Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By tatas -  06 maja 2015, 17:35
 wielkopolskie
#177296
nie wiem jak koledzy ale ja ci odradzę przynajmniej do skrzyni DSG , obroty falują tak jak by ECU nie mogło dopasować dawki paliwa , skrzynia przechodzi w jakiś dziwny tryb ,przeciąga na biegach , to słynne PSSSSSSSSYT jest i to nawet fajne :D ale po jednym dniu zdemontowałem , mogę komuś opchnąć używkę jednodniowa za 50% ceny
By lewystw -  07 maja 2015, 16:36
 podkarpackie
#177406
tatas pisze:nie wiem jak koledzy ale ja ci odradzę przynajmniej do skrzyni DSG , obroty falują tak jak by ECU nie mogło dopasować dawki paliwa , skrzynia przechodzi w jakiś dziwny tryb ,przeciąga na biegach , to słynne PSSSSSSSSYT jest i to nawet fajne :D ale po jednym dniu zdemontowałem , mogę komuś opchnąć używkę jednodniowa za 50% ceny
Ja mam u siebie DSG i nic nie przeciaga i nie ma jakiegos dziwnego trybu.
By tatas -  08 maja 2015, 18:52
 wielkopolskie
#177536
cyt. Ja mam u siebie DSG i nic nie przeciaga i nie ma jakiegos dziwnego trybu.

być może nic się nie dzieje przy DV nowego typy ja zakładałem podkładkę do DV starego typu
By kajmovy -  12 cze 2015, 14:23
 mazowieckie
#181885
Witam, zostałem upomniany za nie przywitanie się więc po dokonaniu tej czynności zacznę jeszcze raz :D Planuję założyć tę podkładkę do swojej gabloty :laugh: w tym miejscu rodzą się pytania, gdyż ile wypowiedzi na różnych forach tyle opinii o tym pomyśle. Przeczytałem, że podobno 2.0 tfsi "nie lubi" tej modyfikacji, nikt natomiast nie wyjaśnia dlaczego.
Na moje pewnie niewielki pojęcie mechaniczne :P powietrze wypuszczone z układu nie ma negatywnego wpływu na turbinę tak jak ma to miejsce przy oemowym rozwiązaniu czyli, wracaniu ciśnienia do układu. Przecież turbo "pompuje od nowa" i nie musi siłować się z powietrzem które zostaje zawrócone przy oryginalnym dv, więc dlaczego ta podkładka wywołuje tak wiele sporów :wall: ? serdecznie pozdrawiam
By KarOr -  16 cze 2015, 8:34
 dolnośląskie
#182252
tatas pisze:nie wiem jak koledzy ale ja ci odradzę przynajmniej do skrzyni DSG , obroty falują tak jak by ECU nie mogło dopasować dawki paliwa , skrzynia przechodzi w jakiś dziwny tryb ,przeciąga na biegach , to słynne PSSSSSSSSYT jest i to nawet fajne :D ale po jednym dniu zdemontowałem , mogę komuś opchnąć używkę jednodniowa za 50% ceny
Biorę, panie, bierę! Zastanawiałem się nad zakupem ale mie wiedziałem czy działa te psssyt... Mam manual wiec chyba nie będzie wpływu negatywnego. Napisz do mnie na GG :!: :yes:
Awatar użytkownika
By rafal92pl -  27 lip 2016, 17:47
 małopolskie
#235298
o to zdjecia z pod maski filmiku nie udało mi się jak na razie na grac ale obiecuje dosłać tylko na prawde nie mam jak na razie czasu by wyciągać GOPRO
https://zapodaj.net/98ae6ee237050.jpg.html
https://zapodaj.net/bba7564d57130.jpg.html

też waham się trochę czy go zostawić czy demontaż bo mam taką turbo dziurę brzy bardzo agresywnej jeździe bo ***** powietrze z turba i trzeba czakać aż się zamknie blowoff . niby chwilowe ale denerwujące myślałem też nad mocniejsza sprężyna założyć .
By Illu -  03 sie 2016, 21:57
 mazowieckie
#236060
Aby blow off działał prawidłowo musi być odpowiednia sprężyna która będzie dopasowana do tego jak mocno dmucha turbo. U mnie np jest coś takiego Forge Diverter Valve KIT i tylko z najmocniejszą sprężyną ( czerwona 30 + PSI ) działa jak należy pomimo ze mam DSG i zamyka się od razu nawet przy delikatnym dotknięcie z powrotem gazu.
Awatar użytkownika
By rafal92pl -  04 sie 2016, 17:08
 małopolskie
#236139
wiem że to wina sprężyny ale na razie nie chce mi się z tym bawić :P
nagraj jakiś filmik ja już nagrałem w nastepny weekend wstawie jak bede w domu :)
Illu pisze:Aby blow off działał prawidłowo musi być odpowiednia sprężyna która będzie dopasowana do tego jak mocno dmucha turbo. U mnie np jest coś takiego Forge Diverter Valve KIT i tylko z najmocniejszą sprężyną ( czerwona 30 + PSI ) działa jak należy pomimo ze mam DSG i zamyka się od razu nawet przy delikatnym dotknięcie z powrotem gazu.