Volkswagen Golf MK5

Garaż - sprzęt audio, nawigacje, radia CB
By jurgeen -  19 lis 2010, 0:42
 pomorskie
#32356
No dobra, kupiłem AS100, zobaczymy jak się spisze. :D
Boję się tylko o jej długość, metr to i tak kawał bata. Mam też na miejscu do kupienia za 50zł presentera floridę, ponoć lata równie dobrze jak oryginał. Jeśli Sirio się nie spisze, to spróbuję tej floridy. :D
By KriSSo -  19 lis 2010, 0:56
 zachodniopomorskie
#32358
Tysonq,

Co w końcu zrobiłeś z CB i zasilaniem? Ja śmigam na President Harry II i Ohio i chodzi to dwa razy gorzej, niż Uniden 520 XL i Hustler IC 100, który mam w innym samochodzie. Zasięg na pierwszym zestawie mniejszy, trzaski itd znacznie większe. Jak wyłączę w Harrym ASC, to muszę squalsh ustawić na 2/3 bo się nie da słuchać (dla porównania na zestawie nr 2 ustawiam sobie na 1/3 i jest super). To nieporozumienie jakieś, a jak jeszcze zapodam sobie do tego zasilaną z zapalniczki nawigację, to ten zestaw CB jest praktycznie nie do użytku. I tak się zastanawiam, czy to, że zestaw nr 1 za dwa razy większe pieniądze chodzi dużo gorzej, od zestawu nr 2 za pół ceny nie jest wynikiem tego cholernego zasilania? Może trza radio dać pod akumulator jednak? Sam nie wiem.
Awatar użytkownika
By Tyson -  19 lis 2010, 21:01
 mazowieckie
#32406
Krisso,
U mnie nadal występują lekkie zakłócenia, ale jest to spowodowane wzmacniaczem od audio i już pogodziłem się z tym, bo wymieniać wzmaka nie ma sensu. Muszę jedynie lekko sql przykręcić, ale zasięg jaki mam wystarczająco mnie satysfakcjonuje.
CB mam zasilane bezpośrednio z aku, a navi podłączam pod zapalniczkę, tak więc nigdy nie sprawdzałem jak to chodzi na rozgałęzieniu. Powód by podlączyc cb pod aku był jeden: mieć non stop power, bo w zapalniczce znika po zgaszeniu silnika (rym przypadkowy :D)
W seacie miałem na początku floridę, ale zgubiłem sam bat (albo komuś był potrzebny) i kupiłem AS 100. Sirio lepiej chodziło, fakt że radyjko to stara dobra cobra, których już nie ma rynku.
By KriSSo -  19 lis 2010, 23:34
 zachodniopomorskie
#32416
Tak, mnie też denerwuje, że jak zgaszę motor, to mi gaśnie radio. Muszę to jakoś przestawić - czyli ma się wyłączyć po stacyjce, a nie po zapłonie. Czyli gaszę motor radio chodzi, wyciągam kluczyk radio gaśnie. Na stałe zasilania nie chcę, bo bym zapominał gasić. Natomiast myślę o tym zasilaniu na stałe z uwagi na jakość odbioru, żeby nie było trzasków i żeby nie trzeszczało 5 razy mocniej po wpięciu w zapalniczkę nawigacji. Obecnie CB mam zasilane spod zapalniczki, ale nie poprzez wtyczkę, a wpięcie w instalację wtyczki, żeby gniazdko było wolne - inaczej nie mógłbym uruchomić navi i cb jednocześnie.

Masz jakieś foto, jak to AS 100 prezentuje się na golfie? Kurczę, bo może to jednak kwestia też anteny - ten hustler śmiga lepiej, bo dłuższy od ohio? No nie wiem. Nie jestem w pełni zadowolony z zestawu harry ii i ohio. Z kolei bata 1,5 m wozić nie zamierzam, bo ohydnie to wygląda, a do tego wszędzie problem wjechać.
By jurgeen -  20 lis 2010, 12:55
 pomorskie
#32429
Kolego Tysonq, a jaką miałeś podstawę magnetyczną do tej antenki Sirio? Boję się, że standardowe 9cm nie wystarczy...
Awatar użytkownika
By Tyson -  20 lis 2010, 19:23
 mazowieckie
#32436
Jeżeli chodzi o zasilanie to w Twoim przypadku podłączyć należy od audio, bądź po stacyjce, ale wtedy nie wiadomo jak będzie z tymi szumami. Foty niestety nie mam jak wygląda sirio na golfie, bo miałem ją chwilowo i teraz siedzi na ciężarówce.
Podstawę mam jakąś większą niż standardowo (znajomy w sklepie tak mi skompletował) i mimo, że każdy mówił, że tak nie może być, to ładnie odbierało i byłem zadowolony.
KriSSo pisze:Obecnie CB mam zasilane spod zapalniczki, ale nie poprzez wtyczkę, a wpięcie w instalację wtyczki, żeby gniazdko było wolne - inaczej nie mógłbym uruchomić navi i cb jednocześnie.
Jest coś takiego jak rozgałęziacze :)

Ja u siebie mam antenę Michigan o długości 88cm, magnes jest mały i przy 200km/h nigdy mi nie spadła, fakt że nigdy nie było bezpośredniego minięcia z tirem
http://www.president.com.pl/michigan,727421,2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
By krz_p -  21 lis 2010, 16:15
 wielkopolskie
#32480
200 km/h to żaden wyczyn, tyle to każda antena wytrzyma
Awatar użytkownika
By Tyson -  21 lis 2010, 18:25
 mazowieckie
#32490
krz_p pisze:200 km/h to żaden wyczyn, tyle to każda antena wytrzyma
mój golf i zapewne duży odsetek samochodów z tego forum więcej nie pójdzie :lol:
Awatar użytkownika
By fredric -  21 lis 2010, 22:13
 mazowieckie
#32509
czasem wystarczy się minąć z tirem przy 160 aby stracić antenę.
Awatar użytkownika
By Tyson -  22 lis 2010, 0:18
 mazowieckie
#32518
Zgadza się, dlatego jasno napisałem
Tysonq pisze: Ja u siebie mam antenę Michigan o długości 88cm, magnes jest mały i przy 200km/h nigdy mi nie spadła, fakt że nigdy nie było bezpośredniego minięcia z tirem
By jurgeen -  06 lut 2011, 16:51
 pomorskie
#37496
Panowie, wybrałem temat chyba najodpowiedniejszy.
Chcę przyczepić CB do tunelu środkowego na rzep (konieczny częsty demontaż).
Czy używał może ktoś rzepu 3M Dual Lock? Jak to trzyma?
Czy lepszy może zwykły, przemysłowy? -
By snap -  06 lut 2011, 19:17
 -------
#37508
uzywalem tego ale w innym samochodzie - cb odpada po pewnym czasie
By jurgeen -  07 lut 2011, 18:01
 pomorskie
#37565
w sensie że co nie trzyma? klej z drugiej strony rzepa? załapię to jutro na termoklej, zobaczymy jak się spisze
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 25