Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By Pawliko -  18 kwie 2015, 22:51
 zachodniopomorskie
#174432
Oczywiście. Wszystkie sruby i uszczelka nowe z aso, zmieniony rowniez napinacz i lancuch, popychacz wymienialem z miesiac temu.
Moj wariator ma straszne rowy od pierscieni z trzpienia, w dodatku jeden pękł. W poniedziałek bede mial wariator po regeneracji.
Irytujące sa te silniki.
Awatar użytkownika
By Kunis -  11 maja 2015, 21:25
 mazowieckie
#177930
Witam,
Szukam schematu/serwis manual do wymiany wspomnianego w temacie łańcuszka i napinacza.
Najbardziej interesują mnie momenty dokręcania śrub. Jest ktoś z was w stanie pomóc?

Przy okazji, testował ktoś już w/w części marki SWAG? Czy wszyscy jezdza na OEM? :>
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  11 maja 2015, 21:34
 dolnośląskie
#177932
Kunis pisze:Witam,
Szukam schematu/serwis manual do wymiany wspomnianego w temacie łańcuszka i napinacza.
Najbardziej interesują mnie momenty dokręcania śrub. Jest ktoś z was w stanie pomóc?

Przy okazji, testował ktoś już w/w części marki SWAG? Czy wszyscy jezdza na OEM? :>
proponuje zaczac od powitalni...
Awatar użytkownika
By Kunis -  16 maja 2015, 9:51
 mazowieckie
#178521
Jestem juz po wymianie lancuszka i napinacza. Kilka faktow - BWA, przebieg 130 tys km prawdopodobnie nigdy nie wymieniane. Objawy - silnik na zimno pracowal cichutko a po rozgrzaniu zaczynal chodzic coraz glosniej. Stary lancuszek wyciagniety, napinacz byl juz caly wysuniety i nadal nie napinal odpowiednio i co ciekawe - walek ssacy byl przestawiony o 1 zabek - prawdopodobnie sam przeskoczyl... Zlozylem to na czesciach SWAG.
By TOFIK -  30 cze 2015, 23:45
 mazowieckie
#183939
Czesc

Panowie porownywalem swoj silnik axx z byd (ed30)
Moj jest po wymianie lancucha,napinacza, bo klepal jak ursus , dodatkowo nowy popychacz pompy oraz pcv.
Silnik mial malego zonka jakies 60-70 tys zapchal sie castrolem smok oleju... Po wyczyszczeniu i plukaniu i czyszczeniu silnika do dzis spokoj ale....

Nadal jak sie rozgrzeje klepie jak diesel takim plastikowym bardziej dzwiekiem. Ten grzechot slysze nawet w kabinie. U kolegi w ed30 tego nie ma.

Zamieszczam film z mniej wiecej pokazaniem wam jaki to jazgot i byc moze ktos z was bedzie potrafil mi wskazac co to . Dodam ze tak to silnik bez zarzutow bardzo mocny jak na serie, oleju nie wciaga praktycznie. Na zimnym jest cisza i mila praca .

Ciepły https://youtu.be/ZCvyKC_FoBQ
Lekko rozgrzany https://youtu.be/3Lg51NJGiTs

Pozdro
Awatar użytkownika
By MrNazarinho -  14 sie 2015, 21:10
 spoza Polski
#188720
Mówią że... czasami jeszcze trzeba wymienić wariator :-/

W sumie to mam taką samą historię. Po wymianie łańcucha z napinaczem dalej klepie na gorącym. Jednak zlewam na razie temat, niech sobie klepie, wiem że napinacz napina i łańcuch się nie zerwie. Wariator tani nie jest.
Ostatnio zmieniony 21 sie 2015, 23:25 przez MrNazarinho, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By hudy017 -  18 sie 2015, 18:44
 pomorskie
#189488
Wymieniał może ktoś na taki zestawik?? http://www.ebay.pl/itm/Steuerkettensatz ... 58c3485435 , http://allegro.pl/lancuch-rozrzadu-1-4- ... 68441.html

Dodano po 13 minutach 19 sekundach:
Kunis pisze:Ok, udało mi się znaleźć. Gdyby ktoś kiedyś potrzebował to na tej stronie jest instrukcja montażu:
http://api.viglink.com/api/click?format ... Fid%3D5392
nie można uruchomić tych manuali, o co chodzi???
Awatar użytkownika
By MrNazarinho -  20 wrz 2015, 20:20
 spoza Polski
#193288
Podziękował... Ehh ta cena :( chyba jednak pozostawię klekot.

Stanie się coś złego jak będę jeździć na popsutym wariatorze? Napinacz i łańcuch wymienione...
Jest jeszcze gość na allegro co regeneruje wariatory za 450zł ;-)
Awatar użytkownika
By hudy017 -  21 wrz 2015, 18:10
 pomorskie
#193415
MrNazarinho pisze:Podziękował... Ehh ta cena :( chyba jednak pozostawię klekot.

Stanie się coś złego jak będę jeździć na popsutym wariatorze? Napinacz i łańcuch wymienione...
Jest jeszcze gość na allegro co regeneruje wariatory za 450zł ;-)
daj namiary na tego gostka..
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18