seryjna V 200Km (bonus ma często 208-211KM) ma 7,2 a z DSG 6,9 i nie zawsze każdy może w pomiarze takim wynikiem się nawet pochwalić, chyba że ma idealne warunki i kierowca sprwny
ogólnie to ten G tech trochę optymistyczny gdyby patrzeć na samą tylko cyfrę
bez oznaczenia miary na mile czyli 0-96km/h
nieraz przy tej 100km/h dzieje się różnie ze względu na przełożenia skrzyni dokąd sięga
ogólnie g-tech ma różne opinie, że wogólne ma wyniki zawsze b.dobre, sam nie mam opinii bo nie bawiłem się tym
złośliwi nawet mówią że z 0.5 s trzeba dodać
ale to chyba przesada
wynik raczej sam w sobie jest miarodajny tylko wobec innych aut mierzonych tym samym zestawem
patrząc na filmik i wyniki myślę, że do setki wyjdzie z 6,8 -7.00 s choć to czyste spekulacje z mojej strony
tak myślę, bo gdy miałem po drugim programie 240KM dawałem sobie radę z taką samą przerobioną IVką bez problemu
a zmierzone przez tunera moje 245KM miało moje wtedy 6.3-6.6 s i niżej im w na pomiarze na torze nie schodził a wyniki i tak różne ciągle były i trzeba uśrednić
chyba ze silnik 1.4 lżejszy i tyle daje mniejsza masa silnika 1.4
ogólnie warto mierzyć i porównywać różnicę po modach na jednym urządzeniu tak jak na hamowni i wyciągać różnicę
ale oczywiście wiele czynników trzeba wziąć pod uwagę, buda Vtki robi swoje (widać to często po wynikach z tym samym silnikiem między scirocco a golfem)
ale to takie akademickie dewagacje (ile ludzi tyle zadań) najważniejsze że sprawnie jeździ i człowiek jest zadowolony że nie jest zawalidrogą