Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By kajmovy -  15 sty 2017, 19:53
 mazowieckie
#246083
Cześć, uderzam do Was z tematem, bo kończą mi się powoli pomysły i cierpliwość. Otóż jakiś czas temu zmagałem się z tematem tzw. falowania obrotów, chociaż błędy z kompa jak i objawy wskazywały na odmę, jak się okazało wymiana PCV nie pomogła i był to problem większy, bo urwało mi półkę między pierścieniami tłoka, temat ogarnięty, błędów po remoncie brak, natomiast czasem jeszcze występuje to drganie, nie tak duże jak przed remontem ale jednak. Zajrzałem do membrany w odmie i okazała się być przerwana, więc ją wymieniłem co nie dało jakichś znacznych efektów. Tak jak wyżej napisałem, po podłączeniu pod vcds błędów brak, natomiast martwi mnie dość duża ilość oleju w dolocie(za turbo). Generalnie patrząc od spodu poci się DV i żywy olej stoi na rurze biegnącej do IC. Postanowiłem dalej zgłębić temat "cudownego" rozwiązania dwustopniowej separacji oleju i zaślepiłem rurkę biegnącą z pokrywy zaworów do rury dolotowej(przed turbo). Po 3-4 dniach zajrzałem no i prawdę mówiąc się przeraziłem, bo rurka długości ~15cm była po brzeg wypełniona olejem... Potem więc przyszła kolej na pokrywę i jej szczelność, co prawda jakieś tam przedmuchy w tych kanałach były ale nie takie na jakie wskazywałaby ilość oleju na turbo, mimo wszystko uszczelniłem i zamontowałem pokrywę na miejsce. Dodam tylko, że wtryski i cewki były sprawdzone świece są nowe więc nie obstawiam usterki elektrycznej, sprawdziłem też w blokach pomiarowych jak wygląda sytuacja z misfire(przed remontem na 4-tym baniaku w sekundę liczyło ich 14) ale na wszystkich 4-ech cylindrach jest 0. Może ma ktoś jakieś sugestie lub z doświadczenia wie co może być przyczyną tych problemów, za wszelkie wskazówki i pomoc będę bardzo wdzięczny :thank_you: