#37261
Posłuchaj filmiku z pierwszego postu - jeśli chodzi ci w ten sposób to nie jest wszystko w porządku. Zgłębiłem angielskie fora i wiem już, że ten problem dotyka silników z oznaczeniem AXX i jest to wina łańcucha wałków rozrządu i jego napinacza rzadziej również nastawnika wałka rozrządu - wszystkie te części odpowiadają za stale się zmieniające fazy rozrządu.
Są to numery 4, 3, 6 na tym rysunku http://img577.imageshack.us/i/axxsilnik.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zestaw naprawczy nastawnika to nr-15A tutaj http://img577.imageshack.us/i/axxsilnik.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; i kosztuje ok. 1600zł. Jednak podobno należy zacząć od sprawdzenia łańcucha i napinacza, które można kupić nieco taniej. Ja zabieram sie za to w przyszłym tyg. jak sie uda to dam znać
korzen88 pisze:Moj tez chodzi jak diesel na jalowym biegu, slychac ponadto charakterystyczne cykanie takze wydaje mi sie ze wszystko jest ok.
Posłuchaj filmiku z pierwszego postu - jeśli chodzi ci w ten sposób to nie jest wszystko w porządku. Zgłębiłem angielskie fora i wiem już, że ten problem dotyka silników z oznaczeniem AXX i jest to wina łańcucha wałków rozrządu i jego napinacza rzadziej również nastawnika wałka rozrządu - wszystkie te części odpowiadają za stale się zmieniające fazy rozrządu.
Są to numery 4, 3, 6 na tym rysunku http://img577.imageshack.us/i/axxsilnik.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zestaw naprawczy nastawnika to nr-15A tutaj http://img577.imageshack.us/i/axxsilnik.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; i kosztuje ok. 1600zł. Jednak podobno należy zacząć od sprawdzenia łańcucha i napinacza, które można kupić nieco taniej. Ja zabieram sie za to w przyszłym tyg. jak sie uda to dam znać
leon TS:190KM--> V GTI: 264KM--> jetta: 170KM--> saab9-3: 220KM