Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By speedbass -  29 lis 2011, 14:36
 pomorskie
#55525
CompSport pisze:
speedbass pisze:
CompSport pisze:Biegu nie wiem dlaczego nikt nie odpisal na Twojego maila.....Rzeczywiscie jest tak ze czasami odpowiadam raz na 3 dni na maile ale to wynika z braku czasu ktory poswiecam na dopracowywanie softwarow ;-)
Jezeli uwazasz ze zostales przez nas zlany to zadzwon bezposrednio do mnie (696030910) a postaram sie odpowiedziec na wszystkie Twoje pytania. Cen nie mamy na stronie dlatego ze bardzo czesto sie one zmieniaja ze wzgledu na cene zakupu a nie mamy na nich tak duzej marzy ktora bedzie ta roznice niwelowac.

Co do setupu Antosia to na obecna chwile jest to nasz tzw. Stage3(New). Zostal maksymalnie dopracowany zeby obnizyc koszty dla Was!!!!
Nie musicie juz placic za wtryski, pompy wysokiego cisnienia i doloty zeby osiagnac ok 320-330km. Wydaje mi sie ze jest to duzy plus dla Was!!
Jak widzicie caly czas siedzimy i staramy sie dopracowac jak najbardziej dany setup zeby m.in. zaosczedzic Wasze pieniadze ale zarazem zeby zachecic Was do modyfikacji.

Jezeli chcecie mozemy stworzyc osobny watek w ktorym opiszemy wszystkie nasze stopnie modyfikacji i bedziemy w nim odpowiadac na wasze pytania.

Pozdrawiam
Patryk
no ładnie czyli ile wyjdzie teraz jak coś już na pokładzie jest? :wink: :cry:
przy 100Pb a 98Pb?
Przyjedz na kawe a sie przekonasz ;-) Mysle ze bedzie szybszy na 98 niz teraz na 100Pb :D
na wiosnę będę :) niech tylko autostradę przedłużą :mrgreen:
By TMQ -  29 lis 2011, 18:43
 -------
#55540
"Jezeli chcecie mozemy stworzyc osobny watek w ktorym opiszemy wszystkie nasze stopnie modyfikacji i bedziemy w nim odpowiadac na wasze pytania"


Wg mnie jest to dobry pomysł gdyż i tak większość ludzi modyfikujących GTI kontaktuje się z CompSportem - te same pytanie się powtarzają - warto podwiesić temat właśnie z opisami poszczególnych stopni , ich zakresem i przyrostami.
Ja np jestem ciekaw ile w 2.0TFSI daje układ wydechowy w przypadku standardowej k03 - czy warto robić tylko DP czy cały wydech - zdania są podzielone.
By stefdeath -  30 lis 2011, 9:29
 -------
#55592
Wychodzi na to, że do 320KM nie trzeba nawet robić całego wydechu tylko DP 3'' - dobrze rozumiem? Do montażu k04 trzeba było coś w nim przerabiać? bo pamiętam że zakładałeś jeszcze na ori turbinie.
By Biegu -  07 gru 2011, 11:46
 -------
#56237
CompSport pisze:Biegu nie wiem dlaczego nikt nie odpisal na Twojego maila.....Rzeczywiscie jest tak ze czasami odpowiadam raz na 3 dni na maile ale to wynika z braku czasu ktory poswiecam na dopracowywanie softwarow ;-)
Dzięki za odpowiedź zarówno na maila jak i na forum. Dobry wątek z rozpiską stage'y mam nadzieję że ułatwi on życie i nam i Wam.

Pozdrawiam :)

Speedbass dzienks za info ;)
By GTI -  30 sie 2012, 10:24
 -------
#80622
Witam wszystkich, też zastanawiam się nad pewnymi modyfikacjami, dzwoniłem kiedyś do firmy c***s**** i trochę mnie pewne rzeczy dziwią, wiem że do modyfikacji potrzebne są części ale jak każdy wie nie są tanie i pytam gościa że mam znajomego który to ma dojścia do używanych części i np takie turbo mógłbym mieć za pół darmo to gość nawet mi nie chciał powiedzieć co jaka to turbina, jakie ma oznaczenie, po prostu wolą opchnąć nową za np za 5000 zł to samo z intercooler-em zero informacji jaki i co
Mówił że używane to już nie nowe że itd że może być uszkodzona ok bedzie uszkodzona to oddam do regeneracji i tak wyjdzie mi to dużo taniej. Jak policzyłem wszystkie nowe części + robocizna to bez 12 tysi nie podchodz.