#21169
Dzięki współpracy z firmą KLS-Sport skończył się budować nowy silnik (swap z AXX na BYD)
Firma KLS zrobiła dla nas rozwiert tłoków i zmontowała nam goły słupek .Dodatkowo zrobiła dla nas barany.My mieliśmy za zadanie wsadzić tego potwora i podorabiać wszelkie przewody typu zasilania-spusty wody i oleju do turbo,doloty do turbo,zrobienie nowego DP z całym wastegatem zewnętrznym itd itd.Zajeło mi dużo czasy zanim znalazłem większe sensowne wtryski.Testowaliśmy nawet wtryski z najnowszej tt RS 2,5 TFSI ale niestety nie da się ich zaadoptować p&p do silników tfsi(NA ten wtrysk czekałem z Niemiec 2 miesiące )
Oto mała specyfikacja silnika:
Kute tłoki 83mm,seria 82,5
Kute korbowody
Szpilki ARP
Lekkie koło zamachowe sachs racing wraz z nowym sprzęgłem
Duże turbo garett
Kolektor wydechowy(barany)by KLS-Sport
wastegate tial 44mm
Wydech 3 cale by DynoSoft Wrocław (końcowy KLS)
Big IC (wydajność 500-600KM)by Dynosoft Wrocław
Zmieniona pompa wysokiego ciśnienia
Wydajniejsze wtryskiwacze
Duża przepustnica:) by Dynosoft Wrocław
Dalsze poczynania,silnik wsadzony,najwięcej czasu zajęło mi zrobienie mądrze wastegata,oto fotki:
Skończyliśmy ,oto filmik z pierwszego odpalenia .
http://www.youtube.com/watch?v=-00cd2BX4xs" onclick="window.open(this.href);return false;
Wstepnie zostały skalibrowane wtryski,pisze wstępnie bo jeszcze dużo pracy nas czeka sad.gif
Ale po pierwszych jazdach widzę że Krzysiek z KLS odwalił kawał dobrej roboty z kolektorem,tak wielkie turbo a ładuje od dołu jak pojeb...Mam nadzieje że po końcowym strojeniu będzie jeszcze lepiej.
Drugie spostrzeżenie jes takie że sprzęgło sachs racing z kołem jednomasowym jest masakrycznie twarde:) będe miał kulturystyczną łydkę.Najgorsze jest robienie teraz tych km.Musze przejechać ok 3000 tys .Pracując od rana do nocy nie ma kiedy:( więc nie szybko będzie strojenie.
Firma KLS zrobiła dla nas rozwiert tłoków i zmontowała nam goły słupek .Dodatkowo zrobiła dla nas barany.My mieliśmy za zadanie wsadzić tego potwora i podorabiać wszelkie przewody typu zasilania-spusty wody i oleju do turbo,doloty do turbo,zrobienie nowego DP z całym wastegatem zewnętrznym itd itd.Zajeło mi dużo czasy zanim znalazłem większe sensowne wtryski.Testowaliśmy nawet wtryski z najnowszej tt RS 2,5 TFSI ale niestety nie da się ich zaadoptować p&p do silników tfsi(NA ten wtrysk czekałem z Niemiec 2 miesiące )
Oto mała specyfikacja silnika:
Kute tłoki 83mm,seria 82,5
Kute korbowody
Szpilki ARP
Lekkie koło zamachowe sachs racing wraz z nowym sprzęgłem
Duże turbo garett
Kolektor wydechowy(barany)by KLS-Sport
wastegate tial 44mm
Wydech 3 cale by DynoSoft Wrocław (końcowy KLS)
Big IC (wydajność 500-600KM)by Dynosoft Wrocław
Zmieniona pompa wysokiego ciśnienia
Wydajniejsze wtryskiwacze
Duża przepustnica:) by Dynosoft Wrocław
Dalsze poczynania,silnik wsadzony,najwięcej czasu zajęło mi zrobienie mądrze wastegata,oto fotki:
Skończyliśmy ,oto filmik z pierwszego odpalenia .
http://www.youtube.com/watch?v=-00cd2BX4xs" onclick="window.open(this.href);return false;
Wstepnie zostały skalibrowane wtryski,pisze wstępnie bo jeszcze dużo pracy nas czeka sad.gif
Ale po pierwszych jazdach widzę że Krzysiek z KLS odwalił kawał dobrej roboty z kolektorem,tak wielkie turbo a ładuje od dołu jak pojeb...Mam nadzieje że po końcowym strojeniu będzie jeszcze lepiej.
Drugie spostrzeżenie jes takie że sprzęgło sachs racing z kołem jednomasowym jest masakrycznie twarde:) będe miał kulturystyczną łydkę.Najgorsze jest robienie teraz tych km.Musze przejechać ok 3000 tys .Pracując od rana do nocy nie ma kiedy:( więc nie szybko będzie strojenie.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 23:31 przez Dynosoft, łącznie zmieniany 1 raz.