Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
#112516
Dolot Forg jak najbardziej TAK jedyny minus to ze go słychac alr to juz kwestia gustu np. Seat Cupra R przyrost 13 KM i wyrównany moment w pełnym zakresie jezeli ma byc cos tanszego a dobrego mozna pokusic sie o puszke BMC jakies 1000zł i wyspawac dolot z kwasu nie orientowałem sie ale mysle 500 800zł max auta z takim dolotem smiało dmuchają po 320 a nawet 360 ps (oczywscie wtryski ic turbo z s3). ORI TSI tez jest bardzo dobry ale dla kogos kto chce miec aku w bagazniku;/ Ja osobicie rozmyslam miedzy Forgem a BMC. Pozdrawiam :)
#112519
matisdz pisze: ORI TSI tez jest bardzo dobry ale dla kogos kto chce miec aku w bagazniku;/ Ja osobicie rozmyslam miedzy Forgem a BMC. Pozdrawiam :)
Oryginalny dolot z TSI nie wymusza wywalenia aku do bagażnika, to w tym z R32 jest koniecznością.
#113095
Razem z siwysdz doszlismy do zdania że najlepszym rozwiązaniem na brudne drogi bedzie dolot od R32. Wytrzymuje spokojnie do 600ps filtr jest dostępny praktycznie w kazdym dobrym sklepie motoryzacyjnym i nie duże koszta montażu. Jedyny minus aku w bagażnik ale w życiu czasami trzeba iść na kompromis.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8