Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By korzen88 -  03 lut 2011, 14:48
 -------
#37329
Mam problemy ze spadkiem mocy w moim GTI 2005r. wersja europejska, manual, przebieg 67tys.
Na poczatku zdarzalo sie to bardzo zadko az teraz coraz czesciej; auto wolno wkreca sie na obroty tak jakby paliwka za malo dostawalo. Pojechalem do serwisu wyszedl taki blad: zbyt uboga dawka paliwa na 1 cylindrze. Wymienili filtr powietrza bo byl zapadniety ale nic nie pomoglo, jutro jade wymienic filtr paliwka zobaczymy czy cos da. Dodam jeszcze ze jak pojade szybciej 150-160kmh to auto sie jakby odtyka i jakis czas jedzi normalnie. Co to moze byc?
By stefan-16 -  03 lut 2011, 14:56
 -------
#37330
Filtr paliwa raczej to nie to skoro jest uboga dawka tylko na 1 cylindrze. Pada wtrysk, Lub szklanka popychacza pompy paliwa. Przyczyn może być wiele. Serwis nie sprawdził czego to wina??
By korzen88 -  03 lut 2011, 17:49
 -------
#37341
W serwisie nie wiedza za bardzo co to moze byc, tez im sugerowalem ze to wtrysk skoro dawka jest niska tylko na jednym cylindrze. Czy szklanka popychacza pompy paliwa moze powodowac niska dawke tylko na jednym cylindrze?
By korzen88 -  03 lut 2011, 21:35
 -------
#37358
No zobaczymy, ja od poczatku stawialem na wtrysk; najwyzej bedzie trzeba wymienic koszta: wtryskiwacz 550 ze wszystkimi uszczelkami robocizna 600zl w aso:(:(. Boje sie robic gdzie indziej niz w aso bo podobno tylko aso ma odpowiednie urzadzenia do czyszczenia nagarow zeby nie zatkac nowego wtryskiwacza. Dzieki!
By Breku -  03 lut 2011, 23:56
 -------
#37368
Taki błąd może również wskazywać na sonde lambda...jedno z drugim jest powiązane.A jak ze spalaniem ?
By korzen88 -  07 lut 2011, 13:09
 -------
#37546
Juz jest ok. Przyczyna byl filtr paliwa wymieniany kompleksowo z czujnikiem cisnienia paliwa. Dlaczego komputer pokazal zbyt mala dawke paliwa tylko na 1 cylindrze? Bo sygnal poszedl z 1 cylindra a cisnienia nie bylo na wszystkich 4. Po wymianie cisnienie zdecydowanie wzroslo. Dzieki za pomoc. Problem rozwiazany :D :D :D
Awatar użytkownika
By krz_p -  07 lut 2011, 19:00
 wielkopolskie
#37571
filtr paliwa wymieniam przy każdejwymianie oleju, może na wyrost
ale jak widać lepiej go co jakiś czas wymienić
By KriSSo -  10 lut 2011, 23:19
 zachodniopomorskie
#37759
korzen88 pisze:Juz jest ok.
Napisz jeszcze kto ten problem rozwiązał? Byłeś w ASO? Którym?
By korzen88 -  12 lut 2011, 18:15
 -------
#37872
Problem rozwiazał ASO Szczecin-radziszewo Benepol VW. Bardzo polecam, kompetentna miła obsługa mozna nawet powiedziec ze pasjonaci a przede wszystkim nie probowali naciagac na niepotrzebne koszta w przeciwienstwie do innego aso w Szczecinie.
By KriSSo -  12 lut 2011, 23:31
 zachodniopomorskie
#37883
A widzisz. Mówiłem - jedź do Radziszewa, będziesz zadowolony. Ja serwisuję furę tylko tam.
By Pieter123123 -  03 lip 2017, 22:39
 lubelskie
#254094
Witam, chciałem odświeżyć temat gdyż w moim autko jak by z dnia na dzień stawał się co raz bardziej słabszy... Wyczyscilem kolektor ssący wraz z zaworami i mam wrażenie jak był by jeszcze słabszy. Wcześniej wymieniłem zawór DV który też nie pomógł... Wziąłem się za diagnostykę programem vag. Sprawdziłem przepływomierz na biegu jałowym masa powietrza wlotowego wynosi 2-3 g/s przy max obrotach 105g/s podczas jazdy na 3 biegu przy max obrotach dochodzi do 156g/s czy jest ktoś wstanie podać mi swoje parametry nie chce kupić w ciemno przepływomierza gdyż nie jest to kilka złotych. Pozdrawiam