Volkswagen Golf MK5

Garaż - sprzęt audio, nawigacje, radia CB
Awatar użytkownika
By pinio -  16 lut 2016, 8:50
 dolnośląskie
#215739
Dexter23pl pisze:jeśli na wyjściu antenowym z radia jest napięcie 12V to podłącz jedną z wtyczek i sprawdź odbiór FM. Czasem spoko odbiera na jednej antenie.
Chwilę temu temat był poruszany i zapomniałem szczegółów...jednostka chyba nie orgi. ale dobrze że "Dexter23pl" czuwa :oczko:
Wtenczas jak wspomina trzeba sprawdzić czy napięcie wychodzi z radia,jeśli jest napięcie to adapter.
Gdy brak napięcia to wtenczas "Separator" wchodzi w grę z takimi samymi fakrami...
Awatar użytkownika
By tadex0 -  18 lut 2016, 14:00
 podkarpackie
#216090
Witam walczę z radiem po stacyjce. Mam problem żółta kostka w module ma 2 kable żółty i czerwony i są 2 piny wolne ale nigdzie nie ma 12v i w dodatku jak podpiąłem miernik pod jeden z tych wolnych to pojawił się błąd poduszki. Poradźcie co zrobić. Chyba że to jest kostka z modułu do kierownicy to będę działał dalej. Czekam na odp.
Awatar użytkownika
By tadex0 -  18 lut 2016, 18:12
 podkarpackie
#216128
Nie podpiąłem się tylko podłączyłem miernik celem sprawdzenia napięcia.
Problem rozwiązany choć musiałem się nagimnastykować bo na forum ciężko znaleźć jednoznaczną informację gdzie jest ta kostka. I nikt nie powiedział jak wypiąć z zatrzasków moduł kierownicy, który posiada specjalny otworek (kwadracik 2mm) na cienkie i długie narzędzie które wkładamy poniżej śrubki na którą jest mocowany moduł i w ten sposób można wcisnąć zabezpieczenie zatrzasku.
Nie bez oporów ale kładłem kable pod wzmaka. Położyłem zasilanie i przewód załączający wzmakiem progiem po stronie kierowcy, kable do głośników puściłem po stronie pasażera. Kable kładzie się banalnie zasiłanie 10mm2 LGY w peszlu motoryzacyjnym wepchnąłem z bagażnika pod tylną kanapę następnie z kanapy w próg i zdemontowałem fragment progu aby poprowadzić obok klamki maski. Pod maskę przebiłem się nad pedałami gumowym otworem tam co idzie gruba wiązka i po sprawie.
Sygnałowe kable przede mną wymyśliłem sobie że puszczę tunelem środkowym i pod wykładziną na szczycie do siedziska tylko jeszcze nie mam pomysłu jak to sprawnie przeprowadzić bez demontażu wykładziny.
Głośniki APK163 zobaczymy jak zagra.
Jeszcze się zastanawiam na sterowaniem podświetleniem radia myślę od klimy kabelek znaleźć odpowiedzialny za podświetlenie bo radio(jvc r821) w nocy razi a ja lubię oświetlenie na min. No chyba że chodzi o reflektory.
By krystek.l -  18 lut 2016, 18:21
#216131
tadex0 pisze:Nie podpiąłem się tylko podłączyłem miernik celem sprawdzenia napięcia.
Problem rozwiązany choć musiałem się nagimnastykować bo na forum ciężko znaleźć jednoznaczną informację gdzie jest ta kostka. I nikt nie powiedział jak wypiąć z zatrzasków moduł kierownicy, który posiada specjalny otworek (kwadracik 2mm) na cienkie i długie narzędzie które wkładamy poniżej śrubki na którą jest mocowany moduł i w ten sposób można wcisnąć zabezpieczenie zatrzasku.
Nie bez oporów ale kładłem kable pod wzmaka. Położyłem zasilanie i przewód załączający wzmakiem progiem po stronie kierowcy, kable do głośników puściłem po stronie pasażera. Kable kładzie się banalnie zasiłanie 10mm2 LGY w peszlu motoryzacyjnym wepchnąłem z bagażnika pod tylną kanapę następnie z kanapy w próg i zdemontowałem fragment progu aby poprowadzić obok klamki maski. Pod maskę przebiłem się nad pedałami gumowym otworem tam co idzie gruba wiązka i po sprawie.
Sygnałowe kable przede mną wymyśliłem sobie że puszczę tunelem środkowym i pod wykładziną na szczycie do siedziska tylko jeszcze nie mam pomysłu jak to sprawnie przeprowadzić bez demontażu wykładziny.
Głośniki APK163 zobaczymy jak zagra.
Jeszcze się zastanawiam na sterowaniem podświetleniem radia myślę od klimy kabelek znaleźć odpowiedzialny za podświetlenie bo radio(jvc r821) w nocy razi a ja lubię oświetlenie na min. No chyba że chodzi o reflektory.
Co do instrukcji demontażu modułu to jest na forum, (w kilku tematach) :oczko:
np w dziale Zrób to sam:
http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=52&t=1775

19.Montaż tempomatu :naughty:
http://www.krzychok.pl/mk5/download/mod ... uesten.pdf

Ale można wspomóc się również danymi tu: :super:
http://modyfikacje-vw.blogspot.com/
http://modyfikacje-vw.blogspot.com/p/spis-postow.html

Zresztą też przerabiałem temat parę stron temu.. :P
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  18 lut 2016, 21:11
 śląskie
#216170
tadex0 pisze: Jeszcze się zastanawiam na sterowaniem podświetleniem radia myślę od klimy kabelek znaleźć odpowiedzialny za podświetlenie bo radio(jvc r821) w nocy razi a ja lubię oświetlenie na min. No chyba że chodzi o reflektory.
Nie ma takiego przewodu.... oświetlenie oraz ON/OFF panela sterowane jest magistralą CAN.
Jedynie panel który posiada przewód od podświetlania to panel bez obsługi klimatyzacji.
Musisz szukać tego kabelka np z zapalniczki. Z podświetlenia. A taki sygnał co reaguje na jasność świecenia regulację potencjometrem to np we włączniku świateł lub regulatorze natężenia oświetlenia przewód koloru siwego.
A jeszcze sygnał ON.OFF do swojego radia możesz pobrać z zasilania zapalniczki. w autach po ok 2006 zapalniczka jest po kluczyku.
Awatar użytkownika
By tadex0 -  22 lut 2016, 0:54
 podkarpackie
#216800
Dexter23pl pisze:
tadex0 pisze: Niema takiego przewodu.... oświetlenie oraz ON/OFF panela sterowane jest magistralą CAN.
Jedynie panel który posiada przewód od podświetlania to panel bez obsługi klimatyzacji.
Musisz szukać tego kabelka np z zapalniczki. Z podświetlenia. A taki sygnał co reaguje na jasność świecenia regulację potencjometrem to np we włączniku świateł lub regulatorze natężenia oświetlenia przewód koloru siwego.
A jeszcze sygnał ON.OFF do swojego radia możesz pobrać z zasilania zapalniczki. w autach po ok 2006 zapalniczka jest po kluczyku.
Podświetlenie włącznika awaryjnych też ma regulowaną intensywność i może z niego będzie prościej?
By canter -  29 lut 2016, 21:14
 spoza Polski
#217858
Witam.Niedawno wymienilem radio w moim golfie,wszystko fajnie funkcjonuje oprócz podswietlenia.Radio posiada przejscie na orginalna meska kostke ,,VW ISO,,prosze o podpowiedz ktory pin w tej kostce jest od oswietlenia i czy poprowadzic tam plus czy minus .
Awatar użytkownika
By BUBER. -  23 kwie 2016, 9:40
 mazowieckie
#225640
Witam kolega kupił sobie takie radyjko do octavi 2 fl
http://allegro.pl/8-nawigacja-dvd-radio ... 53571.html
i oczywiście standardowy problem bo w instalacji są dwa stałe plusy.
Czy do takiego radia trzeba ciągnąć + po stacyjce bo niby opisane że pasuje Plug n Play i czy nie powinno już współpracować z can.
Jak na razie podłączenie normalnie nic nie daje bo nie wyłącza radja.
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  23 kwie 2016, 10:38
 śląskie
#225645
canter pisze:Witam.Niedawno wymienilem radio w moim golfie,wszystko fajnie funkcjonuje oprócz podswietlenia.Radio posiada przejscie na orginalna meska kostke ,,VW ISO,,prosze o podpowiedz ktory pin w tej kostce jest od oswietlenia i czy poprowadzic tam plus czy minus .
Pinu w ori kostce auta od podświetlenia nie ma.
Musisz ciągnąć przewód od podświetlania zapalniczki do kostki iso. w kostce iso przeważnie to pomarańczowy kabelek z napisem illumination czy jakoś tak.

Dodano po 1 minucie 27 sekundach:
Re: podłączenie radia, radio niefabryczne
BUBER. pisze:Witam kolega kupił sobie takie radyjko do octavi 2 fl
http://allegro.pl/8-nawigacja-dvd-radio ... 53571.html
i oczywiście standardowy problem bo w instalacji są dwa stałe plusy.
Czy do takiego radia trzeba ciągnąć + po stacyjce bo niby opisane że pasuje Plug n Play i czy nie powinno już współpracować z can.
Jak na razie podłączenie normalnie nic nie daje bo nie wyłącza radja.
to radio widać na zdjęciu ma konwerter can .
Trzeba go zaprogramować pod dany model auta i wtedy będzie działać ON/OFF itp
Awatar użytkownika
By BUBER. -  25 kwie 2016, 20:38
 mazowieckie
#225969
Dexter23pl pisze: to radio widać na zdjęciu ma konwerter can .
Trzeba go zaprogramować pod dany model auta i wtedy będzie działać ON/OFF itp
Radyjko jest zaprogramowane pod can widzi otwieranie drzwi czujniki parkowania itd ale nie idzie ogarnąć odpalania i wyłączania po kluczyku cały czas jest na czuwaniu.
Czy po przerobieniu pod przewód po stacyjce straci się jakieś bajery tak jak by działało prawidłowo wyłączanie i włączanie pod can.
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  26 kwie 2016, 13:37
 śląskie
#226033
BUBER. pisze:
Dexter23pl pisze: to radio widać na zdjęciu ma konwerter can .
Trzeba go zaprogramować pod dany model auta i wtedy będzie działać ON/OFF itp
Radyjko jest zaprogramowane pod can widzi otwieranie drzwi czujniki parkowania itd ale nie idzie ogarnąć odpalania i wyłączania po kluczyku cały czas jest na czuwaniu.
Czy po przerobieniu pod przewód po stacyjce straci się jakieś bajery tak jak by działało prawidłowo wyłączanie i włączanie pod can.
powinna reszta bajerów zostać bez zmian.
http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?p=90167#p90167
By adek -  30 maja 2016, 10:42
 łódzkie
#229632
Cześć,

Mam od dłuższego czasu chińską stację multimedialną, która ma pojedyncze złącze antenowe fakra. Tutaj moje pytanie do Was : czy ktoś ma linka do adapterów z podwójnego fakra (po stronie auta) na pojedynczy ? Patrzyłem na allegro, ale ceny na poziomie 90zł/szt mnie odstraszają :O
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 20