Volkswagen Golf MK5

Pozostałe tematy związane z Golfem V /nie pasujące do powyższych/
By DABLJU -  16 sie 2010, 10:00
 -------
#28855
wpisuje sie moc na silniku. On tam chyba sam przelicza na koła.

Power at Flywheel (BHP) : 205
Weight without Driver (KG) : 1265
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 164.66
0 - 60 (Secs) : 6.61
0 - 100 (Secs) : 16.87
60 - 100 (Secs) : 10.26
Quarter Mile (Secs) : 15.00
Terminal Speed (MPH) : 94.29
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 14.80
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 95.94


Jeszcze w tym tygodniu bede sie próbował na G-techu. Zobaczymy jak wyjdzie
By speedbass -  16 sie 2010, 10:30
 pomorskie
#28857
DABLJU pisze:wpisuje sie moc na silniku. On tam chyba sam przelicza na koła.

Power at Flywheel (BHP) : 205
Weight without Driver (KG) : 1265
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 164.66
0 - 60 (Secs) : 6.61
0 - 100 (Secs) : 16.87
60 - 100 (Secs) : 10.26
Quarter Mile (Secs) : 15.00
Terminal Speed (MPH) : 94.29
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 14.80
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 95.94


Jeszcze w tym tygodniu bede sie próbował na G-techu. Zobaczymy jak wyjdzie
mi jak mierzyli w Poznaniu tyle wychodziło jak było ok 250KM: 6,4s 6,6s

ok fajnie mi mniej niż 4.8s wychodzi przy 345KM można się podbudować
ale to nie realne
no tak jeszcze spory kierowca i cienki start i
może jest wytłumaczenie że to idealny teoretyczny start samego wozu na dobrej nawierzchni
By Hulaj -  16 sie 2010, 10:39
 mazowieckie
#28861
nie lepiej vagiem zmierzyc? tam jest taka funkcja do pomiarów osiągów. Bo to na stronie to zgadywanka, sądzac po wynikach na 1/4 to nawet prawdopodobna , ale zgadywanka.
By Jedi -  16 sie 2010, 11:14
 -------
#28862
też kiedyś widziałem ten kalkulator, oczywiście dane są orientacyjne i raczej optymistyczne.

Jednostka jeszcze jest w BHP, a więc trzeba zrobić małą korektę w stosunku do PS/KM.
Wpisuje się też wagę samochodu (którą i tak dobrze byłoby zweryfikować), w rzeczywistości trzeba dodać jeszcze kierowcę


DABLJU 9,2 Ci wydzło bo wisałeś pewnie dane fabryczne - 140KM, w rzeczywistości jest troche więcej.
By Jedi -  16 sie 2010, 16:04
 -------
#28872
DABLJU pisze:nie no , na bank to jest poglądowe. Waga kierowcy ,wiatr, płyny, opony itp... ale dziś pojade na g techa i bede mial jasnośc :mrgreen:
to daj znać jaki będziesz miał wynik, ciekaw jestem :idea:
By DABLJU -  17 sie 2010, 22:19
 -------
#28919
No i pomierzone 0-60 mph
I pomiar - 6,81 sec. (koła mielił chwile w miejscu.)
II pomiar - 6,50 sec.

godz. 20,30
temperatura na zewnątrz 17 *C
asfalt suchy, aczkolwiek 2 godz wczesniej padało.

Jechałem na pusto. 5 litrów VPower 100+ w baku, zero płynu do spryskiwaczy (ale to przez przypadek , bo po drodze sie skonczył :lol: ) wyciągnąłem tez koło zapasowe i zestaw kluczy.

Potem sie pościgałem mozna powiedziec na 1/4 ze startu zatrzymanego i jadąc na 2 biegu z mk4 TDI ARL zrobionym na 197 KM - no i musze powiedziec szło praktycznie równo , ale jednak ze wskazaniam na ARLa.- tyle ze ja pierwszy raz sie tak bawiłem , a koles często startuje.
By Jedi -  17 sie 2010, 23:45
 -------
#28921
DABLJU pisze:No i pomierzone 0-60 mph
I pomiar - 6,81 sec. (koła mielił chwile w miejscu.)
II pomiar - 6,50 sec.

Potem sie pościgałem mozna powiedziec na 1/4 ze startu zatrzymanego i jadąc na 2 biegu z mk4 TDI ARL zrobionym na 197 KM - no i musze powiedziec szło praktycznie równo , ale jednak ze wskazaniam na ARLa.- tyle ze ja pierwszy raz sie tak bawiłem , a koles często startuje.
dobry wynik, wiem coś o tym :wink:

zmierzyliście może czas na 1/4?
By speedbass -  19 sie 2010, 7:28
 pomorskie
#28959
seryjna V 200Km (bonus ma często 208-211KM) ma 7,2 a z DSG 6,9 i nie zawsze każdy może w pomiarze takim wynikiem się nawet pochwalić, chyba że ma idealne warunki i kierowca sprwny

ogólnie to ten G tech trochę optymistyczny gdyby patrzeć na samą tylko cyfrę :shock: bez oznaczenia miary na mile czyli 0-96km/h :wink:
nieraz przy tej 100km/h dzieje się różnie ze względu na przełożenia skrzyni dokąd sięga
ogólnie g-tech ma różne opinie, że wogólne ma wyniki zawsze b.dobre, sam nie mam opinii bo nie bawiłem się tym
złośliwi nawet mówią że z 0.5 s trzeba dodać :shock: ale to chyba przesada :roll:
wynik raczej sam w sobie jest miarodajny tylko wobec innych aut mierzonych tym samym zestawem
patrząc na filmik i wyniki myślę, że do setki wyjdzie z 6,8 -7.00 s choć to czyste spekulacje z mojej strony :oops:
tak myślę, bo gdy miałem po drugim programie 240KM dawałem sobie radę z taką samą przerobioną IVką bez problemu
a zmierzone przez tunera moje 245KM miało moje wtedy 6.3-6.6 s i niżej im w na pomiarze na torze nie schodził a wyniki i tak różne ciągle były i trzeba uśrednić
chyba ze silnik 1.4 lżejszy i tyle daje mniejsza masa silnika 1.4
ogólnie warto mierzyć i porównywać różnicę po modach na jednym urządzeniu tak jak na hamowni i wyciągać różnicę
ale oczywiście wiele czynników trzeba wziąć pod uwagę, buda Vtki robi swoje (widać to często po wynikach z tym samym silnikiem między scirocco a golfem)

ale to takie akademickie dewagacje (ile ludzi tyle zadań) najważniejsze że sprawnie jeździ i człowiek jest zadowolony że nie jest zawalidrogą :wink: :mrgreen:
By Jedi -  19 sie 2010, 9:49
 -------
#28965
ale o ile dobrze pamiętam to 1.4TSI na 2ce dało rade do 100km/h pociągnąć, więc w sumie niewielki ułamek sekundy trzeba dodać, żeby wiedzieć ile ma do 100km/h.
ja nigdy nie mierzyłem swojej zczipowanej V-ki do 100km/h, ale obstawiałem wynik w przedziale 7-7,5s, do 200km/h z kolei było pewnie ok 31-33s (licznikowo wychodziło ok 27-29s), tak czy owak auto przyjemnie jeździło :)

do osiągów po programie na tyle się później przyzwyczaiłem, że czasem myślałem, że coś jest nie tak i jeździ jak na serii :wink: dopiero pod koniec jak wróciłem do serii to jednak czuć było jaka była różnica
By DABLJU -  19 sie 2010, 10:22
 -------
#28967
nie no - oczywiście ze nie licze na 6,5 . Najważniejsze dla mnie bylo zobaczyc czy da sie ponizej 7,0 zejsc. I chyba mozna mowic ze te 6,9 jest 8) 105 km/h wykręcam na 2 biegu - a jakby picwiczyc starty kilkanascie razy to pewnie jeszcze o jakis ułamek by sie dało zejsc.