Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By Piotr W -  18 sie 2010, 9:28
 dolnośląskie
#28923
no i się sprawa wyjaśniła..... kpina :twisted: niby najlepszy salon VW 2010 wg. testu auto świata ....
Oto dla zainteresowanych przebieg rozmowy...

Ja: "Guten Tag :-). Interesuje mnie dostępność i cena popychacza pompy paliwa 2.0TFSI.
VW: Yyyy popychacz w pompie paliwa... yyy. Chyba nie występuje. Proszę nr. nadwozia
Ja: Żona ma auto, ale spróbujmy z pamięci... WVW...
VW: ok
Ja: Może podać Panu nr. części :twisted:
VW: ahhh tak nr części. Proszę
Ja: 06 D-jak Danuta ..... :lol:
VW: O jest jest proszę pana 1 dzień roboczy 120zł - 10% stały rabat dla Pana :oops:

Szkoda pisać o naciągaczach... już wiadomo po co jeżdżą na te szkolenia......
W każdym bądź razie dzięki za pomoc w temacie to się ceni.
By Hulaj -  18 sie 2010, 9:40
 mazowieckie
#28924
Piotr W pisze:no i się sprawa wyjaśniła..... kpina :twisted: niby najlepszy salon VW 2010 wg. testu auto świata ....
Oto dla zainteresowanych przebieg rozmowy...

Ja: "Guten Tag :-). Interesuje mnie dostępność i cena popychacza pompy paliwa 2.0TFSI.
VW: Yyyy popychacz w pompie paliwa... yyy. Chyba nie występuje. Proszę nr. nadwozia
Ja: Żona ma auto, ale spróbujmy z pamięci... WVW...
VW: ok
Ja: Może podać Panu nr. części :twisted:
VW: ahhh tak nr części. Proszę
Ja: 06 D-jak Danuta ..... :lol:
VW: O jest jest proszę pana 1 dzień roboczy 120zł - 10% stały rabat dla Pana :oops:

Szkoda pisać o naciągaczach... już wiadomo po co jeżdżą na te szkolenia......
W każdym bądź razie dzięki za pomoc w temacie to się ceni.
Koniecznie wrzuć fotki jak zużyty był stary popychacz, ciekawe jak się wycierają w serii :!:
By Piotr W -  24 sie 2010, 10:05
 dolnośląskie
#29131
cd.

właśnie zadzwonili z warsztatu (RS Serwis szybowcowa, pogwarancyjny serwis VAGów)
popychacz jest ich zdaniem w idealnym stanie (nie doszukaliśmy się w książce serwisowej by brał udział w jakiejś akcji serwisowej).
W każdym bądź razie wymieniają na nowy. Stary dostanę przy odbiorze auta. Pstryknę foto to ocenicie jak rzeczywiście wygląda.
Silnik AXX

dzięki forum mam temat na pewien czas wyeliminowany i jestem spokojniejszy
dzięki
By Piotr W -  26 sie 2010, 12:25
 dolnośląskie
#29225
no więc wygląda to tak jak poniżej.
Twierdzili, ze stan "idealny" :lol:
Jak widać kolejne potwierdzenie, że lubią się wycierać.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Awatar użytkownika
By mlody1775 -  22 wrz 2010, 14:33
 -------
#30320
Moje dwa popychacze:jeden po 30 tyś km (wytarty ale nie na wylot) a drugi wymieniony przy przebiegu 61tyś km,czyli mniej wiecej tez po 30 tyś i niestety wytarty na wylot.Do tego doszła wymiana wałka rozrządu i pompy paliwa bo trzpień pompy też już był lekko przytarty.

Przepraszam za jakość zdjęc ale robiłem je telefonem.

http://img709.imageshack.us/img709/7356/20100920039.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img137.imageshack.us/img137/7731/20100920040.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img687.imageshack.us/img687/2796/20100920041.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img401.imageshack.us/img401/4848/20100920042.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
By mlody1775 -  22 wrz 2010, 22:09
 -------
#30347
krz_p musiałem niestety płacić z własnej kieszeni.Auto jest z USA i tam też zakupiłem wszystkie potrzebne częsci bo u nas to jest masakrycznie drogo.Pompa była oryginalna i taka też została teraz założona(narazie).

FlorekGTIObjawiało sie tym że spadało ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia ze 110mbar do 40.czuc było szarpnięcia np. na 3 biegu przy 3,5 tyś/obr.Po podłączeniu VAG-a pokazywał sie błąd chyba P2293-Zawór N276 itd....Zapałała sie kontrolka silniczka na żółto.
Aż pewnego dnia jechałem sobie 60km/h,redukcja biegu z 4 na 3 i poczułem mocne szarpnięcie i zadławienie silnika.po czym auto straciło moc.obroty kręciły sie tylko 2,5 tyś,zero przyśpieszenia.Odstawiłem autko do kolegi który w tym temacie jest obeznany i wszystko mi to powymieniał.

Wielkie dzięki Mayday_GTI!!!!
By stefdeath -  24 wrz 2010, 11:47
 -------
#30399
mlody1775 pisze:
FlorekGTIObjawiało sie tym że spadało ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia ze 110mbar do 40.czuc było szarpnięcia np. na 3 biegu przy 3,5 tyś/obr.Po podłączeniu VAG-a pokazywał sie błąd chyba P2293-Zawór N276 itd....Zapałała sie kontrolka silniczka na żółto.
Aż pewnego dnia jechałem sobie 60km/h,redukcja biegu z 4 na 3 i poczułem mocne szarpnięcie i zadławienie silnika.po czym auto straciło moc.obroty kręciły sie tylko 2,5 tyś,zero przyśpieszenia.Odstawiłem autko do kolegi który w tym temacie jest obeznany i wszystko mi to powymieniał.

Wielkie dzięki Mayday_GTI!!!!
Może byś namówił kolegę żeby zrobił fotomanuala jak dostać się do tego popychacza- takie coś pozwoliłoby każdemu z nas na samodzielną kontrolę i uniknięcie sporych kosztów. Ja tam nawet mógłbym mu kupić flaszkę za zrobienie takiej dokładnej instrukcji krok po kroku :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 20