I ZLOT FANÓW FORUM VWGOLFV.PL

Więcej szczegółów w temacie http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=30&t=16219

SWIATLA POSTOJOWE

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
jarek23
Żółtodziób
Posty: 99
Rejestracja: 05 maja 2007, 23:54
Punkty reputacji: 0
auto: -----
wersja wyposażenia: Highline
silnik: 2.0 TDI CBDB
Lokalizacja: Wroclaw/Strzegom
Kontaktowanie:

SWIATLA POSTOJOWE

Postautor: jarek23 » 06 maja 2007, 15:51

Witam. Zalozylem sobie diodowe zarowki zamiast tych zwyklych postojowych. No i mam problem. Jak przekrece kluczyk to jak kazdy wie robi sobie diagnoze no i po chwili wyskakuje ze jest spalona zarowka:( No i oczywiscie postojowe po chwili gasna:( A jak wloze normalne zarowki to wszystko ok. Te diodowe swieca jak kluczyka nie przekrece tylko zostanie swiatla wlaczone. Moze ktos ma pomysl jak to obejsc albo co zrobic?

gOOlfer
Żółtodziób
Posty: 48
Rejestracja: 18 mar 2007, 8:19
Punkty reputacji: 0
auto: -----
wersja wyposażenia: Highline
silnik: 2.0 TDI CBDB
Lokalizacja: Skoczów/Gliwice
Kontaktowanie:

Postautor: gOOlfer » 06 maja 2007, 19:01

Te¿ to przerabia³em, wydaje mi siê, ¿e problem jest w bardzo ma³ym poborze pr±du przez diodê i komputer traktuje to jako uszkodzenie ¿arówki. Wyj¶ciem z tej sytuacji mo¿e byæ za³o¿enie ¿arówek w stylu np Philips Blue Vision albo jakie¶ inne.
Regulamin - zakaz umieszczania reklamy w podpisie // moderator

PotaS
Ramol
Posty: 616
Rejestracja: 15 kwie 2007, 2:15
Punkty reputacji: 3
województwo: świętokrzyskie
auto: Golf Mk5
wersja wyposażenia: Trendline
silnik: 1.6 FSI BLF

Postautor: PotaS » 06 maja 2007, 19:09

gOOlfer pisze:Te¿ to przerabia³em, wydaje mi siê, ¿e problem jest w bardzo ma³ym poborze pr±du przez diodê i komputer traktuje to jako uszkodzenie ¿arówki. Wyj¶ciem z tej sytuacji mo¿e byæ za³o¿enie ¿arówek w stylu np Philips Blue Vision albo jakie¶ inne.


Mo¿e jaki¶ rezystorek w lini zasilania dla zwiêkszenia pr±du. tylko nie wiem czy diody nie bed± s³abij ¶wieciæ . choæ nie powinny. ;)
VW Golf V 1.6 FSI 2005 BLF TrendLine
Obrazek

gOOlfer
Żółtodziób
Posty: 48
Rejestracja: 18 mar 2007, 8:19
Punkty reputacji: 0
auto: -----
wersja wyposażenia: Highline
silnik: 2.0 TDI CBDB
Lokalizacja: Skoczów/Gliwice
Kontaktowanie:

Postautor: gOOlfer » 06 maja 2007, 19:25

Te diody ju¿ maj± rezystory bo standartowe s± gdzie¶ na 3,3 volta.
Regulamin - zakaz umieszczania reklamy w podpisie // moderator

Awatar użytkownika
fredric
Ramol
Posty: 2530
Rejestracja: 25 lis 2006, 16:56
Punkty reputacji: 6
województwo: mazowieckie
auto: Skoda
wersja wyposażenia: Sportline
silnik: INNY DIESEL
Lokalizacja: oslo/kozienice
kartoteka

Postautor: fredric » 06 maja 2007, 20:50

ciekawe jak bedzie sprawa sie miala z migaczami led bo o postojowkach slyszalem ze nie chca dzialac rezystorek lub Philips Blue Vision sa rozwiazaniem
rrrumsterrrr i t5

Awatar użytkownika
maluszek
Forumowy gaduła
Posty: 628
Rejestracja: 17 sty 2007, 0:09
Punkty reputacji: 0
województwo: mazowieckie
auto: Golf Mk5
wersja wyposażenia: Trendline
silnik: 1.9 TDI BKC+
Lokalizacja: Z daleka

Postautor: maluszek » 06 maja 2007, 21:13

nigdy mnie nie interesowa³o zamienianie ¿arówek na ledy, ale mo¿e po prostu wystarczy wy³±czyæ diagnozê postojowych (centralny kontroler), skoro ¿arówki normalnie ¶wiec± przed diagnoz±: bajt 19 bit 1.

http://bp0.blogger.com/_y2Yifl1vjns/RbOjoSN2U6I/AAAAAAAAALU/HY9pIoYziuY/s1600-h/cec-20.jpg

Awatar użytkownika
fredric
Ramol
Posty: 2530
Rejestracja: 25 lis 2006, 16:56
Punkty reputacji: 6
województwo: mazowieckie
auto: Skoda
wersja wyposażenia: Sportline
silnik: INNY DIESEL
Lokalizacja: oslo/kozienice
kartoteka

Postautor: fredric » 06 maja 2007, 21:28

maluszek a jest mozliwosc wylaczenia diagnozy migaczy??
rrrumsterrrr i t5

Awatar użytkownika
maluszek
Forumowy gaduła
Posty: 628
Rejestracja: 17 sty 2007, 0:09
Punkty reputacji: 0
województwo: mazowieckie
auto: Golf Mk5
wersja wyposażenia: Trendline
silnik: 1.9 TDI BKC+
Lokalizacja: Z daleka

Postautor: maluszek » 06 maja 2007, 22:04

fredric pisze:maluszek a jest mozliwosc wylaczenia diagnozy migaczy??


na to wygl±da:

http://bp0.blogger.com/_y2Yifl1vjns/RbOjoSN2U5I/AAAAAAAAALM/Z6yZvNJHtII/s1600-h/cec-19.jpg

jak widaæ osobno boczne, osobno reszta (te opisy w vag-com s± do¶æ namieszane momentami). za efekt nie gwarantuje, bo jak pisa³em ma³o mnie interesuje wymiana ¿arówek na ledy. ale spróbowaæ mo¿na jak kto¶ siê uprze.

Awatar użytkownika
fredric
Ramol
Posty: 2530
Rejestracja: 25 lis 2006, 16:56
Punkty reputacji: 6
województwo: mazowieckie
auto: Skoda
wersja wyposażenia: Sportline
silnik: INNY DIESEL
Lokalizacja: oslo/kozienice
kartoteka

Postautor: fredric » 06 maja 2007, 22:09

he to jest cos bedzie szansa na zmiane na pelen led. trzeba to sprawdzic.
rrrumsterrrr i t5

jarek23
Żółtodziób
Posty: 99
Rejestracja: 05 maja 2007, 23:54
Punkty reputacji: 0
auto: -----
wersja wyposażenia: Highline
silnik: 2.0 TDI CBDB
Lokalizacja: Wroclaw/Strzegom
Kontaktowanie:

Postautor: jarek23 » 10 maja 2007, 22:46

Tylko zeby to zmienic to trzeba miec kabel a ja nie posiadam. A co do dolozenia jakis rezystorow to bedzie ciezko chyba zeby kable pociac. A troche mi sie nie chce bawic dla jakis zarowek. A moze mi doradzicie jakis kabel?? i jakis programik:)

Awatar użytkownika
jabart
Fan Forum
Posty: 265
Rejestracja: 24 lis 2006, 19:59
Punkty reputacji: 2
auto: -----
wersja wyposażenia: Highline
silnik: 2.0 TDI CBDB
Lokalizacja: Wawka
Kontaktowanie:

Postautor: jabart » 12 maja 2007, 19:18

Zapnij równolegle rezystor o warto¶ci ok 40 omów i mocy ok 4W co zasymuluje ¿arówkê dla komputera...

Awatar użytkownika
BRUNO55
Filantrop
Posty: 1137
Rejestracja: 24 lis 2006, 13:04
Punkty reputacji: 73
województwo: kujawsko-pomorskie
auto: Golf Mk6
wersja wyposażenia: Comfortline
silnik: INNA BENZYNA
Lokalizacja: CRY
Kontaktowanie:
kartoteka

Postautor: BRUNO55 » 13 maja 2007, 9:36

jarek23 pisze:Tylko zeby to zmienic to trzeba miec kabel a ja nie posiadam. A co do dolozenia jakis rezystorow to bedzie ciezko chyba zeby kable pociac. A troche mi sie nie chce bawic dla jakis zarowek. A moze mi doradzicie jakis kabel?? i jakis programik:)


Skontaktuj siê na PW z koleg± maluszek on aktualnie posiada na zbycie kabelek z programem.
ObrazekObrazek

Alkohol niszczy skórę - głównie na kolanach i łokciach...


Wróć do „Elektryka / Elektronika”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Dexter23pl, UnlimitedPL i 4 gości