Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
Awatar użytkownika
By Bartuś -  26 maja 2014, 22:48
 małopolskie
#132833
Dziś zaświeciła mi się kontrolka niskiego stanu oleju, :/ po sprawdzeniu na bagnecie rzeczywiście stan minimum. Od wymiany oleju przejechane niecałe 10tyś. Stara wersja PCV- nowa czeka na wymianę, poza brakiem oleju na bagnecie nie widać żeby olej gdzieś spier... Niech mi ktoś powie czy to normalne żeby GTI zjadło tyle oleju :( ??
Awatar użytkownika
By Bartuś -  26 maja 2014, 23:57
 małopolskie
#132849
golfer_1984 pisze:PCV. To tylko taki jak masz. Nowszy moze nie podpasowac :D
Takie części mam myślę ze wszystko spasuje :
Zaworek PCV (06F 129 101 G)
- Uszczelka pod zaworek PCV (06F 103 483 E)
- Rurka zaworka PCV (06F 103 221 E)
- Rurka zaworka PCV (06F 103 235)
- Metalowy łącznik (rura) pokrywy zaworów z turbo tzw. BREATHER TUBE z wbudowanym zaworkiem (06F 103 215 A)
- Uszczelka Breather Tube - 4,5zł
Awatar użytkownika
By krz_p -  28 maja 2014, 22:48
 wielkopolskie
#133095
golfer_1984 pisze:PCV. To tylko taki jak masz. Nowszy moze nie podpasowac :D
u mnie właśnie nie podpasował i leży w kartonie :/