Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By lukitsn -  12 lis 2010, 18:16
 -------
#32054
znowu coś się zpitoliło a mianowicie
a ustawieniu skrzyni na N i P silnik wchodzi z 1tys. obrotów tak na 1,5 i spada z powrotem do 1 tys. i tak w koło poza tym na D kiedy trzymam hamulec wchodzi na 1.1 - 1.2 tys. i tak zostaje aż do puszczenia hamulca i ruszenia, dodatkowo na N jak chciałem przygazować to dochodzi do 3,5 -4 tys. obrotów i dalej nie idzie,
jak dla mnie to chyba sonda lambda się skończyła?
a jakie jest wasze zdanie?
By lukasz_WWA -  12 lis 2010, 20:14
 -------
#32064
na pozycji N ogolnie nie przygazujesz dalej ni 4 tyś. ale suma sumarum ja podobne objawy miałem jak konczył mi sie czujnik G28 czyli czujnik obrotów silnika. ale to powinno na kompie wyjść. Ew. czy olej w skrzyni był terminowo wymieniany?? moze to ma jakies znaczenie...
By korzen88 -  23 sty 2011, 10:03
 -------
#36315
słyszalem o czyms takim w innym samochodzie. kolega w bmw x3 mial ten sam problem ze mu obroty tak chodzily pojechal do serwisu wgrali mu nowe oprogramowanie i problem zniknal.
By tomekvw -  24 sty 2011, 10:45
 -------
#36447
lukasz_WWA pisze:na pozycji N ogolnie nie przygazujesz dalej ni 4 tyś. ale suma sumarum ja podobne objawy miałem jak konczył mi sie czujnik G28 czyli czujnik obrotów silnika. ale to powinno na kompie wyjść. Ew. czy olej w skrzyni był terminowo wymieniany?? moze to ma jakies znaczenie...
wymiana ATF nie ma tutaj aż takiego znaczenia, szybciej mechatronik

pojawia Ci się komunikat awaryjny skrzyni, czy miga układ z wyświetleniem wszystkich biegów ?