#125123
oczywiście że doładowanie ma znaczeniemalydaras pisze: a rodzaj doładowania nie ma tu żadnego znaczenia.
oczywiście że doładowanie ma znaczeniemalydaras pisze: a rodzaj doładowania nie ma tu żadnego znaczenia.
Spróbuj zrozumieć, że 1,5-tonowa bryła żelastwa jaką jest golf jest popychana przez koła które nie wiedzą czy są napędzane przez silnik wolnossący czy doładowany. Ważny jest przebieg mocy jaki ostatecznie trafia na koła.mettenos pisze:oczywiście że doładowanie ma znaczeniemalydaras pisze: a rodzaj doładowania nie ma tu żadnego znaczenia.
Dokładnie w ten sposób jeżdżę, ale dalej pozostaje pytanie z tzw. "przegonieniem auta".Forest pisze:Moja technika jazdy.
1 gear: 0-20 km/h
2 gear: 20-40 km/h
3 gear: 40-60 km/h
4 gear: 60-80 km/h
5 gear: 80-100 km/h
6 gear: 100km/h - 220km/h
Ogólnie jest tak, że jest blisko pełnego zakresu momentu obrotowego.
1: 0-20Forest pisze:Moja technika jazdy.
1 gear: 0-20 km/h
2 gear: 20-40 km/h
3 gear: 40-60 km/h
4 gear: 60-80 km/h
5 gear: 80-100 km/h
6 gear: 100km/h - 220km/h
Ogólnie jest tak, że jest blisko pełnego zakresu momentu obrotowego.
6 bieg jest zazwyczaj tym do oszczędzania paliwa np. na autostradzie, często w zwykłych samochodach v-max będzie na biegu 5-tym a nie na 6. Tylko teraz pytanie, jak jest z tą 6 biegową skrzynią w golfie? 6 bieg jest typu fuel saving czy w pełni użyteczny?Forest pisze:Moja technika jazdy.
1 gear: 0-20 km/h
2 gear: 20-40 km/h
3 gear: 40-60 km/h
4 gear: 60-80 km/h
5 gear: 80-100 km/h
6 gear: 100km/h - 220km/h
Ogólnie jest tak, że jest blisko pełnego zakresu momentu obrotowego.
Bynajmniej w dieslu gdybym miał 6 bieg, to w mieście nawet nie ma okazji żeby go użyć kolega ma FSI więc tutaj jest trochę inaczej, miałem okazję jechać skodą rapid w TSI gdzie o 6 bieg już sam komputer prosi przy 80km/h tylko silnik też inny no i nie ma koła dwumasowego.kubajabko pisze:6 bieg jest zazwyczaj tym do oszczędzania paliwa np. na autostradzie, często w zwykłych samochodach v-max będzie na biegu 5-tym a nie na 6. Tylko teraz pytanie, jak jest z tą 6 biegową skrzynią w golfie? 6 bieg jest typu fuel saving czy w pełni użyteczny?Forest pisze:Moja technika jazdy.
1 gear: 0-20 km/h
2 gear: 20-40 km/h
3 gear: 40-60 km/h
4 gear: 60-80 km/h
5 gear: 80-100 km/h
6 gear: 100km/h - 220km/h
Ogólnie jest tak, że jest blisko pełnego zakresu momentu obrotowego.