Volkswagen Golf MK5

Pozostałe tematy związane z Golfem V /nie pasujące do powyższych/
By adamo -  24 sty 2011, 16:22
 -------
#36482
Odkopię trochę :) Nadszedł czas na nowy kluczyk. Od zakupu Golfika mam tylko jeden scyzoryk. Wiem to trochę niebezpieczne. Kluczyk rozebrałem i spisałem 1K0 959 753 i częstotliwość 434 MHz. Jak wgrać immo do tego kluczyka? Wyżej pisaliście o pastylce, co to takiego:) Przerabiał to ktoś? Nie wiem czy to pomoże, ale mam VCDS'a i VCC 1.4.
By remik71 -  24 sty 2011, 20:06
 -------
#36522
Panowie ustalmy jedno: w autach od około czerwca 2006 i o końcówkach numerów liczników ...853, ...863, ...873 i w górę - sami transponderów nie zaprogramujecie. Zaś temat pilotów jest banalny. (46, 10, 01, wartość 1 i test i save i nacisnąć guzik na nowym).
Jak pytacie, to piszcie od razu daty produkcji waszych fur i numery liczników.
By remik71 -  24 sty 2011, 21:17
 -------
#36560
adamkrause pisze:Rocznik 2004 i licznik końcówka 860 L. A to wystarczy, że kupie z allegro, dotnę grot i tak jak pisałeś wyżej?

Kluczyk z końcówka G też mi pójdzie?
Jaki masz aktualnie nr pilota? U ciebie zaprogramowanie klucza do deski pójdzie bez problemu.
By mirkap -  12 gru 2011, 11:04
 mazowieckie
#56701
a kto mi wyjaśni te info podane przez ROSS-TECH? jest tam mowa właśnie o serial# VWX?

"Many newer cars including all of the Golf/Jetta (1K) Models use Immobilizer 4. There are different varieties of Immobilizer 4 Implementations, some of them don't show a 14-digit Immo-ID anywhere, but rather a "Challenge" Value in Advanced ID. This Challenge changes every Time Terminal 15 (Ignition) is cycled.

As a general rule on VW models using Immo 4A (with Adaptation) may have Serial Numbers that contains VWZ (for Example VWZ7Z0G7051888). VW models using VWX (for Example VWX7Z0G7051888) do not use Adaptation and will have the revolving "Challenge" Value in Advanced ID. Those systems using Challenge ID are not considered supported at this time. Please email Ross-Tech directly for assistance with Immobilizer 4 Vehicles and Procedures. "
By jeffrey -  25 lis 2012, 22:39
 wielkopolskie
#87650
remik71 pisze:Panowie ustalmy jedno: w autach od około czerwca 2006 i o końcówkach numerów liczników ...853, ...863, ...873 i w górę - sami transponderów nie zaprogramujecie. Zaś temat pilotów jest banalny. (46, 10, 01, wartość 1 i test i save i nacisnąć guzik na nowym).
Jak pytacie, to piszcie od razu daty produkcji waszych fur i numery liczników.
Czyli co?
Jak mam licznik 1K0 920 863 B to jakie mi pozostaje wyjście na zakodowanie nowego transpondera? Zamówienie kluczyka po VIN z ASO?