Dziś założyłem to ustrojstwo - zółtą powerflexa. Generalnie jakbym nie wiedział, że tam coś jest to podczas normalnej jazdy nie zauważyłbym różnicy. Z moich subiektywnych odczuć:
żadnych drgań, mam wrażenie wręcz, że silnik pracuje spokojniej, przy przegazówkach nie kopie w plecy jak pisał Antoś. Tak więc minusów zero.
Co do zmiany biegów nie zauważyłem żadnej różnicy.
Reakcja na gaz może siłą sugestii wydawało mi się, że jakby lepsza ale to pewnie po prostu dlatego, że podjarany byłem i trochę dusiłem
Co do przyczepności to faktycznie jakby lepiej. Co prawda padało i testowałem na mokrym ale i tak przy pełnym bucie na 2 i 3 esp odpala się rzadziej i na krócej, no i nie biją tak strasznie koła podczas buksowania. Na pewno dynamiczniej udawało mi się ruszyć na mokrym niż przed założeniem. Na suchym jeszcze fajniej powinno kleić.
Więc ostateczny werdykt biorąc pod uwagę stosunek cena/przydatność oceniam na "warto" ale najlepiej od razu zakupić tą fioletową najtwardszą.