LED-y, halogeny - jako światła dzienne

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
Awatar użytkownika
Mettenoos
Admin/Tropiciel Spamerów
Posty: 6487
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:49
województwo: pomorskie
auto: Audi
wersja wyposażenia: Inna
silnik: 1.9 TDI BLS
kartoteka: brak
Lokalizacja: 54.2412200°N, 17.8982589°E

Re: Światła do jazdy dziennej LED z kierunkowskazami

Postautor: Mettenoos » 19 lip 2012, 20:59

dexter23pl pisze:pisałem o takim czymś


żadna różnica
Jeśli uważasz że pomogłem - kliknij przycisk reputacji ;)

VCDS przydatne informacje, kodowania

Suchy_TDI
User
Posty: 14
Rejestracja: 04 paź 2011, 23:18
województwo: -------
auto: -------
wersja wyposażenia: -------
silnik: -------
kartoteka:

Re: Światła do jazdy dziennej LED z kierunkowskazami

Postautor: Suchy_TDI » 19 lip 2012, 22:20

te linki co wklejacie to swiatla maja po 20 cm szerokości :lol: i sobie można w zderzak wsadzić.

ja włożyłem w miejsce gdzie kierunek

tu jest filmik jak działa włożone na szybko, bez przeróbek:

https://picasaweb.google.com/1077793784 ... 0410343202

a tutaj juz są ciemne srodki, docięte ledy ( trochę rzeźby było) i przyciemnony kierunkowskaz:

https://picasaweb.google.com/1077793784 ... 5169630146


oczywiscie nie będa tak dzialac jak na filmie(na przemian dzienne i kierunek), światła dzienne beda sie palic, a jak wlącze kierunkowskaz to będą mrugac na pomarańczowo i gasnąć na przemian a jak wyłącze kierunek z powrotem zapalą się dzienne.

chłam nie chłam, homologacja?! prosze Cię...mam to w dupie :lol: wole zrobić sobie samemu takie niż dać tysiąc złotych za to samo!!!


to jak kotś pomoże z kablami?

Awatar użytkownika
Dexter23pl
Moderator
Posty: 3966
Rejestracja: 15 kwie 2012, 13:12
województwo: śląskie
auto: Golf Mk5
wersja wyposażenia: Trendline OEM
silnik: 1.6 MPI BGU
kartoteka: http://vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=8&t=5890#p78538
Kontaktowanie:

Re: Światła do jazdy dziennej LED z kierunkowskazami

Postautor: Dexter23pl » 19 lip 2012, 22:25

moim zdaniem lepiej jak by tam swieciło samo swiatło białe i gasło jak włczy się kierunkowskaz, zaswiecał się ten oryginalny.
lub na cały czas migania kierunku nie zasiecałosię na przemian kierunek i dzienne bo to dziwnie wygląda i ktos moze sie zagapić ;)

plus po stacyjce znajdziesz tylko na jednym bezpieczniku w skrzynce pod maską z tego co pamiętam to chyba nr40 patrząc na tą skrzynkę to w lewym górnym robu lub poprostu na bezpiecznikach w kabinie, górne dwa rzędy.

anoda to wiadomo że masa zasilania.

migacz czarno zielony a w drugiej lampie czarno biały

zarówka mijania , żółto niebieski , druga lampa żółto czarny

żaówka od długich, biało fioletowy, druga lampa biało czarny

brązowy masa zasilania żarówek

postojówka szaro czerwony, druga lapma szaro czarny
Ostatnio zmieniony 19 lip 2012, 22:45 przez Dexter23pl, łącznie zmieniany 2 razy.

fredric
Admin
Posty: 2664
Rejestracja: 25 lis 2006, 16:56
województwo: mazowieckie
auto: VW Caddy
wersja wyposażenia: Trendline
silnik: 2.0 SDI BDK
kartoteka: http://vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=67&t=12196
Lokalizacja: oslo/kozienice

Re: Światła do jazdy dziennej LED z kierunkowskazami

Postautor: fredric » 19 lip 2012, 22:38

Bardzo fajnie wyszła ta lampa w czarnym malyna. Nie zmienia faktu że panowie policjanci będą mieli w dupie twoje tłumaczenie i dowód zabiorą a co ciekawe nie będziesz w stanie usunąć usterki na miejscu więc dowód na bank poleci.
Co nie zmienia faktu że zajebiście to wyszło i fakt nie za tysiaka więc gratki moda. A teraz pytanie rozklejałeś lampę?? No i jak??
rrrumsterrrr i kadillak
Obrazek gg 1060988
sprzątam gaszę światła.........widzisz zdublowany temat albo inne nie wiadomo co........pisz to pozamiatam

Awatar użytkownika
Dżemo
Ramol
Posty: 328
Rejestracja: 23 mar 2011, 16:03
województwo: -------
auto: -------
wersja wyposażenia: -------
silnik: -------
kartoteka:
Lokalizacja: Warszawa

Re: Światła do jazdy dziennej LED z kierunkowskazami

Postautor: Dżemo » 08 sie 2012, 20:37

No właśnie, napisz, napisz jak to wyglądało z malowaniem środka - może być szczegółowo opisane - na pewno nikt sie nie obrazi :D
^ Pozdro 4LL ^

Awatar użytkownika
orh
Filantrop
Posty: 1287
Rejestracja: 26 sie 2011, 15:46
województwo: małopolskie
auto: Golf Mk5
wersja wyposażenia: Trendline OEM+
silnik: 1.9 TDI BXE+
kartoteka: http://vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=8&t=5130
Lokalizacja: Kraków

Re: Światła do jazdy dziennej LED z kierunkowskazami

Postautor: orh » 09 sie 2012, 0:25

Ja też chętnie zobacze jak zrobic czarne lapy z przodu..
Dawaj foty :mrgreen: będzie dla potomnych...

Awatar użytkownika
Jaro
Fan Forum
Posty: 434
Rejestracja: 06 cze 2008, 19:33
województwo: śląskie
auto: Golf Mk5
wersja wyposażenia: Trendline OEM+
silnik: 1.4 MPI BUD
kartoteka: http://vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=1314#p15899
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Re: Światła do jazdy dziennej LED z kierunkowskazami

Postautor: Jaro » 09 sie 2012, 6:21

kiedys tam znalazlem poradnik jak pomalowac lampy:
http://golfmkv.com/forums/showthread.php?t=70773
Golf V 1.4 80KM

Awatar użytkownika
Tyson
Moderator
Posty: 2161
Rejestracja: 16 sty 2009, 23:07
województwo: mazowieckie
auto: Golf Mk5
wersja wyposażenia: Trendline OEM
silnik: 1.9 TDI BXE
kartoteka: www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=8&t=1164
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: LEDy - jako światła dzienne

Postautor: Tyson » 05 wrz 2012, 21:26

halogen nie ma homologacji RL! Wsadzić można wszystko, nawet stroboskopy, tylko pytanie na jak długo? :)
Golf V 1.9 TDI BXE+ '08/'09

Obrazek2721254

mistasz
Filantrop
Posty: 82
Rejestracja: 05 cze 2011, 11:58
województwo: opolskie
auto: Golf Mk5
wersja wyposażenia: Trendline
silnik: 1.9 TDI BKC
kartoteka: brak

Re: LEDy - jako światła dzienne

Postautor: mistasz » 05 wrz 2012, 22:11

Tysonq pisze:halogen nie ma homologacji RL! Wsadzić można wszystko, nawet stroboskopy, tylko pytanie na jak długo? :)

Bez homologacji jako dzienne to aż się prosi o mandat. O ile ich używamy. Mimo że mam homologowane to policjant sam nie wiedział jak ma postąpić :D Musiałem mu pokazać że mam homologację i wytłumaczyć że nie wszystko jest be co dołożone.

Awatar użytkownika
Dexter23pl
Moderator
Posty: 3966
Rejestracja: 15 kwie 2012, 13:12
województwo: śląskie
auto: Golf Mk5
wersja wyposażenia: Trendline OEM
silnik: 1.6 MPI BGU
kartoteka: http://vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=8&t=5890#p78538
Kontaktowanie:

Re: LEDy - jako światła dzienne

Postautor: Dexter23pl » 18 wrz 2012, 23:20

a spotkął się ktoś z takim czymś ?
Obrazek

http://www.sklep.auto-west.pl/vw-golf-v ... p-169.html

cenka zabujcza ale czego sie nie robi dla wyglądu :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mettenoos
Admin/Tropiciel Spamerów
Posty: 6487
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:49
województwo: pomorskie
auto: Audi
wersja wyposażenia: Inna
silnik: 1.9 TDI BLS
kartoteka: brak
Lokalizacja: 54.2412200°N, 17.8982589°E

Re: LEDy - jako światła dzienne

Postautor: Mettenoos » 19 wrz 2012, 9:54

te same ledy kupisz na allegro za 190 zł komplet 10 szt, sam sobie wstawisz i masz sporo oszczędności, no może prawie te same :D http://allegro.pl/lampy-led-dzienne-hel ... 29468.html
Jeśli uważasz że pomogłem - kliknij przycisk reputacji ;)

VCDS przydatne informacje, kodowania

Awatar użytkownika
Krzycho
Moderator/Złota Rączka
Posty: 5194
Rejestracja: 27 mar 2011, 23:02
województwo: małopolskie
auto: Golf Mk5
wersja wyposażenia: GT Sport OEM+
silnik: 2.0 TDI BMN
kartoteka: http://vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=8&t=8128
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: LEDy - jako światła dzienne

Postautor: Krzycho » 19 wrz 2012, 12:41

przecież ta blenda jest odpowiednio wyprofilowana aby LEDy nie świeciły Panu Bogu w okno ;)
Krzycho
MK5 '08 GT Sport OEM+
Obrazek
programowanie liczników w grupie VAG 1996 - 2014 i inne usługi

Awatar użytkownika
Mettenoos
Admin/Tropiciel Spamerów
Posty: 6487
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:49
województwo: pomorskie
auto: Audi
wersja wyposażenia: Inna
silnik: 1.9 TDI BLS
kartoteka: brak
Lokalizacja: 54.2412200°N, 17.8982589°E

Re: LEDy - jako światła dzienne

Postautor: Mettenoos » 19 wrz 2012, 13:29

bez przesady, dzienne to nie przeciwmgłowe
Jeśli uważasz że pomogłem - kliknij przycisk reputacji ;)

VCDS przydatne informacje, kodowania

Awatar użytkownika
Dexter23pl
Moderator
Posty: 3966
Rejestracja: 15 kwie 2012, 13:12
województwo: śląskie
auto: Golf Mk5
wersja wyposażenia: Trendline OEM
silnik: 1.6 MPI BGU
kartoteka: http://vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=8&t=5890#p78538
Kontaktowanie:

Re: LEDy - jako światła dzienne

Postautor: Dexter23pl » 23 wrz 2012, 21:34

manual montażu. słabo opisane ale zawsze coś ;)

http://static.istore.pl/istore/16012/files/9213057.pdf

Awatar użytkownika
Rafit
Fan Forum
Posty: 102
Rejestracja: 05 paź 2012, 18:14
województwo: pomorskie
auto: VW Eos
wersja wyposażenia: GT Sport
silnik: 3.2 R32 BUB
kartoteka: brak

Re: LEDy - jako światła dzienne

Postautor: Rafit » 09 lis 2012, 10:50

Tak kombinujecie z tymi ledami, a widzieliście ten wynalazek (halogen i DRL)
http://allegro.pl/led-drl-dzienne-halog ... 20124.html

Ja osobiście mam włączone dzienne w halogenach na 55% i ani policja ani na przeglądzie się nigdy do tego nie przyczepili :-)
To już nie są stare Golfy II, że policja szuka dziury w całym. Nowe auta takie rzeczy mają i oni tego nie sprawdzają. Raz się zapytali czy to nie halogeny to włączyłem halogeny (moc 92%) i się rozjaśniły. Wtedy powiedziałem, że to są halogeny i od razu zaakceptowali, że widocznie jak się robi jaśniej to mam racje :)



Obrazek
Obrazek


Wróć do „Elektryka / Elektronika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości