Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
#10952
trochê ten temat jest porozrzucany po ró¿nych kartkach kartoteki: ró¿ne s± g³osy, spróbujmy zebraæ temat.
Jak my¶licie co bêdzie najlepsze i bezpieczne dla silnika?
Jak kto¶ ma do¶wiadczenie ze zmienionym dolotem lub zg³êbi³ temat niech tu podzieli siê wra¿eniami.
By Hulaj -  04 sie 2008, 9:29
 mazowieckie
#11020
Nie lubiê pisaæ postów, ¿e co¶ s³ysza³em gdzie¶ wyczyta³em itp. Najlepiej jest pisaæ zrobi³em i jest tak i tak.

Ka¿dy wie ¿e dolot w GTI do rocznika 2008 to nie jest najszczê¶liwsze rozwi±zanie z powodu po³o¿enia filtra.

Zdecydowa³em siê na DBilasa z prostok±tn± wk³adk± po opinii m±drzejszych ode mnie. Ch³opaki z CS przestrzegali mnie przed sto¿kiem ¿e to nie najlepszy pomys³. Mieli zrobiæ jak±¶ przek³adkê chyba z TTS'a ale trafi³a mi siê okazja na DBilasa wiêc d³ugo siê nie zastanawia³em zw³aszcza ¿e firma jest znana i renomowana.

Poza wygl±dem, mogê powiedzieæ ¿e sprawuje siê bardzo fajnie, auto bardzo szybko wkrêca siê na obroty, ¿wawo reaguje na gaz.
Polecam jeszcze jak±¶ ochronê od ciep³a bo po zdjêciu obudowy dopiero czuæ jaki jest tam kocio³. Prosta sprawa, zrobi³em z kwasówki. Teraz robiê customow± obudowê silnika bo stara nie pasuje a nie chcê jej ci±æ. Zobaczymy jak wyjdzie.
Awatar użytkownika
By PiTT -  20 kwie 2009, 23:40
 -------
#16338
ja pos³ucha³em siê znajomego ogarniêtego w temacie i za³o¿y³em wk³adkê ITG (g±bka)
wcze¶niej w innym aucie mia³em wk³adkê K&N i te¿ nie narzeka³em, ale podobno vag'i maj± czasami problemy z tego typu wk³adkami, przedostaje siê wiêcej zanieczyszczeñ i przep³ywka podobno potrafi pa¶æ - tak s³ysza³em, nie rêczê za te opinie
ale jak mia³em mo¿liwo¶æ wyboru to wybra³em tak±, która jest sprawdzona
By CompSport -  19 lis 2009, 10:51
 -------
#18388
to nie chodzi o to czy da czy nie bo nie tylko przyrost jest wazny.
kolejny dolot oparty o stozek.....ok w tym przypadku dwa stozki.
takie doloty nie robia nic poza niszczeniem wirnikow turbosprezarek......niestety mieszkamy w polsce gdzie syfu na drodze jest mnustwo.
pozatym kazdy z nas uzywa samochodu na codzien anie w niedziele po bulki tak jak np. amerykanie.
By CompSport -  19 lis 2009, 15:01
 -------
#18400
speedbass pisze:Amerykanie w tygodniu po bułki a w niedzielę do pastora :wink:
jestem ciekaw jaki dolot będzie wreszcie wszystkich sankcjonował i będzie ok :?: :idea:
ja mysle ze seryjny z TSI.
By Hulaj -  19 lis 2009, 15:19
 mazowieckie
#18403
A jakby zrobić puchę samemu, na zasadzie działania i budowy DBilasa, tak żeby pasowała bez wyciągania aku, pod filtr powiedzmy od TTs czy czegokolwiek z większym filtrem panelowym i podesłać na testy? Mam taką możliwość, maszyny, chęci itd.
Awatar użytkownika
By krz_p -  19 lis 2009, 15:30
 wielkopolskie
#18406
Puchę tak aby idealnie pasowała do filtra to ciężko będzie zrobić, najlepiej wykorzystać puchę z TSI i do niej dorobić resztę
albo całość przeszczepić z TSI, tylko nie wiem czy nie będzie wówczas kolizji z wężami wychodzącymi z chłodnicy
musiałbym obadać dokładnie jak to wygląda w GTI z silnikiem TSI
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8