Volkswagen Golf MK5

Pozostałe tematy związane z Golfem V /nie pasujące do powyższych/
By SkylineRG -  21 sie 2014, 13:31
 lubelskie
#140637
jak prawidłowo przepalić tdi ? ;)

jechać przez 400 km nad ranem od 3 do 6 po niemieckiej autostradzie z pedałem w podłodze... :) sprawdzone osobiście :twisted: auto od razu odżyło po zamuleniu na mieście ;)
By stefdeath -  21 sie 2014, 14:50
 -------
#140646
SkylineRG pisze:jak prawidłowo przepalić tdi ? ;)

jechać przez 400 km nad ranem od 3 do 6 po niemieckiej autostradzie z pedałem w podłodze)
to raczej prosty przepis jak szybko pożegnać się z turbiną ;)
By SkylineRG -  21 sie 2014, 17:54
 lubelskie
#140669
stefdeath pisze:
SkylineRG pisze:jak prawidłowo przepalić tdi ? ;)

jechać przez 400 km nad ranem od 3 do 6 po niemieckiej autostradzie z pedałem w podłodze)
to raczej prosty przepis jak szybko pożegnać się z turbiną ;)
prostszy to chyba dawanie w palnik na zimnym nierozgrzanym silniku i po ostrej jezdzie wyłączenie silnika... bez studzenia turbiny ;)

moja wytrzymała pod cieżką noga 250 tys km, wiec chyba nie było źle ;) przy tak tanim utrzymaniu i modzeniu auta jak Golf V 1.9 tdi swoja drogą to niezły patent na sprawdzenie kondycji silnika hehe ;)
By stefdeath -  22 sie 2014, 16:36
 -------
#140775
SkylineRG pisze:
stefdeath pisze:
SkylineRG pisze:jak prawidłowo przepalić tdi ? ;)

jechać przez 400 km nad ranem od 3 do 6 po niemieckiej autostradzie z pedałem w podłodze)
to raczej prosty przepis jak szybko pożegnać się z turbiną ;)
prostszy to chyba dawanie w palnik na zimnym nierozgrzanym silniku i po ostrej jezdzie wyłączenie silnika... bez studzenia turbiny ;)

moja wytrzymała pod cieżką noga 250 tys km, wiec chyba nie było źle ;) przy tak tanim utrzymaniu i modzeniu auta jak Golf V 1.9 tdi swoja drogą to niezły patent na sprawdzenie kondycji silnika hehe ;)
zamontuj sobie wskaźnik temp. oleju i zobacz jak wygląda temp oleju przy dłuższej jeździe z vmax w zmodzonym dieslu.
no ale nie będę się sprzeczał może twoja jest z tytanu ;)
By SkylineRG -  22 sie 2014, 17:18
 lubelskie
#140783
stefdeath pisze:zamontuj sobie wskaźnik temp. oleju i zobacz jak wygląda temp oleju przy dłuższej jeździe z vmax w zmodzonym dieslu. no ale nie będę się sprzeczał może twoja jest z tytanu ;)
wiem jak wygląda temperatura w modzonym nienajnowszym dieslu :) czy w 1000 konnej benzynie :) pouczać mnie w tej kwestii nie trzeba :)

nie jest z tytanu, padła po 250 jakiś cebulak ją kupił do regeneracji jeszcze poszła, teraz jest inna mocniejsza, jakbym miał płakać nad takimi rzeczami to... :cry:
By maverick -  24 sie 2014, 9:49
 lubelskie
#140947
SkylineRG pisze:jak prawidłowo przepalić tdi ? ;)

jechać przez 400 km nad ranem od 3 do 6 po niemieckiej autostradzie z pedałem w podłodze... :) sprawdzone osobiście :twisted: auto od razu odżyło po zamuleniu na mieście ;)
Hmm,po czyms takim,bardziej bym sie martwil o uszy (czyt. sluch) kierowcy,niz o silnik :laugh:
Chociaz w tym szalenstwie jest metoda,nie ma sily zeby przysnac w czasie jazdy nad ranem :)
By SkylineRG -  24 sie 2014, 11:18
 lubelskie
#140955
maverick pisze: Hmm,po czyms takim,bardziej bym sie martwil o uszy (czyt. sluch) kierowcy,niz o silnik :laugh:
Chociaz w tym szalenstwie jest metoda,nie ma sily zeby przysnac w czasie jazdy nad ranem :)
coś w tym jest, chodź jest na to metoda, volum na muzyce na 25 tak na kwadrans na godzinkę i do przodu ;)
By Stachoo -  27 sie 2014, 11:19
 małopolskie
#141340
Jeszcze pytanie odemnie, jak wygląda ruszanie z miejsca, czasem chce się autko przycisnąć np. ruszając spod świateł ale jak to się ma dla koła dwumasowego, koło dwumasowe też nie lubi niskich obrotów czyli tzw. "zamulenia". Oczywiście nie chodzi o nonstop ruszanie i gaz do 3000rpm co każde światła tylko sporadyczne wdepnięcie buta :D
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  27 sie 2014, 15:59
 pomorskie
#141364
SkylineRG pisze:jak prawidłowo przepalić tdi ? ;) ...... po niemieckiej autostradzie z pedałem w podłodze...
współczuję silnikowi, uszczelce pod głowicą, turbinie i pewnie jeszcze kilku rzeczom :D akurat pedał w podłodze to nie jest dobra metoda
A-R-T-U-R pisze:Wg mnie autostrada i 140-150 km/h wystarczy w 100%.
wg mnie również, pedał w podłodze szybciej zaszkodzi niż pomoże
Awatar użytkownika
By Forest -  27 sie 2014, 17:14
 wielkopolskie
#141403
Stachoo pisze:Jeszcze pytanie odemnie, jak wygląda ruszanie z miejsca, czasem chce się autko przycisnąć np. ruszając spod świateł ale jak to się ma dla koła dwumasowego, koło dwumasowe też nie lubi niskich obrotów czyli tzw. "zamulenia". Oczywiście nie chodzi o nonstop ruszanie i gaz do 3000rpm co każde światła tylko sporadyczne wdepnięcie buta :D
Dwumas nie lubi niskich obrotów, ale w czasie jazdy. Zresztą od tego on jest by likwidować drgania silnika, więc bez przesady ;) Ja mam nowego dwumasa i sprzęgło, więc praktycznie bez problemu mogę ruszyć samym sprzęgłem, jeśli żwawiej chce to 1500 obrotów wystarcza.
By SkylineRG -  27 sie 2014, 17:47
 lubelskie
#141407
mettenos pisze:
SkylineRG pisze:jak prawidłowo przepalić tdi ? ;) ...... po niemieckiej autostradzie z pedałem w podłodze...
współczuję silnikowi, uszczelce pod głowicą, turbinie i pewnie jeszcze kilku rzeczom :D akurat pedał w podłodze to nie jest dobra metoda
golf nie drogie auto w naprawie także rozpaczać nie będę, ale już dwa lata minęło od takiej jazdy i jak widać metoda sprawdziła się i wszystko gra :)
By SkylineRG -  27 sie 2014, 17:53
 lubelskie
#141408
Forest pisze:
Stachoo pisze:Jeszcze pytanie odemnie, jak wygląda ruszanie z miejsca, czasem chce się autko przycisnąć np. ruszając spod świateł ale jak to się ma dla koła dwumasowego, koło dwumasowe też nie lubi niskich obrotów czyli tzw. "zamulenia". Oczywiście nie chodzi o nonstop ruszanie i gaz do 3000rpm co każde światła tylko sporadyczne wdepnięcie buta :D
Dwumas nie lubi niskich obrotów, ale w czasie jazdy. Zresztą od tego on jest by likwidować drgania silnika, więc bez przesady ;) Ja mam nowego dwumasa i sprzęgło, więc praktycznie bez problemu mogę ruszyć samym sprzęgłem, jeśli żwawiej chce to 1500 obrotów wystarcza.
podpisuje się pod tym :)
By Stachoo -  28 sie 2014, 11:55
 małopolskie
#141488
SkylineRG pisze:
Forest pisze:
Stachoo pisze:Jeszcze pytanie odemnie, jak wygląda ruszanie z miejsca, czasem chce się autko przycisnąć np. ruszając spod świateł ale jak to się ma dla koła dwumasowego, koło dwumasowe też nie lubi niskich obrotów czyli tzw. "zamulenia". Oczywiście nie chodzi o nonstop ruszanie i gaz do 3000rpm co każde światła tylko sporadyczne wdepnięcie buta :D
Dwumas nie lubi niskich obrotów, ale w czasie jazdy. Zresztą od tego on jest by likwidować drgania silnika, więc bez przesady ;) Ja mam nowego dwumasa i sprzęgło, więc praktycznie bez problemu mogę ruszyć samym sprzęgłem, jeśli żwawiej chce to 1500 obrotów wystarcza.
podpisuje się pod tym :)
Też już trafiło na mojego i mam nowe koło dwumasowe wraz ze sprzęgłem, różnica po poprzednim kolosalna teraz tylko pytanie czy dożyje kolejne 92k km :tooth: Lecz co do mojego stylu jazdy nie sądzę żebym męczył silnik, unikam niskich obrotów. Co do sprawniejszego ruszenia to tak, też ruszam z 1500 obrotów. Na razie na nowym kole przejechałem 5000km :D jeździ jak nówka.
By arianm -  09 lut 2015, 11:41
 mazowieckie
#165339
http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=1&t=13203" onclick="window.open(this.href);return false;
Nasz maestro może sobie na taki luksus pozwolić , ha ha :tooth:
Ale naśladować nie polecam
http://kontakt24.tvn24.pl/mandat-za-ods ... 73379.html" onclick="window.open(this.href);return false;

________________________________________________________________________________________
Obrazek
Post ma być miłym akcentem i podziękowaniem za wprowadzenie w arkana - Mettenoos
Jeżeli miało by być inaczej to usunąć .