Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By speedbass -  07 kwie 2011, 12:50
 pomorskie
#41257
maciej551 pisze:OK. Wielkie dzięki za pomoc w rozwiązaniu problemu. Czuje się jak po chip tuningu. Przybyło chyba 50 PS :twisted:
bo przy walniętym DV turbo ładuje w systemie awaryjnym do 0,5 bara i nic więcej więc wrażenie waty i zamulatora jest
Awatar użytkownika
By krz_p -  07 kwie 2011, 13:05
 wielkopolskie
#41260
zrób jeszcze porządek z uciekającym płynem chłodniczym, żeby po programie nie było znowu problemów
By Piotr W -  09 kwie 2011, 13:16
 dolnośląskie
#41433
to może i u mnie ten DV postrzelony
pisałem kiedyś, że brakuje mojemu kropki nad "i" bynajmniej takie mam odczucia..

przy przebiegu 158 tyś czyli 2 tyś przed zakupem w protokole diagnozy jest:

rozpoznano usterkę
00665 P0299 002
"regulacja ciśnienia doładowania, nieosiągnięta granica regulacji"
wartośc 1 4243 /min
wartośc 2 81%
wartośc 3 77km/h
wartośc 4 89 C
wartośc 5 33 C
wartośc 6 1000mbar
wartośc 7 13.589 V

Mam padnięty DV ?
By Karlik129 -  06 lut 2012, 18:18
 -------
#61896
Odkopie kotlecika. Czy w turbinach K04 również był problem z zaworkiem DV ? Ostatnio jeździłem ED30 i jakoś to nie jechało byłem zaskoczony.
By LukaszDestroYer -  06 lut 2012, 19:09
 -------
#61907
Mi ostatnio tez spadła moc auta,
vag pokazuje mi bład :
czy to DV do wymiany?


000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 59052 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 21:19:04

Freeze Frame:
RPM: 5188 /min
Load: 87.8 %
Speed: 104.0 km/h
Temperature: 86.0°C
Temperature: 18.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.970 V
By stefan-16 -  06 lut 2012, 19:14
 -------
#61909
A ja wymieniałem jakoś w listopadzie i po wymianie fura torpeda. A teraz albo się przyzwyczaiłem albo kolejny raz się posypał, a wsadziłem najnowszą wersję...