Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By Hulaj -  26 maja 2011, 15:06
 mazowieckie
#44963
Tak, ale nie możesz przekraczać 2000 obrotów! Czyli maks ok 70km/h na 6 biegu na płaskim, najgorsze są podjazdy. Trzeba się namachać biegami żeby jakoś to szło :wink:
By stefdeath -  26 maja 2011, 16:48
 -------
#44977
Hulaj pisze:Tak, ale nie możesz przekraczać 2000 obrotów! Czyli maks ok 70km/h na 6 biegu na płaskim, najgorsze są podjazdy. Trzeba się namachać biegami żeby jakoś to szło :wink:
a co się stanie jak przekroczy 2000obr. ? przejdzie w tryb awaryjny? seryjny program ma tak ustawione doładowanie że k04 napompuje na nim ponad normę?
By rafalgti -  27 maja 2011, 20:50
 -------
#45041
Dzwonilem dzis do CS i dowiedzialem sie ze bezproblemowo mogą mi autko wystroic :D
Cala operacja trwa około 6 godzin więc w jeden dzień sie wyrobię :D
Dowiedzialem sie ze faktycznie lepiej nie przekraczac 2tys obrotów przed strojeniem ale chodzi tu bardziej o wtryski niz turbo..
By Hulaj -  27 maja 2011, 21:42
 mazowieckie
#45046
Powodzenia;) daj znać jak wyszło. Po zabiegu czeka cię lekki szok jeśli chodzi o osiągi twojego auta.
Stefdeth: nie wiem co by się stało na szczęście udało mi się nie sprawdzić;)
By rafalgti -  02 cze 2011, 22:14
 -------
#45325
Witam
Trafiłem dziś z kolegą krisv na pierwszy problem , tu zwracam się w kierunku osób które mają już k04.
Zakupiłem rurę która łączy wylot z IC z przepustnicą, kura ta ma kruciec na wyprowadzenie zaworka DV.

Natomiast moja orginalna rura posiada wyjście na jakiś przewód powietrzny idący do podszybia.

Nowa rurka tego wyjścia nie ma i nie wiem gdzie podłączyć tą rurkę która idzie do podszybia:/
Przepraszam za tak kiepskie wytłumaczenie ale nie wiem jak dokładniej to opisać:/

Jestem Ciekaw jak jest to rozwiązane w golfach gti z K04 na pokładzie :D
By speedbass -  02 cze 2011, 22:51
 pomorskie
#45327
rafalgti pisze:Witam
Trafiłem dziś z kolegą krisv na pierwszy problem , tu zwracam się w kierunku osób które mają już k04.
Zakupiłem rurę która łączy wylot z IC z przepustnicą, kura ta ma kruciec na wyprowadzenie zaworka DV.

Natomiast moja orginalna rura posiada wyjście na jakiś przewód powietrzny idący do podszybia.

Nowa rurka tego wyjścia nie ma i nie wiem gdzie podłączyć tą rurkę która idzie do podszybia:/
Przepraszam za tak kiepskie wytłumaczenie ale nie wiem jak dokładniej to opisać:/

Jestem Ciekaw jak jest to rozwiązane w golfach gti z K04 na pokładzie :D
ja sie osobiście nie bawiłem
mogę tylko opisać jak to wygląda
u mnie ( na k04) DV jest z przodu (zamiana z tyłu na przód) a rurka na podszybie jest bez podłączenia (wystaje kawałek niepodłączonej rurki, nic tam nie idzie)
z tego co pamiętam daje tylko efekt akustyczny na międzybiegi i wspomaga dźwięk wydechu więc nie ma podłączenia
By rafalgti -  24 cze 2011, 14:24
 -------
#46452
Wiec jestem w trakcie roboty :D
W dniu wczorajszym udało się zdemontować wszystkie elementy oraz zainstalować i skręcić prawie do końca wtryski i kolektor dolotowy.
Największym wyzwaniem okazała się jak na razie turbinka gdyż dostęp do niej jest poprostu tragiczny ale już przynajmniej jest wyjęta.
Z ciekawostek jakie zauwarzyłem to w golfach gti z dsg nie jest potrzebna rurka o nr 1k0 145 770P gdyż taka występuje już w orginale.
W sobotę i niedzielę zaplanowane jest kontynułowanie i zakończenie prac.

P.S. wymiana IC jak narazie okazała się najłatwiejszym zadaniem :D
By rafalgti -  05 lip 2011, 16:54
 -------
#47012
Witam
Jestem już po całej operacji :D
W zeszły wtorek byłem w łodzi na strojeniu. trzeba przyznać że CompSport zna się na żeczy i solidnie podchodzi do tematu.
Zresztą bardzo miła obsługa, bez cwaniactwa i bajko pisania a fakt że poświecili na moje autko około 7 godzin pokazuje że są perfekcjonistami :D

Wynik narazie całkiem spoko jak na fakt posiadania restrykcyjnego orginalnego wydechu a dokładnie 285km

Po wakacjach ustawiam się do mg na robienie wydechu i finalne strojenie, w tedy też pochwale się wykresem.
By speedbass -  05 lip 2011, 17:46
 pomorskie
#47017
maverick pisze:Sorki za off topic,ale jak jedna ośka daje rade z taką mocą?
na suchym i na wprost daje spokojnie :lol:
wiadomo rewelacyjnie nie jest ale przy takiej pogodzie nie ma dramatu

ostatnio K04 wydaje się że przekonało kilka osób i stało się modne :mrgreen:
ostatnio pogadałem z kolegą co ma k04 ze szperą i mówi że jest rewelacja
By rafalgti -  05 lip 2011, 18:16
 -------
#47022
Co do trakcji to jestem bardzo pozytywnie zaskoczony :D

Wiadomo że jak się bezmyslnie depnie z 1 to koła bedą piszczeć a autko stać w miejscu:)

Notomiast z procedury startu jestem w stanie dość szybko ruszyć a trakcja nie jest o wiele gorsza niż w serii.(koniec 1 jest już naprawde dobrze sklejony)
Wydaje mi się ze na ten stan mają wpływ 2 żeczy :

1. Turbo k04 jest większe i troszke puźniej wstaje więc z samego dołu nie ma takiego walnięcia, moc rośnie równomiernie a w zakresie 5500 7200 jest jej max . Co oczywiście jest też za sprawą dobrego strojenia.

2.Zmienione zostały u mnie ustawienia dsg i skrzynia troszke inaczej reaguje. Z tego co się jeszcze dowiedziałem skrzynia dsg jednak lepiej przenosi moc na koła niż manual za sprawą tego że sprzęgła dsg w czasie braku trakcji same sie uślizgują (mikro uślizgi) i przez to autko szybciej łapie trakcje (takie stwierdzenie dostałem od CS-ów)

Ogólnie jest naprawdę fajnjnie, jak jeszcze troszkę ogarne starty będzie jeszcze lepiej :D