#31341
witam,
Panowie od dłuższego czasu zauważyłem nasilające się systematycznie następujące objawy:
- po odpaleniu silnika strasznie coś "grzechotało" przez kilkanaście sekund nawet do kilku minut - fachury stwierdzili zgodnie - rozrząd a konkretnie napinacz - naprawiłem i po tygodniu efekt powrócił z tym ze teraz pojawia się głośniej na rozgrzanym silniku po odpaleniu a nie na zimnym - teraz fachury strzelają, że może koło dwumasowe itp.
- w DSG zauważyłem, że podczas zwalniania kiedy skrzynia zrzuca z 3 na 2 następuje lekkie szarpnięcie - stuknięcie gdzieś w okolicach silnika co również nasila się systematycznie
- również podczas zwalniania kiedy odpuszczam gaz samochód wyraźnie zwalnia - niemal jakbym lekko dotykał hamulca - takie mam przynajmniej odczucia - wydaje mi się, że nie jest to zwyczajne wyhamowywanie wynikające z masy auta.
Powiem szczerze, że nie wiem co to może być w każdym z powyższych wypadków a jak bym chciał słuchać mechaników również w ASO to musiałbym wymieniać część po części aż w końcu trafiłbym na przyczynę powyższego - niestety nie stać mnie na takie podejście do tematu - dlatego ważna dla mnie jest każda sugestia.
pozdrawiam
Panowie od dłuższego czasu zauważyłem nasilające się systematycznie następujące objawy:
- po odpaleniu silnika strasznie coś "grzechotało" przez kilkanaście sekund nawet do kilku minut - fachury stwierdzili zgodnie - rozrząd a konkretnie napinacz - naprawiłem i po tygodniu efekt powrócił z tym ze teraz pojawia się głośniej na rozgrzanym silniku po odpaleniu a nie na zimnym - teraz fachury strzelają, że może koło dwumasowe itp.
- w DSG zauważyłem, że podczas zwalniania kiedy skrzynia zrzuca z 3 na 2 następuje lekkie szarpnięcie - stuknięcie gdzieś w okolicach silnika co również nasila się systematycznie
- również podczas zwalniania kiedy odpuszczam gaz samochód wyraźnie zwalnia - niemal jakbym lekko dotykał hamulca - takie mam przynajmniej odczucia - wydaje mi się, że nie jest to zwyczajne wyhamowywanie wynikające z masy auta.
Powiem szczerze, że nie wiem co to może być w każdym z powyższych wypadków a jak bym chciał słuchać mechaników również w ASO to musiałbym wymieniać część po części aż w końcu trafiłbym na przyczynę powyższego - niestety nie stać mnie na takie podejście do tematu - dlatego ważna dla mnie jest każda sugestia.
pozdrawiam