Volkswagen Golf MK5

Pozostałe tematy związane z Golfem V /nie pasujące do powyższych/
By maverick -  06 sty 2016, 19:11
 lubelskie
#208950
Czy da sie zmierzyc,sprawdzic VCDS-em cisnienie oleju w blokach pomiarowych?
Generanie chodzi o starego VW Tansporter TDI rocznik bodaj 2000 albo 2001.
Awatar użytkownika
By jihaad -  06 sty 2016, 19:47
 dolnośląskie
#208958
Nie.
By maverick -  06 sty 2016, 22:37
 lubelskie
#209011
Tak myslalem,ze sie nie da.Kiedys w Polo szukalem i pupa.
Sprobuje jakis zegar kupic.
W sumie,to ciekawy przypadek.Gosc od tego auta,to z zawodu magister jakis.Mowi,ze kontrolka od oleju sie czasem zapala.
Mowi,ze to niezrozumiale,bo oleju jest tyle ile trzeba,silnik pali i chodzi...Dziwne,ze sie zapala.
Awatar użytkownika
By jihaad -  06 sty 2016, 22:53
 dolnośląskie
#209016
Niech sprawdzi czujnik. Miałem kiedyś problem ze stykami w starszym T4. Czujnik jest od strony zderzaka, z przodu auta (2,5 TDI).
By maverick -  08 sty 2016, 18:32
 lubelskie
#209361
Zaczne chyba od wymiany tych czujnikow.To najtansza i najszybsza opcja.
Jezdzilem dzisiaj tym transporterem,to 1.9 TD.
To nie jedzie wogole.Myslalem na poczatku,ze to zwykly diesel,a nie turbo.I wlasnie,zakladam,ze ta sztanga na turbine powinna sie dac reka przesuwac?
tam nie ma zmiennej geometrii,wiec to jest to "waste gate",ale chyba powinno chodzic plynnie? Bo to stoi nieruchomo.
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  10 sty 2016, 18:07
 śląskie
#209671
unseen pisze:W golfie V 1,4 jest opcja w liczniku , nie wiem jak jest w transporterze .
Tam jest tylko wskazanie wysokości oleju w mm a nie ciśnienia.
By maverick -  10 sty 2016, 18:56
 lubelskie
#209678
W tym transporterze nie pokazuje jakie to cisnienie jest,a tylko czy ono wogole jest.
I do tego tam chodzi o ten drugi pomiar,czyli ze powyzej 2000rpm ma byc powyzej 1.8 bar.
Tyle tylko udalo mi sie tam znalezc.
Awatar użytkownika
By jihaad -  10 sty 2016, 19:03
 dolnośląskie
#209680
To nieistotne, bo tak czy siak nie znajdziesz w VCDS wartości ciśnienia. Jedyna możliwość to pomiar ciśnienia poprzez wpięcie manometru lub zwyczajnie sprawdzenie styków lub (i) podmiana czujnika.
Z tymi obrotami to jest tak, że sygnalizację o zbyt niskim ciśnieniu będziesz miał po przekroczeniu 2000 obr./min.
By maverick -  10 sty 2016, 19:11
 lubelskie
#209681
No teraz wiem.Mi bardziej chodzilo o konkretná wartosc tego cisnienia.Poczytalem troche o tym I ta migajaca kontrolka to dosc czesta przypadlosc.
zaczne od tego czujnika