Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By CompSport -  05 sty 2011, 13:06
 -------
#34805
Seryjnie silnik BPY

Modyfikacje:

Kit firmy Eurojet oparty o Garrett GT30
Kute Korbowody
Wydajniejsze wtryskiwacze
Wydajniejsza pompa niskocisnieniowa
Wydajniejsza pompa wysokocisnieniowa
Wydech z katalizatorem 88mm
Układ dolotowy
Przepustnica 70mm
Awatar użytkownika
By fredric -  05 sty 2011, 13:30
 mazowieckie
#34807
CompSport pisze:Seryjnie silnik BPY

Modyfikacje:

Kit firmy Eurojet oparty o Garrett GT30
Kute Korbowody
Wydajniejsze wtryskiwacze
Wydajniejsza pompa niskocisnieniowa
Wydajniejsza pompa wysokocisnieniowa
Wydech z katalizatorem 88mm
Układ dolotowy
Przepustnica 70mm
zapomniano dopisać trakcji do 4 biegu brak
szacun za wynik :mrgreen:
By CompSport -  05 sty 2011, 18:19
 -------
#34824
lukasz_WWA pisze:manual czy DSG bo wydaje mi sie ze DSG nie pociągnie takiej mocy... ale moge sie mylic ja tez mam BPY jak dsg da rade to pojawi sie nowy cel :D
Seryjne DSG na fabrycznych sprzeglach wytrzymuje 450-470nm
Seryjne DSG ze sprzeglami 7tarczowymi wytrzymuje 650nm
Seryjne DSG ze sprzeglami 8tarczowymi wytrzymuje 800nm i 700ps
Powyzej 700Ps trzeba zmienia "trtbka" ktore tez beda u nas w ofercie......ale mysle ze w Polsce duzo nie sprzedamy ;-)

Ten silnik byl na hamownii silnlikowej wiec o jakiej skrzyni piszecie??
By CompSport -  07 sty 2011, 13:54
 -------
#34921
Oprogramowanie do tego kitu powstalo przy kolaboracji 3 firm. Miedzy innymi naszej.
BPY to blizniaczy silnik z AXX chociaz ma inne tloki ale to bez znaczenia jesli chodzi o moc.