Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
#219968
Jak w temacie. Po wymianie lancucha i napinacza ustal klekot na cieplym silniku ale pali mi sie kontrolka engine check. Po podpieciu pod kompa pokazuje 4 bledy:
04248 - Intake Manifold tuning valve position sensor (G336) open or short to bus P1098 upper limit reached
00256 - mass air flow sensor (g70) : supply voltage p0100 no signal no communication - intermittent
12691 - intake manifold runner control open stop outside of valid range p3193 lower limit reached
00017 - bank 1: camshaft a (intake) : retard set point not reached (over -advanced) p0011 no signal/ no communication

Mechanik rozebral obie strony i stwierdzil ze rozrzad jest dobrze ustawiony i chce teraz sprawdzic wariator. Czy ktos moze rozszyfrowac te bledy co sie pojawily? Dodam tylko ze silnik pracuje ok mimo tej kontrolki. Z gory dziekuje za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 31 mar 2016, 1:20 przez picek89, łącznie zmieniany 2 razy.
#220719
Do tej pory powracał tylko ten ostatni błąd. Dzisiaj jednak pojawił sie dodatkowo ten:
P000A/000010 - Camshaft A (Bank 1 Intake): Positioner Slow Response
Ten błąd pojawił mi się już wcześniej.
Mechanik obstawia zawór n205. Tylko czy możliwe jest to że zepsuł się po wymianie łańcucha i napinacza? Nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto jeśli okaże się że po wymianie tego zaworu będzie dalej to samo...