Strona 1 z 1

Dwa Golfy GTI, starszy i młodszy brat by CompSport

: 11 paź 2011, 23:46
autor: antoś
Postanowiłem przedstawić dwa ciekawe projekty wykonane w Łódzkim oddziale CompSportu.

Zacznę honorowo od starszego brata jakim był Golf V GTI (BWA), który dostał w prezencie:

-intercooler alu S3
-układ wydechowy MG Motorsport
-układ dolotowy TTS by CompSport
-wydajniejsze wtryskiwacze
-wydajniejsza pompa wysokiego ciśnienia
-turbosprężarka k04

i odwdzięczył się wynikiem:
Obrazek


Natomiast jego młodszy brat, czyli Golf VI GTI (CCZB) otrzymał trochę skromniejsze podarunki:

-intercooler S3
-układ wydechowy MG Motorsport
-turbosprężarka k04

ale nie oznaczało to wcale, że będzie gorszy:
Obrazek

:D

Modyfikacje mechaniczne wykonane w CompSport oddział Łódź
Strojenie Pat CompSport

Re: Dwa Golfy GTI, starszy i młodszy brat by CompSport

: 12 paź 2011, 0:22
autor: korzen88
Świetne projekty CS, tylko się zastanawiam czy jest jakiś większy sens modyfikowania przednionapędówek na 360koni.
Napewno z rolki z większych prędkośći odpycha strasznie takie autko ale połowa stada koni przy przyspieszaniu powiedzmy do 100 idzie w powietrze.

Nie chce broń Boże krytykować takich projektów ale napiszcie co myślicie na ten temat?

Re: Dwa Golfy GTI, starszy i młodszy brat by CompSport

: 12 paź 2011, 8:52
autor: krz_p
świetnie wyszły oba auta, przebiegi momentów mi się podobają, idealnie równo przez prawie cały zakres obrotów

Re: Dwa Golfy GTI, starszy i młodszy brat by CompSport

: 12 paź 2011, 9:57
autor: speedbass
antoś pisze:Postanowiłem przedstawić dwa ciekawe projekty wykonane w Łódzkim oddziale CompSportu.

Zacznę honorowo od starszego brata jakim był Golf V GTI (BWA), który dostał w prezencie:

-intercooler alu S3
-układ wydechowy MG Motorsport
-układ dolotowy TTS by CompSport
-wydajniejsze wtryskiwacze
-wydajniejsza pompa wysokiego ciśnienia
-turbosprężarka k04

i odwdzięczył się wynikiem:
Obrazek

a ja mam to wszystko j.w. w całości od ponad roku i wiem że jest to inna bajka :D
i jestem w szoku ile na dziś dzień jest się w stanie z tego zestawu wypluć
moc rośnie w projektach CS w tych opcjach z każdym miesiącem 340-350-360
choć ok 420 Nm zawsze jakoś wychodzi i tak
panowie się rozwijają nieźle, brawo
ja w upał miałem nie zmierzone dokładnie :oops: (wiele zależy od temp) i nie mam ostatecznego wykresu
teraz wiem dlaczego CS zapraszał mnie na dopieszczenie programu :mrgreen:

a na przedniej ośce jak się jeździ: dobrze muskając pedał gazu :lol:
po tak zrywa na suchym i na 4 :shock: a pod górkę wydaje się że nie ma przyciągania ziemskiego :lol:

a skrzynia manual czy DSG :?: masz jej program też?
to też bajer nie z tej ziemi :wink:

Re: Dwa Golfy GTI, starszy i młodszy brat by CompSport

: 12 paź 2011, 10:39
autor: team-am
Golf VI to moze biały na felgach 19" bodajże ABT :?:

Re: Dwa Golfy GTI, starszy i młodszy brat by CompSport

: 12 paź 2011, 11:50
autor: antoś
Oba to auta ze skrzynią manualną. :) Na mokrym rzeczywiście trzeba szukać trakcji, natomiast na suchym jest całkiem w porządku. Nie ma się co bać dużych mocy. :D

Tak, VI to białe GTI. :)

Re: Dwa Golfy GTI, starszy i młodszy brat by CompSport

: 12 paź 2011, 19:10
autor: edition30
Fajne projekty, sam jestem właścicielem podobnego. Niestety to, że w aucie napędzana jest tylko jedna oś trochę ogranicza ale da się z tym żyć i wygodnie się jeździ. W moim aucie jest DSG z napisanym do niej programem i naprawdę mało razy zrywam przyczepność przez przypadek.

Re: Dwa Golfy GTI, starszy i młodszy brat by CompSport

: 12 paź 2011, 23:37
autor: Jedi
ciekawe jest to ile elementów mniej zmodyfikowano w VI

Re: Dwa Golfy GTI, starszy i młodszy brat by CompSport

: 13 paź 2011, 0:02
autor: antoś
Z trakcją nie ma dramatu w VI: 1 mieli, 2 trochę uślizguje, a na 3 idzie pełnym ogniem. :)