#44963
Tak, ale nie możesz przekraczać 2000 obrotów! Czyli maks ok 70km/h na 6 biegu na płaskim, najgorsze są podjazdy. Trzeba się namachać biegami żeby jakoś to szło
a co się stanie jak przekroczy 2000obr. ? przejdzie w tryb awaryjny? seryjny program ma tak ustawione doładowanie że k04 napompuje na nim ponad normę?Hulaj pisze:Tak, ale nie możesz przekraczać 2000 obrotów! Czyli maks ok 70km/h na 6 biegu na płaskim, najgorsze są podjazdy. Trzeba się namachać biegami żeby jakoś to szło
ja sie osobiście nie bawiłemrafalgti pisze:Witam
Trafiłem dziś z kolegą krisv na pierwszy problem , tu zwracam się w kierunku osób które mają już k04.
Zakupiłem rurę która łączy wylot z IC z przepustnicą, kura ta ma kruciec na wyprowadzenie zaworka DV.
Natomiast moja orginalna rura posiada wyjście na jakiś przewód powietrzny idący do podszybia.
Nowa rurka tego wyjścia nie ma i nie wiem gdzie podłączyć tą rurkę która idzie do podszybia:/
Przepraszam za tak kiepskie wytłumaczenie ale nie wiem jak dokładniej to opisać:/
Jestem Ciekaw jak jest to rozwiązane w golfach gti z K04 na pokładzie
masz link bo jakoś mi nie wrzuca obrazurafalgti pisze:Acha, to rozumiem że masz tylko przy podszybiu złączkę do której jednak nie jest nic podłoączone?
Ale masz to zaślepione jakoś czy nie?
na suchym i na wprost daje spokojniemaverick pisze:Sorki za off topic,ale jak jedna ośka daje rade z taką mocą?