Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
Awatar użytkownika
By krz_p -  21 lis 2011, 20:52
 wielkopolskie
#54719
Biegu pisze: A na marginesie to Panowie z CS (i nie tylko) są na tyle zarobieni że nie raczyli mi jeszcze odpisać na żadnego maila. Mam jechać do Łodzi i zabrać ich na obiad czy jak? Sorry...
tak trudno zadzwonić?
nawet jak nie odbiorą to później oddzownią, przynajmniej ja mam takie doświadczenia
jak dla mnie kontakt i atmosfera w CS jest super
By speedbass -  21 lis 2011, 22:08
 pomorskie
#54732
stefan-16 pisze:Kolega ma racje, jeżeli chodzi o ceny to CS jest według mnie najlepszą firmą w PL co ogarnia te silniki. Można zrobić to taniej, ale później będziemy płakać lub nie będziemy zadowoleni i trzeba będzie płacić jeszcze raz za program. Koszta kosztami, ale liczy się też podejście firmy do tematu i nie olewanie później jak się coś zje... A dodam że cena CS nie jest jakaś mega wygórowana bo robiłem rozeznanie po firmach co robią TFSI. A nie każda co robi Programy ogarnia ten silnik tak jak oni. Więc lepiej dozbierać i odwiedzić chłopaków :)

A druga sprawa niech ktoś sobie wejdzie na forum Street Racing i zobaczy dział projekty. To wtedy się przekona kto rządzi na naszym rynku w dziedzinie TFSI oraz TSI. Ostatnie fajny projekt to Sirocco pomarańczowe oraz Lupo z silnikiem 2.0TFSI :)
problem jest inny
jeśli kupujesz golfa V GTI (jakiś rocznik) za np 80 tyś czy nowe GTI za 120 tyś to kompleksowy tuning za 10tyś czy 15 tyś to dodatek (mniej boli)
jeśli kupujesz GTI za 30-40 tyś to zmiany za 10 - 15 tyś robią wrażenie i bolą
zawsze zostaje garaż, ale i byli tacy, którzy zrobili taniej a później i tak w CS poprawiali i płacili dwa razy
albo kombinują z używanych części i każdą im to składać i brać za to odpowiedzialność
ceny są znane ogólnie, można się domyśleć i każdy zainteresowany wie w jakim przedziale cenowym trzeba się poruszać
kiedy wchodzi w to IC, turbina, wtryski, wydech, itd
CS zna się na TFSI i jeszcze poprawiają po innych
a że się liczą mają prawo i wiedzą co robią
a zawsze można zadzwonić jak dzwoniłem zawsze wiedziałem konkrety i cenę
co do maili to o ile pamiętam z rozmowy mają spore listy ciekawskich a mało konkretnych chętnych więc się nie dziwmy się (kto tam był to wie) że nie mają czasu na pisanie ciągle o tym samym a gość jak słyszy cenę to traci ochotę
to tak jak w niektórych salonach aut ekskluzywnych, jak się pytasz o cenę to znaczy ze cię na niego nie stać
ale jeśli chodzi o CS ceny mają zbliżone do innych tzw. ceniących się tunerów
By antoś -  22 lis 2011, 0:49
 łódzkie
#54773
Zadzwoń to się wszystkiego dowiesz, zrozum, że maile nie są najlepszą formą kontaktu z osobami, które od 10-18 pracują nad autami klientów. Przez telefon poznasz ceny.

Co do innych firm to nie znam w Polsce miejsca, w którym na seryjnych wtryskach zostało zrobione 330 KM. ;D Najczęściej takie modyfikacje jak u mnie dają około 300KM. Nie oddam swojego auta w inne ręce niż chłopaków z CompSportu.
By speedbass -  22 lis 2011, 6:36
 pomorskie
#54776
antoś pisze:Zadzwoń to się wszystkiego dowiesz, zrozum, że maile nie są najlepszą formą kontaktu z osobami, które od 10-18 pracują nad autami klientów. Przez telefon poznasz ceny.

Co do innych firm to nie znam w Polsce miejsca, w którym na seryjnych wtryskach zostało zrobione 330 KM. ;D Najczęściej takie modyfikacje jak u mnie dają około 300KM. Nie oddam swojego auta w inne ręce niż chłopaków z CompSportu.
ja przeżyłem 5 firm tuningowych (znających się na TFSI :wink: )
i w CS znalazłem pomoc i sterydy dla mojego golfa
wiem co widziałem i jak to wygląda i jak auto jeździ
więc mnie akurat nikt nie przekona i myślę jak kolega wyżej
By Biegu -  22 lis 2011, 8:20
 -------
#54777
antoś pisze:Zadzwoń to się wszystkiego dowiesz, zrozum, że maile nie są najlepszą formą kontaktu z osobami, które od 10-18 pracują nad autami klientów. Przez telefon poznasz ceny.

Co do innych firm to nie znam w Polsce miejsca, w którym na seryjnych wtryskach zostało zrobione 330 KM. ;D Najczęściej takie modyfikacje jak u mnie dają około 300KM. Nie oddam swojego auta w inne ręce niż chłopaków z CompSportu.
1. Starałem się zrozumieć i wydawało mi sie że właśnie łatwiej po godzinach odpowiedzieć na maila niż odbierać telefony mając ręce upaprane w oleju
2. Skoro mail jest podany na stronie (ba, nawet nie jeden + formularz kontaktowy) to uważam że wypada na niego odpowiedzieć
3. Jeżeli panowie nie odbierają a potem oddzwaniają to nie widzę problemu w wolnej chwili odpisać (nikt nie wymaga siedzenia na outlooku 24/7)

Panowie 300KM+. Nie oburzajcie sie bo nigdzie nie pisałem że Comp Sport nie zna sie na robocie. Chyba po to próbuję sie skontaktować.

Temat cen nadal jest dla mnie nie zrozumiały bo w osobnym wątku dotyczącym łańcuchów, napinaczy i wariatorów mamy przegląd cen. Bawi mnie specyfika firm tuningowych (nie wszystkich), które pozostawiają ceny w domyśle. A czy nie łatwiej byłoby pozbyć sie natrętów i większosci podstawowych pytań podając wartosć projektu na stronie? No bo chyba nie po to żaby nie odstraszać klientów. Myślę że taki klient tak samo się przestraszy gdy usłyszy cenę przez telefon.

Przedstawiliśmy swoje spostrzeżenia i skończmy to. Żeby było jasne nie wylewam swoich żali tylko zwracam uwagę na coś co moim zdaniem jest komplikowaniem sobie i innym życia.
By stefdeath -  22 lis 2011, 10:10
 -------
#54790
stefan-16 pisze:Program ok 2000zł
Wydech kpl. 3000zł robiony prze MG specjalnie dla CS.( Takie DP ok 1500zł)
IC Można wyrwać na Allegro za ok 700zł
Turbo do 2000zł.
Samo turbo to nie wszystko - do jego montażu dochodzi jeszcze masa pierdół, które podwyższą cenę pewnie dwukrotnie.
Tutaj jest odpowiedni temat-http://www.auto-conrad.pl/Forum/phpBB-3 ... &hilit=k04

Biegu na tym forum zazwyczaj już wszystko było wałkowane więc czasem warto użyć szukajki. W powyższym temacie jest zdjęcie z numerami części. Możesz sprawdzić sobie w aso ceny i już wyjdzie szacunkowo ile kasy może kosztować taka przekładka. Wg. mnie bez 10k nie ma co podchodzić do tematu.
By speedbass -  22 lis 2011, 10:45
 pomorskie
#54794
stefdeath pisze:
stefan-16 pisze:Program ok 2000zł
Wydech kpl. 3000zł robiony prze MG specjalnie dla CS.( Takie DP ok 1500zł)
IC Można wyrwać na Allegro za ok 700zł
Turbo do 2000zł.
Samo turbo to nie wszystko - do jego montażu dochodzi jeszcze masa pierdół, które podwyższą cenę pewnie dwukrotnie.
Tutaj jest odpowiedni temat-http://www.auto-conrad.pl/Forum/phpBB-3 ... &hilit=k04

Biegu na tym forum zazwyczaj już wszystko było wałkowane więc czasem warto użyć szukajki. W powyższym temacie jest zdjęcie z numerami części. Możesz sprawdzić sobie w aso ceny i już wyjdzie szacunkowo ile kasy może kosztować taka przekładka. Wg. mnie bez 10k nie ma co podchodzić do tematu.
j.w. to na start :wink:
ale kolega Biegu już jest w temacie :wink:
By antoś -  22 lis 2011, 11:03
 łódzkie
#54796
Dzwonisz i pytasz się o cenę bo to zależy od tego czy masz już coś w aucie zamontowane, od tego czy robiłeś już program w CS tym aucie, które chcesz modyfikować, a może robiłeś kiedyś auto i dostaniesz zniżkę. W czasie roboty może się okazać, że masz do wymiany PCVkę, napinacz czy np. sondę.

Dlatego wstępnie się umawiasz, dowiadujesz o cenę, jedziesz na diagnostykę, chłopaki Ci sprawdzają czy auto jest sprawne i dopiero można powiedzieć cenę prawie ostateczną bo, zawsze w czasie roboty coś może wyjść.

Kontakt mailowy jest bardzo niepewny, wiem, że chłopaki starają się odpowiadać, ale czasami po prostu nie ma czasu, zadzwoń, będzie lepiej. :)
By ArekK -  26 lis 2011, 2:25
 mazowieckie
#55210
Oby każda firma tuningowa w PL podchodziła do potrzeb modów w aucie tak jak CompSport... Zawsze o każdej godzinie mam odpowiedź na trapiące mnie pytania :D czy to na gg, tel czy mail.
Biegu chyba masz jakiś mega niefart co do kontaktu :? , nie rób złego PjaRu CS, tym brakiem odpowiedzi.
By CompSport -  29 lis 2011, 10:42
 -------
#55499
Biegu nie wiem dlaczego nikt nie odpisal na Twojego maila.....Rzeczywiscie jest tak ze czasami odpowiadam raz na 3 dni na maile ale to wynika z braku czasu ktory poswiecam na dopracowywanie softwarow ;-)
Jezeli uwazasz ze zostales przez nas zlany to zadzwon bezposrednio do mnie (696030910) a postaram sie odpowiedziec na wszystkie Twoje pytania. Cen nie mamy na stronie dlatego ze bardzo czesto sie one zmieniaja ze wzgledu na cene zakupu a nie mamy na nich tak duzej marzy ktora bedzie ta roznice niwelowac.

Co do setupu Antosia to na obecna chwile jest to nasz tzw. Stage3(New). Zostal maksymalnie dopracowany zeby obnizyc koszty dla Was!!!!
Nie musicie juz placic za wtryski, pompy wysokiego cisnienia i doloty zeby osiagnac ok 320-330km. Wydaje mi sie ze jest to duzy plus dla Was!!
Jak widzicie caly czas siedzimy i staramy sie dopracowac jak najbardziej dany setup zeby m.in. zaosczedzic Wasze pieniadze ale zarazem zeby zachecic Was do modyfikacji.

Jezeli chcecie mozemy stworzyc osobny watek w ktorym opiszemy wszystkie nasze stopnie modyfikacji i bedziemy w nim odpowiadac na wasze pytania.

Pozdrawiam
Patryk
By speedbass -  29 lis 2011, 10:50
 pomorskie
#55503
CompSport pisze:Biegu nie wiem dlaczego nikt nie odpisal na Twojego maila.....Rzeczywiscie jest tak ze czasami odpowiadam raz na 3 dni na maile ale to wynika z braku czasu ktory poswiecam na dopracowywanie softwarow ;-)
Jezeli uwazasz ze zostales przez nas zlany to zadzwon bezposrednio do mnie (696030910) a postaram sie odpowiedziec na wszystkie Twoje pytania. Cen nie mamy na stronie dlatego ze bardzo czesto sie one zmieniaja ze wzgledu na cene zakupu a nie mamy na nich tak duzej marzy ktora bedzie ta roznice niwelowac.

Co do setupu Antosia to na obecna chwile jest to nasz tzw. Stage3(New). Zostal maksymalnie dopracowany zeby obnizyc koszty dla Was!!!!
Nie musicie juz placic za wtryski, pompy wysokiego cisnienia i doloty zeby osiagnac ok 320-330km. Wydaje mi sie ze jest to duzy plus dla Was!!
Jak widzicie caly czas siedzimy i staramy sie dopracowac jak najbardziej dany setup zeby m.in. zaosczedzic Wasze pieniadze ale zarazem zeby zachecic Was do modyfikacji.

Jezeli chcecie mozemy stworzyc osobny watek w ktorym opiszemy wszystkie nasze stopnie modyfikacji i bedziemy w nim odpowiadac na wasze pytania.

Pozdrawiam
Patryk
no ładnie czyli ile wyjdzie teraz jak coś już na pokładzie jest? :wink: :cry:
przy 100Pb a 98Pb?
By CompSport -  29 lis 2011, 11:07
 -------
#55507
speedbass pisze:
CompSport pisze:Biegu nie wiem dlaczego nikt nie odpisal na Twojego maila.....Rzeczywiscie jest tak ze czasami odpowiadam raz na 3 dni na maile ale to wynika z braku czasu ktory poswiecam na dopracowywanie softwarow ;-)
Jezeli uwazasz ze zostales przez nas zlany to zadzwon bezposrednio do mnie (696030910) a postaram sie odpowiedziec na wszystkie Twoje pytania. Cen nie mamy na stronie dlatego ze bardzo czesto sie one zmieniaja ze wzgledu na cene zakupu a nie mamy na nich tak duzej marzy ktora bedzie ta roznice niwelowac.

Co do setupu Antosia to na obecna chwile jest to nasz tzw. Stage3(New). Zostal maksymalnie dopracowany zeby obnizyc koszty dla Was!!!!
Nie musicie juz placic za wtryski, pompy wysokiego cisnienia i doloty zeby osiagnac ok 320-330km. Wydaje mi sie ze jest to duzy plus dla Was!!
Jak widzicie caly czas siedzimy i staramy sie dopracowac jak najbardziej dany setup zeby m.in. zaosczedzic Wasze pieniadze ale zarazem zeby zachecic Was do modyfikacji.

Jezeli chcecie mozemy stworzyc osobny watek w ktorym opiszemy wszystkie nasze stopnie modyfikacji i bedziemy w nim odpowiadac na wasze pytania.

Pozdrawiam
Patryk
no ładnie czyli ile wyjdzie teraz jak coś już na pokładzie jest? :wink: :cry:
przy 100Pb a 98Pb?
Przyjedz na kawe a sie przekonasz ;-) Mysle ze bedzie szybszy na 98 niz teraz na 100Pb :D
By stefan-16 -  29 lis 2011, 11:09
 -------
#55508
Patryk dobry pomysł z tymi stopniami oraz jak by dało radę z projektami , bo wiem że robicie tego sporo a mało trafia informacji na ich temat do sieci. Jak byście mogli tu wrzucać większość waszych prac nad 2.0TFSI z informacjami co było wymienione oraz wykres to by było fajne :)