Volkswagen Golf MK5

Pozostałe tematy związane z Golfem V /nie pasujące do powyższych/
Awatar użytkownika
By Bruce -  23 mar 2008, 14:51
 mazowieckie
#8536
Widze, ze Twoje GTI USA plynie z Copartu.
Wspolczuje :cry:
By Maciek_Sdz -  23 mar 2008, 14:56
 -------
#8537
Bruce pisze:Widze, ze Twoje GTI USA plynie z Copartu.
Wspolczuje :cry:
dlaczego ? :shock:
Awatar użytkownika
By Bruce -  23 mar 2008, 15:02
 mazowieckie
#8538
Maciek_Sdz pisze:dlaczego ? :shock:
Rozmawiamy o tym serwisie: http://www.copart.com/
z niego zamiesciles zdjecie.

Copart to serwis samochodow z USA.
Wszystkie samochody z tego serwisu ktore znajduja sie na roznych placach w roznych stanach sa wyrejestrowane w USA.
Nie maja prawa ponownie jezdzic po tamtejszych drogach.
By Maciek_Sdz -  23 mar 2008, 15:24
 -------
#8539
//
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 0:37 przez Maciek_Sdz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Bruce -  23 mar 2008, 15:49
 mazowieckie
#8540
Maciek_Sdz pisze:Tak , masz racjê , chocia¿ nie wszystkie auta nie mog± byæ dopuszczone do ruchu w USA. Istnieje kilka rodzajów tzw. TITLE :
-clean title - auto o "czystych" papierach , moze byc dopuszczone do ruchu w USA.
-salvage title - auto uszkodzone , takie auta glownie siê sciaga z USA , gdyz nie ma problemu z rejestracj± w pañstwach EU.
Oraz s± równie¿ :
# certyficate of destruction - auto ca³kowite zniszczone
# parts only - auto tylko na czê¶ci
# bill of sale - brak TITLE, auto tylko faktura sprzeda¿y
# non-repairable - auto nie mo¿e byæ odbudowane
# no title lub paperless title - nie posiada TITLE

Tych 5 ostatnich nie da siê zarejestrowaæ , mo¿na sprowadzaæ na czê¶ci.

Ja osobi¶cie mam SALVAGE TITLE , mam nadziejê , i¿ wszystko bêdzie wporz±dku , znajomy sprowadza z Coparta auta i jest zadowolony.
Teraz sprowadzi³ VW GOLF V , 2.5 V5 z 2007r. Te¿ wszystko jest ok.
Wiem jakie sie poruszac po Copart.
Zapomniales o Title: Thief :wink: .
Zanim zakupiony zostal Golf ktorym jezdze obecnie, zastanawialem sie nad Volvo S60 4x4 z Californii.
Moj znajomy rowniez sciaga te samochody z USA, ma licencje, ma dostep do licytacji etc...
I jest to czysta leteria.
By Maciek_Sdz -  23 mar 2008, 16:01
 -------
#8542
///
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 0:40 przez Maciek_Sdz, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
By team-am -  23 mar 2008, 16:14
 łódzkie
#8543
Maciek_Sdz pisze: my¶lê nad zmian± zderzaka na taki z prostok±tn± co o tym s±dzicie ?
Przy ewentualnej sprzedazy bedzie chyba bardziej "chodliwy" ...
Zostawi³bym tak jak jest, tylko pomalowa³bym czê¶ciowo dok³±dke i bedzie ladnie ;)
Mozesz pokazac uszkodzenie?? chyba nie jest duze skoro poduchy sa cale
By Maciek_Sdz -  23 mar 2008, 16:20
 -------
#8545
///
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 0:40 przez Maciek_Sdz, łącznie zmieniany 2 razy.
By Maciek_Sdz -  23 mar 2008, 16:25
 -------
#8546
team-am pisze: Zostawi³bym tak jak jest, tylko pomalowa³bym czê¶ciowo dok³±dke i bedzie ladnie ;)
Wydajê mi siê , ¿e tak dok³adka ³adnie siê komponuje z nak³adk± progow± GTI .
Awatar użytkownika
By team-am -  23 mar 2008, 16:34
 łódzkie
#8547
Pod³u¿nice wygladaja na ca³e ;) Generalnie nie jest zle ale nie wiem czy zmiescisz sie w 4tys. Same xenony ok 2tys z³ a gdzie reszta ;)
By Maciek_Sdz -  23 mar 2008, 16:35
 -------
#8548
Liczê na to ,¿e Xenony s± w ¶rodku , widaæ tam zderzak i inne graty.
Zobaczymy jak przyp³ynie :) :)
By Hulaj -  23 mar 2008, 17:16
 mazowieckie
#8549
W±tpiê ¿eby siê uda³o go zrobiæ za 4 tys.

S± ¶wiêta, id¼ do ko¶cio³a i siê pomódl ¿eby z radosnego wydarzenia jakim jest zakup auta nie przerodzi³ siê w koszmar z naprawianiem auta zakupionego gdzie¶ za wielk± wod±.

Szczerze Ci kibicuje w tym przedsiêwziêciu, du¿o siê dowiesz przy okazji.

Jak by co to mam kolegê który handluje oryginalnymi czê¶ciami do VW, sam wozi z niemiec (ma umowê z VAG), jak idê na serwis to czê¶ci od niego kupuje, OEM'owe ale zawsze troche tañsze.
Awatar użytkownika
By Bruce -  23 mar 2008, 17:25
 mazowieckie
#8550
Prawda okaze sie na stanowisku diagnostycznym, czy auto jest krzywe czy proste.
Z podluznicami to ciezka sprawa, jezeli bedzie problem, trzeba naprawiac w profesjonalnym warsztacie.
Nie da sie naprawic gdzies w "stodole" podluznic.
Ta lewa podluznica wyglada dziwnie.
Dziwne, ze nie ma zdjecia lewej strony samochodu, tam gdzie bylo uderzenie i brak jest czesci blotnika ...
Mysle, ze naprawa wyniesie duzo wiecej.
Awatar użytkownika
By maluszek -  23 mar 2008, 18:01
 mazowieckie
#8551
Maciek_Sdz pisze:Z tym ,ze oni naprawiaja w serwisach autoryzowanych dealerów , nowymi czesciami itp.
Nie wiem co masz na my¶li pod pojêciem "oni", ale je¶li generalnie rozmawiamy o naprawach samochodów w US, to niestety obawiam siê, ¿e robi siê dok³adnie to samo co w Polsce: chiñskie nieoryginalne czê¶ci, przespawywane ca³e kawa³ki samochodów itd. itd.

Masz VIN tego samochodu? Pode¶lij mi na priva, rzucê okiem na carfax'a (chocia¿ ten serwis te¿ nie pokazuje wszystkiego).
By Maciek_Sdz -  23 mar 2008, 18:02
 -------
#8552
[quote="Bruce"]
Dziwne, ze nie ma zdjecia lewej strony samochodu, tam gdzie bylo uderzenie i brak jest czesci blotnika ...


No nic , zobaczymy jak przyp³ynie , najwa¿niejsze ,¿e auto pali i je¼dzi.
My¶lê jednak ,¿e naprawa nie bêdzie tak kosztowna , jak bêdzie trzeba zap³aciæ 6 tys. to zap³acê.


:wink:
Ostatnio zmieniony 27 sie 2008, 13:19 przez Maciek_Sdz, łącznie zmieniany 1 raz.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9