#28910
jak na to się mówi w serwisie : szklaneczka
Koniecznie wrzuć fotki jak zużyty był stary popychacz, ciekawe jak się wycierają w seriiPiotr W pisze:no i się sprawa wyjaśniła..... kpina niby najlepszy salon VW 2010 wg. testu auto świata ....
Oto dla zainteresowanych przebieg rozmowy...
Ja: "Guten Tag . Interesuje mnie dostępność i cena popychacza pompy paliwa 2.0TFSI.
VW: Yyyy popychacz w pompie paliwa... yyy. Chyba nie występuje. Proszę nr. nadwozia
Ja: Żona ma auto, ale spróbujmy z pamięci... WVW...
VW: ok
Ja: Może podać Panu nr. części
VW: ahhh tak nr części. Proszę
Ja: 06 D-jak Danuta .....
VW: O jest jest proszę pana 1 dzień roboczy 120zł - 10% stały rabat dla Pana
Szkoda pisać o naciągaczach... już wiadomo po co jeżdżą na te szkolenia......
W każdym bądź razie dzięki za pomoc w temacie to się ceni.
Może byś namówił kolegę żeby zrobił fotomanuala jak dostać się do tego popychacza- takie coś pozwoliłoby każdemu z nas na samodzielną kontrolę i uniknięcie sporych kosztów. Ja tam nawet mógłbym mu kupić flaszkę za zrobienie takiej dokładnej instrukcji krok po krokumlody1775 pisze:
FlorekGTIObjawiało sie tym że spadało ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia ze 110mbar do 40.czuc było szarpnięcia np. na 3 biegu przy 3,5 tyś/obr.Po podłączeniu VAG-a pokazywał sie błąd chyba P2293-Zawór N276 itd....Zapałała sie kontrolka silniczka na żółto.
Aż pewnego dnia jechałem sobie 60km/h,redukcja biegu z 4 na 3 i poczułem mocne szarpnięcie i zadławienie silnika.po czym auto straciło moc.obroty kręciły sie tylko 2,5 tyś,zero przyśpieszenia.Odstawiłem autko do kolegi który w tym temacie jest obeznany i wszystko mi to powymieniał.
Wielkie dzięki Mayday_GTI!!!!