Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By stefdeath -  07 wrz 2011, 11:46
 -------
#49438
Ten temat był wałkowany milion razy. Wg. compsportu takie doloty oparte na stożkach poz dzwiekiem nic nie dają a tylko kończą szybciej turbinę bo słabiej filtrują. Jak już to przy mocach powyżej 300KM można założyć dolot z TTs tylko wtedy trzeba wrzucać akumulator do bagażnika.
By speedbass -  08 wrz 2011, 7:15
 pomorskie
#49472
stefdeath pisze:Ten temat był wałkowany milion razy. Wg. compsportu takie doloty oparte na stożkach poz dzwiekiem nic nie dają a tylko kończą szybciej turbinę bo słabiej filtrują. Jak już to przy mocach powyżej 300KM można założyć dolot z TTs tylko wtedy trzeba wrzucać akumulator do bagażnika.
j.w. kolega ma 100% racji
dolot taki zbiera brudy mocno a FSI jest na to wrażliwe
zwłaszcza na naszych drogach i tzw. codziennym użytkowaniu
dodatki Neuspeeda też zaliczyłem niektóre
ładnie zrobione, ale niewiele dają
podbudowują ego właściciela
więc nie warto, kasę wydaj na co innego
temat przewałkowałem osobiście
dziś mam TTSa a po drodze.... jak wspomnę tę kasę :oops: :twisted:
ale wtedy 4 lata temu to wszystko do GTI była nowość :shock: i żyło się nadzieją odkrywcy
a teraz inaczej to wszystko wygląda :cry:
czas biegnie :shock:
By antoś -  08 wrz 2011, 14:17
 łódzkie
#49499
speedbass, rozumiem, że miałeś zamontowany stożek? Mógłbyś coś przybliżyć? Jakieś efekty, korzyści ew. ich brak itp:)
By speedbass -  08 wrz 2011, 16:00
 pomorskie
#49501
antoś pisze:speedbass, rozumiem, że miałeś zamontowany stożek? Mógłbyś coś przybliżyć? Jakieś efekty, korzyści ew. ich brak itp:)
nie nie stożek ale carbonio, jakieś kółko i inne pierdołki
części u wszystkich te same, sygnowane często marką tunera czy firmy
do stożka samego nie doszedłem, bo skutecznie mi odradzono
po co dobijać silnik
dziś już to jest wymontowane
mówię, że miałem inne części z działu Neuspeeda i są solidne
filtr sportowy w miejscu seryjnego był i jak po pół roku był wyjęty, brud tam i syf mnie przeraził
a co dopiero wciągnie cały stożek
ale to co już było powiedziane stożek nie jest dobrą decyzją
na nasze brudne liściaste drogi
bezpośredni wtrysk nie lubi brudu i to bardzo
dużo przez to jest awarii i jest odradzany w tym silniku
może i z całością wydechem i programem da przyrost, ale jakim kosztem i ryzykiem
dźwięk też zmieni ale to zrobi i dobry wydech
mam dziś TTSa i jestem zadowolony
cena ta sama więc czy stożek? czy skórka warta wyprawkę?
By maciej551 -  08 wrz 2011, 16:56
 -------
#49510
http://www.auto-swiat.pl/1-sportowe-fil ... j-mocy-100" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak już miałeś kase na cały dolot to ja bym zainwestował w cooler od S3 a potem jak przybędzie znów kaski to pojechał na program.
Ostatnio stał długo na allegro taki cooler za 600 zł i nikt nie brał. Nie wiem czy jeszcze jest bo allegro ma jakąś przerwe techniczną.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2011, 17:28 przez maciej551, łącznie zmieniany 1 raz.
By stefan-16 -  08 wrz 2011, 17:27
 -------
#49511
Już nie ma, jest za ponad 800zł. IC od S3 też kupię, i planuje zrobić,załatwić jakiś grupowy Chip w CompSporcie na wiosnę ale nie wiem czy się uda.
By antoś -  08 wrz 2011, 23:42
 łódzkie
#49566
Cooler z S3 polecam jednak kupić nowy, wyjściowo w ASO między 1100-1200 zł ale można negocjować, najlepiej zebrać się w kilka osób i kupić grupowo. Myślę, że około 950zł jest do osiągnięcia. ;)

Wkładka K&N jest smarowana olejkiem i też syfi :( Nie poleca się.

Całkiem przyjemnym modem jest zrobienie DP, zmienia się dźwięk wydechu - jest dość głośno ale bardzo przyjemnie. U mnie to dało 10KM. :P
By stefdeath -  09 wrz 2011, 10:19
 -------
#49576
stefan-16 pisze:Już nie ma, jest za ponad 800zł.
http://allegro.pl/intercooler-audi-s3-c ... 59668.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; to jest ten sam co był za 699zł http://archiwumallegro.pl/intercooler_a ... 69489.html" onclick="window.open(this.href);return false; cwaniaczek z seat-racing go kupił i chce zarobić a sam cooler jakiś poobijany. Ja też bym brał nowy albo robił na zamówienie.

Antoś jaka średnicę tego DP masz? jest zrobione bez kata? rozumiem że do plecionki masz szerzej a od drugiej strony wchodzi już seria?
By antoś -  09 wrz 2011, 23:52
 łódzkie
#49607
3 cale, bez katalizatorów, od turbo do połowy tunelu środkowego czyli jeszcze daleko za plecionką. :P Ciężko to nazwać samym DP bo pociągnięte to zostało dalej "przyszłościowo".

Właśnie chłodnice to dość delikatna rzecz i często są poniszczone. Nie kupiłbym za 800zł używki jak za mniej niż 1000zł można kupić nowy.