Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
#70216
No to prawda seryjny dolot FSI turbo nie jest najlepszym rozwiązaniem pewnie dlatego że jest zintegrowany z osłoną silnika i się grzeje od tego dodatkowo, w TSI już jest lepiej. Natomiast jak ktoś jeździ na serii jak ja to nie widze potrzeby wymiany dolotu. Mój trochę zaczyna sapać przy temp. 20C.
#70242
korzen88 pisze:No to prawda seryjny dolot FSI turbo nie jest najlepszym rozwiązaniem pewnie dlatego że jest zintegrowany z osłoną silnika i się grzeje od tego dodatkowo, w TSI już jest lepiej. Natomiast jak ktoś jeździ na serii jak ja to nie widze potrzeby wymiany dolotu. Mój trochę zaczyna sapać przy temp. 20C.
Wystarczy założyć cooler z S3 i nie będzie zdychał w upałach.
Ja się zastanawiam czy osłonę silnika, w której jest filtr nie dałoby się zaizolować od spodu bandażem albo jakąś matą z folią termiczną np taką http://allegro.pl/izolacja-termiczna-ko ... 71492.html" onclick="window.open(this.href);return false; - zawsze coś tam mniej by się grzało w puszce filtra
#99438
Podbije temat, Bede w następnym tygodniu montował dolot z tsi, ale mam jedno pytanie, czy przepływka moze zostać w tym samym miejscu czy przeniesć ja trzeba zaraz za filtr?? i jak by ktoś mógł mi podac nr częsci obudowy filtra i łapaków powietrza bo reszte to bedą customowe rurki.
#99452
czyli albo przedłużać wiązke albo kupic wiązke z tsi ? a i własnie najlepiej kupić cały dolot od turbo przez puszke do lapaka powietrza czy wystarczy tylko puszka z łapakiem a reszta z jakiejś kwasówy? i ew jaka średnica tej kwasówki bo w serii gri przy przepływce jest owalna i nie jestem pewny co i jak...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8