Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
Awatar użytkownika
By mlody1775 -  26 sie 2009, 0:44
 -------
#16917
Witam wszystkich forumowiczów,otóż mam taki problem ze po wymianie turbiny z k03 na k04 auto nie ma mocy,silnik wkręca sie tylko do 3 tyś obrotów.Po chwili od odpalenia zapala sie kontrola "check engine",na biegu jałowym silnik sie dusi,obroty falują.Podłączalem go pod kompa i pojawiaja sie nastepujące błędy:
-wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach
-cylinder 1-wykryte wypadanie zapłonów
-cylinder 3-wykryte wypadanie zapłonów
-cylinder 4-wykryte wypadanie zapłonów
-cylinder 2-wykryte wypadanie zapłonów
Znalazłem jeszcze jedną usterkę,a mianowicie pęknięta uszczelkę miedzy kolektorem a wydechem.W załaczenie jest zdjecie tej uszczelki.
Bardzo proszę o każda sugestię co moze być przyczyna tych objawów.

Nadmienię ze wszystkie weże od turbo posprawdzane,od intercoolera też,od dolotu tez.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
By Hulaj -  26 sie 2009, 11:00
 mazowieckie
#16918
Nikt nie pisze bo sprawa wydaje się poważna. Ja też nie mam żadnej rady która by Ci na pewno pomogła. Wydaje mi się jednak że to może być coś z programem.
A powiedz jak doszedłeś do tego żeby sprawdzić pęknięta uszczelkę miedzy kolektorem a wydechem, co się działo?

pozdro i powodzenia.
Awatar użytkownika
By mlody1775 -  26 sie 2009, 17:17
 -------
#16928
Witam.Doszedlem do tego jak został zdjęty wydech,zobaczyłem ze uszczelka jest peknieta,przed wymianą turbo miałme straszny swist i też brak mocy.teraz moge stwierdzic ze swist był spowodowany pękniętą uszczelką.juz jest zamowiona nowa,ale wiem ze to nie bedzie przyczyną tego ze auto nie na ma mocy i szarpie na biegu jałowym.

Programu jeszcze nie robiłem. mialem taki zamiar ale jak wszystko by było cacy a w tym momencie mysle ze nie ma co robic programu dopoki nie dojde do ładu z tym autem.
Mam jeszcze kilka sugestii ktore mi podpowiedzieli znajomi ale nie wiem czy to ma jakiś związek,a mianowicie kazali sprawdzic katalizator ktory moze byc zapchany,dlatego tez moze nie wkreca sie na wyższe obroty.

Co wy myślicie na ten temat??
Awatar użytkownika
By mlody1775 -  26 sie 2009, 20:40
 -------
#16932
Witajcie.dziekuje za kazde sugestie.korekta swoją drogą ale zdjąłem wydech i auto odrazu zaczęło sie wkręcac do 7tyś obr.Czyli jednak sie potwierdza ze katalizator mogł być zapchany.wymienie katalizator i zrobie korektę turbo i myślę ze powinien Golfik śmigać.

Jeszcze raz dzieki za pomoc.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By mlody1775 -  27 sie 2009, 23:21
 -------
#16941
Witam ponownie.A więc tak: musialem wymienic wydech z katalizatorami ponieważ obydwa były zatkane.Po zmianie katów auto zaczęło sie wkręcac na obroty.turbina pompuje,jest doładowanie ale nie robiłem jeszcze korekty i stąd moje pytanie
Auto na biegu jałowym strasznie szarpie i nie równo pracuje(rzęzi)obroty falują,nadal są błedy:
-wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach
-cylinder 1-wykryte wypadanie zapłonów
-cylinder 3-wykryte wypadanie zapłonów
-cylinder 4-wykryte wypadanie zapłonów
-cylinder 2-wykryte wypadanie zapł

Zaznaczam że przed wymianą turbo i orurowania potrzebnego do k04,nie było żadnego szarpania silnika.auto chodzilo równo tyle tylko ze nie miało mocy bo byly katy zapchane.Problem powstał po wymianie turbo.Czy myślicie ze korekta turbo uspokoi i wyrówna prace silnika??
Moze cos z zapłonem jest nie tak??

Doradzcie coś,bo juz trace glowe.