Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By kubae -  09 gru 2011, 1:17
 -------
#56354
jezeli wdarl sie tu temat oleju to ja zapytam o watek blizszy a mianowicie downpipe, glownie interesuje mnie tu zdanie compsportu, czy taki "dedykowany" DP jest okej czy to nie zda egzaminu ? http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-VW-GOLF-M ... 4cfa6a3c0f" onclick="window.open(this.href);return false;
mam mozliwosc kupienia i zastanawiam sie nad tym, z tym, ze jak kiedys odwiedze was w łodzi zeby nikt mi nie powiedzial ze trzeba ten syf wyrzucic i pospawac nowy customowy ;) bez sensu placic 2x
By CompSport -  09 gru 2011, 11:34
 -------
#56366
Downpipe to najwazniejszy i najtrudniejszy do zrobienia element ukladu wydechowego.
Wazna jest grubosc flanszy, grubosc scianki rury, jakosc stali z jakiej jest zrobiona, jakosc łacza elastycznego.
Stad biora sie koszty dobrego downpipu. Nie wspominajac o tym ze ten nie ma katalizatora ktory jak wiecie jest wymagany i oczywiscie my go montujemy.
By stefdeath -  09 gru 2011, 15:32
 -------
#56398
Już ustaliliśmy, że kat nie musi być wystarczy
CompSport pisze:2O2 zostala wylaczona w programie.

tak jak ma Antoś, który zresztą robił DP de-cat u was. To chyba obniży koszt takiego DP o jakieś 400-500zł bo tyle kosztuje sportowy kat?
Kwestia tylko kombinowania na badaniu technicznym ale to raczej nie problem bo mi się nie zdarzyło żeby ktoś mierzył skład spalin.

P.S. kiedy otworzycie oddział w Warszawie bo do Łodzi, Krakowa, BB trochę daleko :mrgreen:
By kubae -  09 gru 2011, 18:49
 -------
#56413
CompSport pisze:Downpipe to najwazniejszy i najtrudniejszy do zrobienia element ukladu wydechowego.
Wazna jest grubosc flanszy, grubosc scianki rury, jakosc stali z jakiej jest zrobiona, jakosc łacza elastycznego.
Stad biora sie koszty dobrego downpipu. Nie wspominajac o tym ze ten nie ma katalizatora ktory jak wiecie jest wymagany i oczywiscie my go montujemy.
pomijając sprawe katalizatora - jezeli znajdę downpipe solidnie wykonany, z dobrych materiałów itd, rozumiem, ze bedzie on zdawal egzamin? jaka grubosc flanszy zalecana? poprostu taki 'dedykowany' downpipe mozna dostac za okolo 500-800zl a ten od mg podejrzewam, ze zaczyna sie od 1200zl(prosze mnie poprawic jezeli sie bardzo myle :D ), mysle, ze jezeli nie bedzie odbiegal jakością mozna tu sporo zaoszczedzic.
By korzen88 -  10 gru 2011, 10:58
 -------
#56472
CompSport pisze:W Warszawie oddziału nie bedzie ;-)
Jezeli bedzie taki jak napisalem wczesniej to oczywisicie zda egzamin.
O grubosci flanszy musi wiedziec osoba ktora go robi :-))
W Warszawie nie musi być, wsumie z Warszawy do Łodzi czy Krakowa strasznie dalego nie ma, postarajcie się o jakiś oddział bardziej na północy; Szczecin, Poznań żeby kolega Rybak nie musiał dymać 1000km do Bielska :D i może ja jakiś programik zrobie :D ot co luźna refleksja.
By maciej551 -  10 gru 2011, 12:16
 -------
#56477
korzen88 pisze:
CompSport pisze:W Warszawie oddziału nie bedzie ;-)
Jezeli bedzie taki jak napisalem wczesniej to oczywisicie zda egzamin.
O grubosci flanszy musi wiedziec osoba ktora go robi :-))
W Warszawie nie musi być, wsumie z Warszawy do Łodzi czy Krakowa strasznie dalego nie ma, postarajcie się o jakiś oddział bardziej na północy; Szczecin, Poznań żeby kolega Rybak nie musiał dymać 1000km do Bielska :D i może ja jakiś programik zrobie :D ot co luźna refleksja.
Popieram Poznań :D !
Awatar użytkownika
By pgmaster -  10 gru 2011, 14:38
 mazowieckie
#56491
CompSport pisze:Downpipe to najwazniejszy i najtrudniejszy do zrobienia element ukladu wydechowego.
Wazna jest grubosc flanszy, grubosc scianki rury, jakosc stali z jakiej jest zrobiona, jakosc łacza elastycznego.
Stad biora sie koszty dobrego downpipu. Nie wspominajac o tym ze ten nie ma katalizatora ktory jak wiecie jest wymagany i oczywiscie my go montujemy.
Jest sens zakladac sam downpipe? Czy lepiej poczekac i dozbierac do calego wydechu?
By stefdeath -  19 sty 2012, 15:35
 -------
#60074
no właśnie nie wiem czy cenowo tak taniej wyjdzie - na necie gdzieś widziałem te diwajsy do mazdy za 189$ + jakaś robocizna bo sam tego nie zamontuję.
Programowo tuner da radę na pewno taniej zrobić, widziałem że mr motors w ibizie 1.8T zrobiło coś takiego i uruchamiało się to wciskając 3 razy sprzęgło.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7