Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne zwi膮zane z konstrukcj膮 Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
przez wojtkiewicz389 - 呕贸艂todzi贸b  -  
 ma艂opolskie
#245725
Cze艣膰,
mam taki problem, od zimy auto zacz臋艂o przerywa膰 na jednostajnych obrotach w okolicy 2,000-3,000rpm. Nie dzieje si臋 to zawsze ale zazwyczaj bez obci膮偶enia silnika. Po tym jak zacznie przerywa膰 zazwyczaj po wci艣ni臋ciu gazu nie w艂膮cza si臋 turbina, czu膰, 偶e auto jedzie jak zwyk艂e 2.0fsi. Czasem wystarczy odpu艣ci膰 gaz i jeszcze raz wlepi膰 aby si臋 odwiesi艂a turbina a czasem trzeba zej艣膰 z obrotami do biegu ja艂owego. Nie ma 偶adnej regu艂y na to, raz jest tak na zimnym, raz na ciep艂ym a raz podczas rozgrzewania si臋.
Silnik AXX, rocznik 2005, nie modzony. Nagar na pewno nie by艂 czyszczony (co najwy偶ej ja u偶y艂em jakiego艣 p艂ynu millersa do nagaru w dolocie), DV i PCV wymieniony.
Co mo偶e by膰 przyczyn膮? Jaka艣 dziura w uk艂adzie dolotowym? Turbina?

Od czego zacz膮膰 poszukiwania?

Dzi臋ki za wszelk膮 pomoc :)
przez wojtkiewicz389 - 呕贸艂todzi贸b  -  
 ma艂opolskie
#245755
Dzi臋ki za szybk膮 odpowied藕.

Wyplu艂 taki b艂膮d:

Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl
Part No SW: 1K0 907 115 HW: 1K0 907 115
Component: 2.0l R4/4V TFSI 00 0070
Revision: --H01--- Serial number: VWZ7Z0E1912366
Coding: 0403000318070060
Shop #: WSC 00230 259 87643
VCID: 63207883625AE80AB8DC12-8036

1 Fault Found:
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 001 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 13
Reset counter: 255
Mileage: 131183 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 14:45:51

Freeze Frame:
RPM: 2564 /min
Load: 22.3 %
Speed: 104.0 km/h
Temperature: 69.0掳C
Temperature: -9.0掳C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 14.732 V

Readiness: 0000 0000

Plus jeszcze kilka od radia, ale to kwestia mi znana (zaizolowane kable zamiast przylutowane). Poza tym b艂臋dem nie ma innych problem贸w wed艂ug vag'a..
przez wojtkiewicz389 - 呕贸艂todzi贸b  -  
 ma艂opolskie
#247701
Wielkie dzi臋ki za pomoc, temat w trakcie ogarniania.

Zosta艂o zrobione - nieszczelno艣膰 na jednym w臋偶u, poluzowana opaska. Naprawione.

Kontrola nagaru - o dziwo czy艣ciutko. Motul i zmiana co max. 10.000km daje wyniki.

Przep艂ywomierz - bez zarzutu.

Przepustnica - bez zarzutu.

Wydech - bez zarzutu.

Auto po naprawie dolotu od偶y艂o, ca艂kiem inaczej je藕dzi. Acz wci膮偶 zdarzy mu si臋 szarpn膮膰 lub nagle troch臋 os艂abn膮膰.

Zostaje:

-Paliwo s艂abej jako艣ci
-pompa paliwa
-wtryski

Teraz b臋dzie sprawdzane paliwo (zaczn臋 tankowa膰 tylko v-power racing i dolej臋 na przeczyszczenie jaki艣 艣rodek do wtrysk贸w) i zobaczymy czy to wyeliminuje w pe艂ni problemy.
przez wojtkiewicz389 - 呕贸艂todzi贸b  -  
 ma艂opolskie
#250712
Paliwo by艂o problemem, po zmianie na v-racing po pewnym czasie problem si臋 ju偶 nie powt贸rzy艂. Szkoda bo nigdy nie tankowa艂em 95, zawsze 98... Co by oznacza艂o, 偶e wsz臋dzie w Krakowie 98 jest chrzczona (tankowa艂em na wielu i r贸偶nych stacjach...). V-racing wiem, 偶e jest zwo偶ony z Niemiec i tylko na tym paliwie problem nie wyst臋puje.
Awatar u偶ytkownika
przez MrNazarinho - 呕贸艂todzi贸b  -  
 dolno艣l膮skie
#250917
Du偶o tankuj臋 w niemczech wi臋c takie ma艂e por贸wnanie do polskiego: ( Niemcy, Super +(98) stacja HEM, w Polsce g艂贸wnie Orlen 98 verva, czasami LOTOS 98 dynamic.)
1. Zawsze mniej pali, 艣rednio oko艂o litra.
2. Wi臋cej mocy, lepsza reakcja na gaz.
3. Sprawdzane vag-iem w 20 grupie na polskim cofa o 3 stopnie, na niemickim same 0. :naughty: