Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By speedbass -  24 kwie 2012, 23:52
 pomorskie
#70843
ale czy naprawdę jest to praktyczne? i potrzebne?
jak już się jedzie - przecież nie zawsze ciśnie/ podobne spalanie / nieprzewidziane sytuacje zdąży się przełączyć?
chyba że na tor i na co dzień by oszczędzić silnik
kiedyś podobny patent robił/proponował Vtech ale miał jakiś programator i coś tam jeszcze
ale nie wiem czy warto się by było w to bawić, ja zimę przeżyłem i na jednej mocy a się bałem że będzie ciężko
2 moce na różne okazje / nie wiem po co :?
By antoś -  25 kwie 2012, 14:30
 łódzkie
#70960
Luz. Pytam dlatego bo znajomy ma coś takiego zrobione w 2.0 TDI na dużym turbo gdzie na jednym programie ma 220 koni, a na drugim 170. Gdy go spytałem dlaczego i po co to mówił, że na tym pierwszym jeździ po bułki a na drugim to się ściga. Różnic w spalaniu wielkich nie było. Myślałem, że Ty to jakoś racjonalnie uargumentujesz.

Po prostu nie wyobrażam sobie sytuacji, typu:
a) jadę autem na słabszym programie, chce skutecznie wyprzedzić ale idzie mi to gorzej, a nie mogę zmienić programu na mocniejszy bo by to zrobić muszę zgasić silnik
b) ktoś chce się ze mną ścigać, a ja dostaje baty bo byłem na słabszym programie. To po co mi ten mocniejszy?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7