Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
Awatar użytkownika
By krz_p -  05 sty 2009, 18:51
 wielkopolskie
#13861
wychodzi na to, ¿e dochodzi jeszcze jeden element do sprawdzenia/wymiany przy przegl±dzie

mam nadziejê, ¿e u mnie nic siê nie bêdzie z tym popychaczem dzia³o, przynajmniej do czerwca, bo chcê pojechaæ na przegl±d przed koñcem normalnej gwarancji
By macg -  05 sty 2009, 22:54
 -------
#13863
witam

mam silnik 2.0tsi i zauwazylem ze jak sie go przypaluje na chwilke stojac na luzie to tez odcina zaplon przy rowno 4000rpm, czy to normalne? to jakies zabezpieczenie? w trakcie jazdy tego nie ma i kreci do konca, wytrzec sie nie mialo tam jeszcze co bo mam 1600km przebiegu.
By macg -  05 sty 2009, 22:55
 -------
#13864
witam

mam silnik 2.0tsi i zauwazylem ze jak sie go przypaluje na chwilke stojac na luzie to tez odcina zaplon przy rowno 4000rpm, czy to normalne? to jakies zabezpieczenie? w trakcie jazdy tego nie ma i kreci do konca, wytrzec sie nie mialo tam jeszcze co bo mam 1600km przebiegu.
By macg -  05 sty 2009, 22:56
 -------
#13865
witam

mam silnik 2.0tsi i zauwazylem ze jak sie go przypaluje na chwilke stojac na luzie to tez odcina zaplon przy rowno 4000rpm, czy to normalne? to jakies zabezpieczenie? w trakcie jazdy tego nie ma i kreci do konca, wytrzec sie nie mialo tam jeszcze co bo mam 1600km przebiegu.
By macg -  05 sty 2009, 22:57
 -------
#13866
witam

mam silnik 2.0tsi i zauwazylem ze jak sie go przypaluje na chwilke stojac na luzie to tez odcina zaplon przy rowno 4000rpm, czy to normalne? to jakies zabezpieczenie? w trakcie jazdy tego nie ma i kreci do konca, wytrzec sie nie mialo tam jeszcze co bo mam 1600km przebiegu.
By macg -  05 sty 2009, 22:58
 -------
#13867
przepraszam za ten zamet, pisal mi caly czas ze blad i ze nie wyslano.
By rgti -  05 sty 2009, 23:15
 -------
#13868
macg pisze:witam

mam silnik 2.0tsi i zauwazylem ze jak sie go przypaluje na chwilke stojac na luzie to tez odcina zaplon przy rowno 4000rpm, czy to normalne? to jakies zabezpieczenie? w trakcie jazdy tego nie ma i kreci do konca, wytrzec sie nie mialo tam jeszcze co bo mam 1600km przebiegu.

to manual czy automat?
By macg -  06 sty 2009, 14:00
 -------
#13881
manual, jak w opisie
By Hulaj -  06 sty 2009, 14:58
 mazowieckie
#13882
Stawiam na jakie¶ zabezpieczenie, nie s±dzê ¿e masz opisany tu problem.
By rgti -  06 sty 2009, 17:37
 -------
#13893
dokladnie tak jak Hulaj pisze to nie zwiazane z tym popychaczem... to zabezpieczenie albo tryb awaryjny biegu ja³owego. Uderz gdzies z wizyta do elektryka albo do aso
Awatar użytkownika
By krz_p -  06 sty 2009, 20:08
 wielkopolskie
#13900
macg pisze:witam

mam silnik 2.0tsi i zauwazylem ze jak sie go przypaluje na chwilke stojac na luzie to tez odcina zaplon przy rowno 4000rpm, czy to normalne? to jakies zabezpieczenie? w trakcie jazdy tego nie ma i kreci do konca, wytrzec sie nie mialo tam jeszcze co bo mam 1600km przebiegu.
u ciebie siê nie wytrze, bo masz ju¿ silnik o innej konstrukcji

a po co chcesz krêciæ silnik do odcinki na postoju?
przez 1,5 roku je¿d¿enia ani razu nie wkrêca³em auta na luzie na wysokie obroty
4000rpm do szybkiego ruszenia to i tak za du¿o

a tak przy okazji to zak³adaj temat o swoim aucie w kartotece i wklej zdjêcia
By macg -  06 sty 2009, 23:50
 -------
#13915
jak to po co krecic do odcinki na postoju? pod dyskoteka itp... zartuje.
jak bede mial zdjecia to wkleje. robil ktos z was gti w compsporcie? bylem tam z dwoma poprzednimi mkV tdi i zawsze wychodzilo super, ale zastanawiam sie czy wyciagna programem wiecej niz standartowo 2.0tsi/tfsi po remapie (zachodni tunerzy podchodza pod 250hp i 350Nm ale widzialem tez 380Nm)
By N4S -  07 sty 2009, 8:34
 -------
#13918
macg pisze:witam

mam silnik 2.0tsi i zauwazylem ze jak sie go przypaluje na chwilke stojac na luzie to tez odcina zaplon przy rowno 4000rpm, czy to normalne? to jakies zabezpieczenie? w trakcie jazdy tego nie ma i kreci do konca, wytrzec sie nie mialo tam jeszcze co bo mam 1600km przebiegu.
problem popychacza nie dotyczy silnika 2.0tsi, w tym silniku pompa paliwa nie jest ju¿ napêdzana wa³kiem dolotowym

w 2.0tfsi na szkrzyni DSG w trybie N te¿ nie mo¿na krêciæ wy¿ej ni¿ 4.000 obrotów
By N4S -  07 sty 2009, 8:35
 -------
#13919
Hulaj pisze:
Ja w poniedzia³ek bêdê wiedzia³ czy mój egzemplarz na to choruje.
Hulaj czy ju¿ znasz diagnozê, co okaza³o siê w serwisie?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20