Volkswagen Golf MK5

Garaż - sprzęt audio, nawigacje, radia CB
Awatar użytkownika
By krz_p -  13 mar 2010, 20:43
 wielkopolskie
#22715
zrobiłem test, ciekaw byłem jak szybko nagrzewa się olej

zamontowałem wczoraj E-MFA i zrobiłem test, sam byłem ciekaw jak szybko olej się nagrzewa

temperatura na zewnątrz po uruchomieniu auta

postał 2 min. na wolnych obrotach

po 3 km temperatura

po 4 km na wskaźnikach temperatura wody osiągnęła

po 5,5 km temperatura oleju osiągnęła

na koniec, po przejechaniu 9,5 km

do czasu osiągnięcia przez olej 80 stopni jazda pomiędzy 2-3 tys. obr.
później parę razy do trochę ponad 4 tys. obr.
Awatar użytkownika
By pgmaster -  16 mar 2010, 5:14
 mazowieckie
#22765
Ja stwierdzilem ze mi takie cos nie jest potrzebne tym bardziej ze temp oleju moge odczytac z klimatronika + kilka innych danych ktorych na razie nie moge rozszyfrowac ;)
Awatar użytkownika
By pgmaster -  23 mar 2010, 3:01
 mazowieckie
#22968
FlorekGTI pisze:
temp oleju moge odczytac z klimatronika
eeeee??? :P
Jak sie nacisnie jednoczesnie AC i nawiew ze strzalka do gory to wchodzisz w takie cos jak menu. U mnie ustawiam sobie pierwszym pokretlem 19 a drugim 2 i pokazuje mi temp oleju ;)

Jest tam mnostwo opcji ale nie wiem ktore do czego. Wpisz sobie w googlu ukryte funkcje klimatronika i dowiesz sie wiecej ;)
By FlorekGTI -  23 mar 2010, 22:02
 -------
#22996
kurde to nieźle nawet bym nie pomyślał że klimatronik ma takie bajery :shock:
Awatar użytkownika
By krz_p -  05 kwie 2010, 16:26
 wielkopolskie
#23470
panowie po zamontowaniu E-MFA mam błąd w sterowniku CAN Gateway
01044 - Control Module Incorrectly Coded
czyli nieprawidłowo zaprogramowany sterownik
i teraz mam pytanie jak w kodowaniu tego sterownika dodać telefon?, bo to ponoć rozwiązuje sprawę

proszę o łopatologiczną instrukcję bo dopiero zaczynam swoją przygodę z VAGiem,
po kolei gdzie wejść i co zmienić itp.
aha, VAG908
Awatar użytkownika
By krz_p -  11 kwie 2010, 17:26
 wielkopolskie
#23809
błędu o złym zaprogramowaniu sterownika pozbyłem się, wystarczyło zakodować, że w aucie jest telefon
ale wyskakuje błąd o braku komunikacji z telefonem

01303 - Telephone Transceiver (R36)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 106
Mileage: 29440 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 16:40:27

tego chyba nie da się przeskoczyć, bo E-MFA imituje telefon

aha, VCDS niejest taki straszny, wystarczy tylko zapisać kodowanie jakie jest w aucie, tak na wszelki wypadek, i można działać
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  09 gru 2014, 10:45
 zachodniopomorskie
#153443
Czekam aktualnie na zmontowanie od MFA+ który zamówię od Krzycho myślałem o rozbudowie MFA i kupnie tego http://www.kufatec.de/shop/en/e-mfa-add ... il-battery" onclick="window.open(this.href);return false; w USA mogę mieć za 120 dolców, tylko czy warto i czy podejdzie do radia RCD 310? Najbardziej interesuje mnie ta wartość doładowania obserwowana w rzeczywistości.
Awatar użytkownika
By Krzycho -  09 gru 2014, 15:19
 małopolskie
#153481
nie ma znaczenia jakie radio, to chodzi tylko o wpięcie się w instalecje CAN