.

chociaż i tak kolega kasuje jak robię przeglądy roczne (wymiana płynów i filtrów)
Awatar użytkownika
By MaArek -  29 gru 2009, 22:33
 -------
#19941
Hmm - zabawne ale nie wiem :D
Ma Della i wpina się chyba uniwersalnym kablem - jak sprowadziłem auto - sprawdził "błędy",nie bylo co niby dobrze swiadczy i od dawna nie bylo ingerencji w komputer.
Przy okazji ustalił możliwość cofania licznika (w serwisie tez jest historia auta), ustawił aby światła załączały sie przy uruchamianiu silnika. Ma odblokowane funkcje niedostępne w serwisie. Nawet wychwycił ze przerysowanie drzwi nie zostało zarejestrowane przez jakiś czujnik - bo o uruchomieniu poduszek mowy nie ma.

W końcu jest elektrykiem samochodowym
By tyger82 -  03 gru 2010, 21:42
 -------
#33253
mam golfa z 2004 i skasowałem ins.serw. POWYZSZYM SPOSOBEM :wink: ale mam problem z wyswitlaczem w radiu miga a czasami pali sie na bialo jest to radio MFD2 jak ktos wie co to moze byc niech napisze :(
Ostatnio zmieniony 03 gru 2010, 21:53 przez tyger82, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  03 gru 2010, 21:45
 pomorskie
#33254
tyger82 pisze:dziala i w tdi

ale żeś odgrzał kooootleta :lol:


tylko wiedz że ręczne wykoasowanie inspekcji guzikami na blacie automatycznie ustawia serwis na tryb zwykły czyli co 15.000 km lub raz w roku nawet jak uprzednio miałeś ustawiony Long Life
By furbs -  28 sty 2011, 11:45
 -------
#36877
Na początek zacznę od napisania, że przeszukałem wszystkie posty w których na ten temat mowa i odpowiedzi, poza standardową, nie znalazłem.

Gdyby miało to znaczenie, to mam MFA+ i autko z końca '08 roku.

We wszystkich odpowiedziach jest mowa o wciśnięciu przycisku od zerowania przebiegu 0.0 tuż po przekręceniu kluczyka. Kombinowałem na dłużej i krócej go wcisnąć - nic, wcześniej lub później - też nic. Totalny brak reakcji.

Jak wcisnę ten przycisk przed przekręceniem stacyjki a następnie ją przekręcę to pojawia mi się komunikat "Service Now" - chciało by się powiedzieć, że to to, ale dupa - od serwisu przejechałem 7700km a do następnego mam 7800km (sprawdzone vcds'em w blokach pomiarowych i kasowaniu inspekcji). Jak doczytałem jest to tryb kasowania inspekcji i po wciśnięciu przycisku min. wyzerowałbym liczniki km i czasu. Zrobiłem to nawet celem sprawdzenia czy może się coś nie naprawi, ale dalej to samo. Po tym zabiegu nadal w żaden sposób (poza VCDS'em) nie jestem w stanie sprawdzić na kiedy szykować kasę na olej...

Czytając tematy zawierające coś na ten temat natknąłem się jednak na kilka postów w których ktoś ma dokładnie taki sam problem jak u mnie. Niestety rozwiązanie problemu nie pada.

Ma ktoś pomysł jak to sprawdzić?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10