Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By rgti -  29 gru 2009, 10:08
 -------
#19893
Yo

niechce robic OT w tym dziale, ale jakis czas temu nie pamietam ktorys z Was wklejal link do stronki gdzie mozna bylo zobaczyc wielkosciowo standardowy intercooler z gti, intercooler z s3 i bodajze byl tez apr...

chodzi mi dokladnie i srednice wejscia i wyjsca do intercoolera

bylo pokazane zdjecie gdzie 2 intercoolery stoja obok siebie i byly podane srednice inlet/outlet...

nie wiem ktory z was to wklejal ale albo Hulaj, krz_p albo Adi

moze to bylo z forum golf5gti chociaz nie moge sobie przypomniec

przelecialem sie po forum i niestety nie ma
Awatar użytkownika
By PiTT -  29 gru 2009, 10:34
 -------
#19894
hmm, no chyba też nie widziałem takiego zdjęcia
z tego co pamiętam tylko to ten z S3 jest grubszy i cięższy
seryjny w GTI jest lekki jak piórko :)
jedno jest pewne, wchodzi w seryjne miejsce i nie trzeba nic przerabiać
nawet nie trzeba kupować rurek z S3, wszystko pasuje, trzeba jedynie opaski ściągnąć
By rgti -  29 gru 2009, 11:02
 -------
#19897
jakos wszyscy zmieniaja rurki doprowadzajace, nie wiem skad masz takie informacje ze pasuje w ori miejsce przewody...

mi chodzi o srednice wejscia i wyjscia na intercoolerze z s3 i gti
Awatar użytkownika
By PiTT -  29 gru 2009, 11:05
 -------
#19898
rgti pisze:jakos wszyscy zmieniaja rurki doprowadzajace, nie wiem skad masz takie informacje ze pasuje w ori miejsce przewody...

mi chodzi o srednice wejscia i wyjscia na intercoolerze z s3 i gti
z życia :D
montowali mi w CompSporcie a to że wszyscy chcą zmieniać to wiem, niestety przez to że komuś nie chce się ściągnąć tych oryginalnych opasek i założyć innych, większość osób jest o 400-500zł w plecy
By rgti -  29 gru 2009, 11:16
 -------
#19901
jak tak masz zrobione to Cie napewno nie oszukali :)

no nie moge tego znalezc z tymi srednicami..niby takie same ale wiem ze bylo to w jakims temacie na niemieckim forum ze zdjeciem z wymiarami,..

Hulaj szukal i nie znalazl, to i ja sprobuje jeszcze

w kazdym razie dzieki
Obrazek
GTI - 32mm
S3 - 40mm
APR - 57mm


3. Piping diameter:
Most people actually don't know this but the s3 intercooler piping is actually SMALLER than the OEM and APR intercooler!
GTI - 53mm
S3 - 48mm
APR - 57mm

ok znalazlem
Awatar użytkownika
By Tadek -  27 cze 2010, 13:12
 zachodniopomorskie
#27260
odgrzebuje temat. bo po co nowy zakładać :)

zastanawiam sie co da sam intercooler z S3ki, a później chip. jaki będzie przyrost mocy z i bez intercoolera z S3ki. wtrysków jak na razie nie mam zamiary zmieniać bo wiem że będzie wtedy auto więcej paliło.
z góry dzięki za odpowiedź :)
Awatar użytkownika
By PiTT -  27 cze 2010, 22:34
 -------
#27281
wydaje mi się że dużego przełożenia na przyrost mocy nie będzie, ale...
ja np. zauważyłem teraz że nie "puchnie" tak przy wyższych temp. jak poprzednio
czyli cały czas dysponujesz praktycznie tą samą mocą bez dużych strat w gorące dni
Awatar użytkownika
By Tadek -  27 cze 2010, 22:43
 zachodniopomorskie
#27284
ok rozumiem
ale jak mam zrobiony jakichś tam wydech nawet nie wiem jaki ale sie nie zdziwię jak jest on Borli to na hamowni wypluje więcej??
By rgti -  27 cze 2010, 22:57
 -------
#27286
Tadek pisze:ok rozumiem
ale jak mam zrobiony jakichś tam wydech nawet nie wiem jaki ale sie nie zdziwię jak jest on Borli to na hamowni wypluje więcej??

jakis wydech? a ile cali ma ten wydech i jak on jest zrobiony? czy tylko mowisz o koncowym tlumiku?
Awatar użytkownika
By Tadek -  27 cze 2010, 23:15
 zachodniopomorskie
#27288
nie mam pojecie co to jest jest zrobiony cały nie widziałem na nim znaczków VW z tego co pamiętam i jest baardzo głośny aż kanapą rusza jak schodzę z 5 tyś obrotów w dół
By rgti -  28 cze 2010, 9:11
 -------
#27295
sprobuj suwmiarka zmierzyc srednice zew. tych rur w kilku czesciach a bedzie wiadomo czy miales caly uklad robiony czy tylko same tlumiki zmienione zeby tylko halasowal...