#3652
Oprócz tego DSGBruce pisze:No prosze, coraz starsze Nokie daja do zdjec
Wnetrze idal
2.0TDI 170PS GT SPORT
Oprócz tego DSGBruce pisze:No prosze, coraz starsze Nokie daja do zdjec
Wnetrze idal
Podlega dyskusjimiszi pisze:To oczywi¶cie nie podlega dyskusjifali22 pisze:Oprócz tego DSG
Bruce, a zawsze ruszasz z miejsca z gazem do oporu?Bruce pisze:Podlega dyskusjimiszi pisze:To oczywi¶cie nie podlega dyskusjifali22 pisze:Oprócz tego DSG
Wole miec juz auto z DSG, nie katuje nogi na sprzegle etc...
No i lepiej autko smiga z DSG niz z manualem, wykazal to filmik dwoch Japonczykow, ktory zamiescil fali22
DSG Rulez
Wiecie, pisze tutaj o wygodziekrz_p pisze:Bruce, a zawsze ruszasz z miejsca z gazem do oporu?
bo tylko wtedy DSG jest rewelacyjne
spokojnie jad±c chc±c nagle ostro przyspieszyæ, skrzynia musi zredukowaæ o parê biegów a wtedy wydaje siê ¿e to trwa wieki
na mnie osobi¶cie wiêksze wra¿enie zrobi³o GTI bez DSG ni¿ z tym wynalazkiem, mo¿e by³oby inaczej gdybym móg³ du¿e z DSG poje¼dziæ
Ale mnie chodzi³o o to ¿e wizualnie jest gorsze od manuala a nie pod wzglêdem osi±gówBruce pisze:Wiecie, pisze tutaj o wygodziekrz_p pisze:Bruce, a zawsze ruszasz z miejsca z gazem do oporu?
bo tylko wtedy DSG jest rewelacyjne
spokojnie jad±c chc±c nagle ostro przyspieszyæ, skrzynia musi zredukowaæ o parê biegów a wtedy wydaje siê ¿e to trwa wieki
na mnie osobi¶cie wiêksze wra¿enie zrobi³o GTI bez DSG ni¿ z tym wynalazkiem, mo¿e by³oby inaczej gdybym móg³ du¿e z DSG poje¼dziæ
Przyspiesza od "zera" lepiej, ale tez daje rade dojsc manuala kiedy potrzeba
Podoba mi sie to nowatorskie rozwiazanie Vw'gena, mniej roboty.
Wiecie do tej pory zawsze bylo narzekanie na automaty, nie dorownywaly manualom.
Technologia idzie z postepem i DSG daje juz sobie rade z manualem
Poczekam, a¿ bêdziesz musia³ jechaæ na serwis robiæ obs³ugê DSG .Bruce pisze:Podoba mi sie to nowatorskie rozwiazanie Vw'gena, mniej roboty.
Wiecie do tej pory zawsze bylo narzekanie na automaty, nie dorownywaly manualom.
Technologia idzie z postepem i DSG daje juz sobie rade z manualem
Nerkê mia³em na my¶li za sprzêg³a które ud¼wign± wiêcej ni¿ 350Nm (wg specyfikacji). W TDI nie muszê mieæ 250KM, ¿eby mieæ 350Nm na wale.Hulaj pisze:380 Nm udzwignie lajtowo. Sa tacy co laduja wiecej, ale moim zdaniem przy 380 Nm jest juz blisko 250 KM a to rozsadny max jak na FWD.
Co do obslugi tez nie widze problemu po 60 tys trzeba wymienic olej i filtr chyba az nerki to sprzedawac nie trzeba bedzie, nie dramatyzujmy.
no a¿ tak bardzo bym siê nie zapêdza³Hulaj pisze:Mam DSG wiec sie wypowiem, jest rewelacyje, nie zamienilby go nigdy na manuala. Auto jedzie jak zawirusowany manual (pod wzgledem osiagow).
No moze sie nie wyrazilem precyzyjnie chodzilo mi o odjazd oczywiscie do 100 km/h. W trybie D ktory jest oszczedny i jak ja go nazywam taksowkarskim biegiem nie ma sie co zcigac. jak cie to wnerwia to wbijaj S lub manuala. Opcji jest wiele nie tylko jedna.krz_p pisze:no a¿ tak bardzo bym siê nie zapêdza³Hulaj pisze:Mam DSG wiec sie wypowiem, jest rewelacyje, nie zamienilby go nigdy na manuala. Auto jedzie jak zawirusowany manual (pod wzgledem osiagow).
mo¿e w przyspieszeniu do 100km/h bêdzie podobnie ale ju¿ powy¿ej 140 km/h zawirusowany manual spokojnie wci±gnie tego z DSG
poz tym mnie w DSG wnerwia³o, ¿e spokojnie jad±c np. 60km/h w³±cza³ 6 bieg i we¼ teraz przyspiesz z tej prêdko¶ci, zanim pozmienia biegi chwila mija i to nawet je¶li samemu manetkami (to ju¿ nie jest opcj±) mia³bym je pozmieniaæ