Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
Awatar użytkownika
By tomekGTI -  22 sie 2007, 13:02
 -------
#6204
Witam,

mam pytanie. Rozwa¿am za³o¿enie chipa do Golfa V GTI. Gdzie by¶cie to zrobili? Polecacie jakie¶ firmy? Ma kto¶ z Was zmodyfikowanego GTI?

Z tego co siê orientowa³em to:

1. KOCAR Poznañ, w³asny program, moc ok. 240 KM, cena z wykresami 2650 netto

2.CARS DESIGN Poznañ, program "zagraniczny", moc 240 KM, cena 3400 netto

3.V-TECH Warszawa, program w³asny, moc ok. 220-235 KM, cena chyba 1800 netto

4.UNITRONIC A.Poniedzia³ek Warszawa, program w³asny, moc ok. 240KM, cena chyba 1700 netto

5.VTG Warszawa, program w³asny, moc ok. 240 KM, cena 2000 z³ netto

Co by¶cie wybrali? Ja chyba UNITRONICA (s³ysza³em dobre opinie), VTG lub KOCARA (na miejscu w Poznaniu)
Awatar użytkownika
By krz_p -  22 sie 2007, 22:13
 wielkopolskie
#6207
jeszcze wzio³bym pod uwagê Mastersa, d³uba³ ju¿ kilka 2.0TFSI w GTI oraz w passacie, sprawd¼ na www.tdi-tuning.pl
w³a¶nie w Mastersie robili swoje auta Morfina i jeszcze jeden u¿ytkownik
Sierocki robi³ w VTG jak widaæ po wykresie, a poprawia³a firma nr 4 z twojej listy
ogólnie strach robiæ w której¶ z naszych rodzimych firm "tjuninkowych", fuck up'y zdarzaj± siê wszêdzie
szymon (szare GTI-by³o w ostatnim VW trends, powiniene¶go znaæ http://www.golf5gti.com/viewtopic.php?t=4180) mówi³ mi, ¿e te¿ chce swojego zrobiæ ale raczej nie w PL
By lisik -  22 sie 2007, 22:32
 -------
#6209
Ja zrobilbym w abt lub fast tuning w DE.

Ceny wcale nie odstrszaja- zdziwilbys sie bo w niemczech mozna spokojnie za 300 euro zchipowac, a dostaniesz dodatkowo gwarancje i tuv i to bynajmniej nie rozruchow± hehe :)

W de czesto jednak nie hamuja aut tylko zapodaja gotowy program.
Awatar użytkownika
By tomekGTI -  22 sie 2007, 23:14
 -------
#6210
krz_p pisze: szymon (szare GTI-by³o w ostatnim VW trends, powiniene¶go znaæ http://www.golf5gti.com/viewtopic.php?t=4180) mówi³ mi, ¿e te¿ chce swojego zrobiæ ale raczej nie w PL
ma kto¶ kontakt do szymona? mo¿e wspólnie wybralibysmy jak±¶ firmê. tak siê sk³ada, ¿e z szymonem gada³em kiedy¶ na spocie
Awatar użytkownika
By malydaras -  23 sie 2007, 8:03
 mazowieckie
#6213
Cze¶æ,
mam w jakiej¶ gazecie porównanie GTI, GTI Edition30 i R32. S± tam podane typowe czasy przyspieszeñ i czasy przejazdow jakiego¶ toru. Jak chcesz, zeskanujê i wstawiê, bedziesz mógl zobaczyæ ró¿nicê miêdzy 200 a 230 KM.
Awatar użytkownika
By krz_p -  23 sie 2007, 8:36
 wielkopolskie
#6214
malydaras pisze:Cze¶æ,
mam w jakiej¶ gazecie porównanie GTI, GTI Edition30 i R32. S± tam podane typowe czasy przyspieszeñ i czasy przejazdow jakiego¶ toru. Jak chcesz, zeskanujê i wstawiê, bedziesz mógl zobaczyæ ró¿nicê miêdzy 200 a 230 KM.
tylko w Edition30 jest inna sprê¿arka, no i niemcom na hamowniach wychodz± wyniki w granicach 24X KM, wiêc to niewiele powie jak je¼dzi GTI po czipie.
Awatar użytkownika
By team-am -  27 sie 2007, 22:22
 łódzkie
#6235
Skontaktuj sie z Mastersem, chociaz on g³ownie siedzi w dieslach, jakby nie chcial dlubac tfsi to na pewno poleci Ci odpowiedniego tunera znajacego sie na rzeczy

Pozdr
By way4 -  08 wrz 2007, 19:37
 -------
#6330
jak benzyne to VTG ja ogolnie tam tez robie disle bo nie potrzebne mi jakies wymyslne programy ale vtg ogolnie bardzo dobra firma ja osobiscie polecam. ( Maja nowa hamownie i dobre programy)
Awatar użytkownika
By Sierocki -  24 paź 2007, 18:59
 -------
#6771
VTG mówimy NIE. ja juz przerabia³em temat. auto mia³o taki momet obrotowy ze balem sie i¿ korby poukrêca. gdzie¶ nawet podsy³a³em wykres. wysz³o mi 252.7 KM moment 369.6 Nm przy 2685 obrotów na minute przy temperaturze 20.6 stopni C.takie ustawienia mometu powodowa³y auto rwa³o sie z miejsca jak g³upie gubiac trakcje do 3 biegu a nastepnie moment zczyna³ mocno spadac i auto przy predkosciach powy¿ej 180 mia³o odczuwalny spadek mocy. wiadomo gti zobowi±zuje i po kilku batach od leonów na nocnych wycieczkach zosta³em skierowany do Poniedzia³aka do UnitronicA. dosta³em nowy program na temat tego z VTG ch³opaki nawet sie nie wypowiadali no mo¿e raz stwierdzajac - o przyjecha³ ³amacz korb - i od tamtej pory auto zacze³o dopiero zyæ. 231KM/169.8kW przy 4893 obrotów na minute i temperaturze 23.1 stopni C. i teraz moge sie juz ganiaæ :) niby koni na hamowni u Poniedzia³ka jakby mniej a auto zupe³nie nie do poznania. inna sprawa ¿e hamownia u Poniedzi³aka swego czasu potrafi³a zani¿aæ wyniki do ok 10KM w porównaniu z pomiarami na innych urz±deniach. ja ¶migam ju¿ od roku i póki co zero problemów z autem. i chyba nawet nie wzros³o spalanie chociaz nie wiem tego napewno poniewa¿ ne zwracam na to uwagi mówiac prawde. tak czy owak polecam wszystkim UNITRONIC w razie potrzeby moge pomóc przy negocjacjach cenowych bo o ile ja pamiêtam to p³aci³em za to 1400 pln netto. na wiosne bede zmiania³ w golfie turbawke i IC. Nowa dmuchawka i icek bêdzie od ostatniego S3 i tez zamierzam to robic w Unitronicu.

pzdr
adam
Awatar użytkownika
By krz_p -  24 paź 2007, 19:23
 wielkopolskie
#6773
Sierocki pisze:na wiosne bede zmiania³ w golfie turbawke i IC. Nowa dmuchawka i icek bêdzie od ostatniego S3 i tez zamierzam to robic w Unitronicu.
ogarn± to?
Awatar użytkownika
By Sierocki -  24 paź 2007, 20:25
 -------
#6774
oczywi¶cie. nie takie rzeczy maja ju¿ na swoim koncie. warto jest do nich podjechac i porozmawiac. jak kazdy specjalista ma swoje wizje i tajemnice ale rasowanie silników a grupy vw nie jest dla nich rzadna tajemnica. doswiadczenia z projektów na zachodzie oraz co ciekawe bardzo du¿o oprogramowañ wysy³aja w³a¶nei na rynki niemieckie i za wielka wode. ca³a farakcja seat racing smiga na jego programach i modach i wszyscy chwala ...
By Adi6666 -  01 sie 2008, 0:02
 -------
#10953
krz_p pisze:
malydaras pisze:Cze¶æ,
mam w jakiej¶ gazecie porównanie GTI, GTI Edition30 i R32. S± tam podane typowe czasy przyspieszeñ i czasy przejazdow jakiego¶ toru. Jak chcesz, zeskanujê i wstawiê, bedziesz mógl zobaczyæ ró¿nicê miêdzy 200 a 230 KM.
tylko w Edition30 jest inna sprê¿arka, no i niemcom na hamowniach wychodz± wyniki w granicach 24X KM, wiêc to niewiele powie jak je¼dzi GTI po czipie.
masz takie dane: sorki ¿e odgrzewam kotleta ale ja chcia³bym takie dane, mo¿esz zeskanowaæ?

--------------------------------------------------------
ja polecam KOcar z w³asnego do¶wiadczenia
Awatar użytkownika
By krz_p -  01 sie 2008, 8:45
 wielkopolskie
#10956
Adi6666 pisze:
krz_p pisze:
malydaras pisze:Cze¶æ,
mam w jakiej¶ gazecie porównanie GTI, GTI Edition30 i R32. S± tam podane typowe czasy przyspieszeñ i czasy przejazdow jakiego¶ toru. Jak chcesz, zeskanujê i wstawiê, bedziesz mógl zobaczyæ ró¿nicê miêdzy 200 a 230 KM.
tylko w Edition30 jest inna sprê¿arka, no i niemcom na hamowniach wychodz± wyniki w granicach 24X KM, wiêc to niewiele powie jak je¼dzi GTI po czipie.
masz takie dane: sorki ¿e odgrzewam kotleta ale ja chcia³bym takie dane, mo¿esz zeskanowaæ?

--------------------------------------------------------
ja polecam KOcar z w³asnego do¶wiadczenia
poczytaj na golf5gti.com

a co do czipa to jedynie Compsport, ale od razu z wydechem
By Hulaj -  01 sie 2008, 8:53
 mazowieckie
#10957
krz_p pisze:
Adi6666 pisze:
krz_p pisze: tylko w Edition30 jest inna sprê¿arka, no i niemcom na hamowniach wychodz± wyniki w granicach 24X KM, wiêc to niewiele powie jak je¼dzi GTI po czipie.
masz takie dane: sorki ¿e odgrzewam kotleta ale ja chcia³bym takie dane, mo¿esz zeskanowaæ?

--------------------------------------------------------
ja polecam KOcar z w³asnego do¶wiadczenia
poczytaj na golf5gti.com

a co do czipa to jedynie Compsport, ale od razu z wydechem
+ IC z alu ten standardowy z plastikowymi boczkami mo¿na nawet rozsadziæ po mocnym programie.
By Adi6666 -  01 sie 2008, 9:20
 -------
#10958
ja siê nie martwiê :)

mam wiêkszy intercooler

ale faktycznie i na niego trzeba zwróciæ uwagê