Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By LukaszDestroYer -  25 kwie 2012, 10:47
 -------
#70914
u mnie zawitał nowy kompletny rozrząd i pompa wody. cena gratów 720 zł.

przebieg 65 tys. rok prod. 2008

zastanawiałem się długo nad wymiana, nawet czytając nasze forum i tyle opinii już nie dawało mi spokoju. Ale w końcu postanowiłem sprawdzić jego stan , i tak jak napisał stefan, rozrząd wymienia się co 5-6 lat.

u mnie pasek był nie za ładny tzn. małe niewielkie pęknięcia przy szyciu - dopiero widoczne po jego zdjęciu i wygięciu
jedna rolka świergotała co było już słychać minimalnie
pompa wody - mały luz
By korzen88 -  26 kwie 2012, 0:27
 -------
#71022
A jak to jest ze sprawdzaniem stanu paska rozrządu i całego rozrządu podczas okresowych przeglądów bo jest taki punkt przeglądu z tego co się orientuję? W jakim stopniu mechanik może stwierdzić czy rozrząd jeszcze jest w dobrym stanie czy nie?
By a4tech -  26 kwie 2012, 9:09
 małopolskie
#71037
Również u Mnie - GTI Mk5 GTI2006 - 118 000KM

- nowy rozrząd - pełny zestaw + pompa wody
- napinacz wałka rozrządu + łańcuch ( klekotanie - minimalnie zaczynało się - jak się ucho nadstawiło )
- popychacz pompy paliwa
- zaworek N80

Pozdrawiam
By a4tech -  26 kwie 2012, 12:17
 małopolskie
#71048
Zgłaszał ciągle błąd:

P0456- Small leak detected in the EVAP system...


Mam nadzieje że to...

Sprawdzałem przewody i wyglądały na szczelne.

I ciągle MIL ON... po przejechaniu kilkunastu KM.

Tutaj jest też temat:

http://www.mk5golfgti.co.uk/forum/index ... ic=18819.0" onclick="window.open(this.href);return false;
By a4tech -  27 kwie 2012, 9:43
 małopolskie
#71142
Ja dalej mam.... coś jest nie tak z układem koło wlewu paliwa wnioskuję, bo jak zaleje auto 98', do 1 wybicia, przejadę trochę i czuje paliwo.... .


Podnoszę auto na podnośniku - wszystko suche....

Błąd ciągle wraca.... w ASO powiedzieli mi że diagnoza od 250zł się zaczyna.... a kończy... kto wie :D


Jakie miałeś problemy z tym, ?
By kostecki -  27 kwie 2012, 22:28
 mazowieckie
#71233
Ja wymieniłem rurę ciśnieniową i dupa 3 tankowania i zapaliła się lampka
jutro z czytam błąd w poniedziałek jadę do ASO niech szukają dalej.
By korzen88 -  27 kwie 2012, 22:31
 -------
#71234
Kolega ma taki błąd i jego mechanik powiedział że ciężko zdiagnozować ale że w vagach najczęściej nieszczelny jest kolek wlewu paliwka:) więcej niestety nie pomoge:/
By kostecki -  27 kwie 2012, 22:33
 mazowieckie
#71235
u mnie szczelny cały układ tylko ten trujnik puszczał, nie wiem niech szukają składam reklamacje, korek to jakaś ściema :mrgreen:
By korzen88 -  28 kwie 2012, 14:33
 -------
#71276
kostecki pisze:u mnie szczelny cały układ tylko ten trujnik puszczał, nie wiem niech szukają składam reklamacje, korek to jakaś ściema :mrgreen:
ano bardzo możliwe że ściema :D
By a4tech -  30 kwie 2012, 15:37
 małopolskie
#71434
kostecki pisze:za diagnozę 200pln trujnik (rura ciśnieniowa )jakieś 140 a znajduje obok pompy paliwa za zaworem N80

Mnie to czeka. Bo coś ewidentnie jest nie tak - włącza się Check po jakimś czasie, zależy to też od temperatury - np w ziemie się nie włączał zbyt często.