Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By Piotr W -  23 paź 2011, 14:55
 dolnośląskie
#52225
W kwestii zawieszenia i stany dróg mam takie samo zdanie jak Fredric
Ominąłem w opisie wymianę przednich tulei wachaczy (przy przebiegu 160 tyś.- 136 Niemcy 24 tyś kraj) w tym czasie tylne były jeszcze ok. i są nadal.
Tarcze przód i tył wymienione w de przy serwisach olejowo-filtrowych.
Amortyzatory... na dziś nie mają żadnych wycieków, luzów, pęknięć gum i podczas jazdy trzymają bardzo dobrze również przy obciążonym aucie.
Oczywiście przy tej charakterystyce amorów jak w GTI trzeba być czujnym, bo nie będą dobijać i pływać nawet zużyte jak w seryjnych zawieszeniach.
Wg. pseudo trzepaków na przeglądach rocznych mają sprawność na poziomie: 81% przód lewy/prawy. 84% tył lewy/prawy.
Z łożyskami nie miałem dotąd żadnych problemów.

Zdecydowanie ma na to wpływ stan dróg po jakich jeździł w de.
Nie mniej pojawiły się naprawy: krućca przy głowicy, czujnika ręcznego, łożysko alternatora, rozrusznik.
Awatar użytkownika
By krz_p -  23 paź 2011, 21:57
 wielkopolskie
#52253
GTI 2007r (model 2008) kupiony w salonie w PL, zarejestrowany 07.2007r
przebieg na dzień dzisiejszy 43k km, cały czas w moich rękach
z usterek:
- przy przebiegu ok. 2ok km wymienione tuleje metalowo gumowe z przodu (w ramach gwarancji)
- przy przebiego 31k km wymieniony czujnik w fotelu pasażera (w ramach przedłużonej gwarancji)
- prz przebiegu 38k km wymieniona obudowa filtra oleju, znajdujący się tam zaworek się popsuł