Volkswagen Golf MK5

Garaż - sprzęt audio, nawigacje, radia CB
Awatar użytkownika
By cynik606 -  27 gru 2015, 14:19
 wielkopolskie
#206993
vicodinpl pisze:Faktycznie modyfikowany soft. Oryginalny coś zmieni?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Może być. U mnie HTC Chacha działa poprawnie z BT tylko na oryginalnym sofcie.
Mimo wielu zalet musiałem zrezygnować z CM11 bo właśnie nie było nic słychać po BT, ani rozmówcy mnie nie słyszeli.
By Pavilion -  29 gru 2015, 11:21
 śląskie
#207252
A ja mam taki problem nie mogę się połączyć z tel a próbowałem już kilku. Modem pod fotelem, kierownica, radio, wyświetlacz i uchwyt taki: mam taki:
Obrazek ObrazekObrazekObrazekObrazek

Sony Z wykrywa ale nie może się połączyć pojawia się taki komunikat:
ObrazekObrazek
Kod PIN wpisywałem taki jaki podpowiadał mi VCDS, również zmieniałem go w adaptacji i wpisywałem zmieniony i dalej nic.
Inne telefony jak np Sony W995, jakiś inny Sony, Nokia kilka aparatów to nawet się nie łączy.
Zawsze po próbie połączenia zmienia się status widoczności bluetooth na niewidoczny i wyskakuje błąd w vcds:
Kod: Zaznacz cały
                Adres 77: Telefon       Plik etykiet: 3C0-035-729.lbl
Oznaczenie elementu: 3C0 035 729 F    HW: 3C0 035 729 F
  Komponent i/lub wersja: Telefon             6909
           Kodowanie: 0016043
           Kod serwisu: WSC 00066 000 00000
                      VCID: 26498D0991B979287B0
Znaleziono 1 błąd:

01530 - Wyciszanie radia 
            009 - Przerwa / zwarcie z masą
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01101001
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 163
                    Przebieg: 196955 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2000.00.00
                    Czas: 11:11:19

Słyszałem, że to może być wina modułu BASIC, prawda?
Chciałbym się również dowiedzieć jaki nr modemu pasowałby do mojego zestawu(występuje bardzo dużo modeli a ja nie wiem, który wybrać), żeby dzwonić i odbierać połączenia, nie interesuje mnie żaden streaming albo czytanie esów na fis chodzi tylko o zestaw głośnomówiący.
Czy wymiana radia na RNS 310 lub 510 pomogłaby?
By pab567 -  29 gru 2015, 12:24
 mazowieckie
#207259
Twój moduł BT (3C0035730F) wspiera tylko tryb RSAP którego z kolei nie wspiera Twój telefon (Xperia Z, podobnie jak iPhone'y, wspiera tylko HFP). Możesz:
1. Wymienić moduł BT na taki, który wspiera HFP i czerwone zegary. Są tylko trzy - 1Z0035729, 1Z)035729B, 5P0862335D. sa niestety dość drogie - 600 zl to normalna cena. Nie obsługują streamingu (A2DP).
2. Wymienić moduł BT na taki, który wspiera HFP ale nie obsługuje zegarów. Będziesz miał podstawowa funkcjonalność czyli tryb głośnomówiący i możliwość odbioru z kierownicy ale bez jakiejkolwiek obsługi na zegarach. Powinien zadziałać każdy z rodziny 1K8035730 (również nie obsługują streamingu).
3. Zrootowac telefon i zainstalować oprogramowanie do wsparcia RSAP ze strony http://www.android-rsap.com/
4. Wymienić telefon na taki, który fabrycznie wspiera tryb RSAP.
5. Wymienić modul na taki, który wspiera HFP i BIAŁE zegary (czyli protokół BAP) oraz dołożyć konwerter CAN który pozwala na obsługę protokołu BAP przez czerwone zegary (które natywnie wspierają tylko protokół DDP). To rozwiązanie najdroższe ale tez najbardziej uniwersalne.

Wymiana radia NIE POMOŻE.

EDIT: pomerdało mi się - Ty masz moduł 3C0035729F a nie 3C0035730F. Nie kojarzę dokładnie funkcjonalności tych modeli. Ze strony http://www.sovag.fr/index.php/marque-vw ... -bluetooth wynika że konieczna jest obsługa przez wbudowany interfejs czyli prawdopodobnie wymaga obecności telefonu w uchwycie. Sugerowane przeze mnie rozwiązania są wciąż aktualne.
By pab567 -  06 sty 2016, 10:28
 mazowieckie
#208847
Przetestowałem dwa rozwiązania niefabryczne - moduły firm mobridge i kufatec. Działają bez zastrzeżeń zarówno z białymi, jak i czerwonymi zegarami. Wspierają streaming i kierownicę multifunkcyjną. Dodatkowo kufatec na czerwonych zegarach potrafi dodatkowo wyświetlić kilka dodatkowych wskazań (m.in. ciśnienie turbo i temperaturę oleju).
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8