Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By Krajes -  25 kwie 2012, 16:48
 podlaskie
#70967
Nie wiem po co te wszystkie pytania "po co".Jak ktoś chce to proszę bardzo.Gdyby taka opcja była ori np w R a ktoś by to zrobił w GTI czy TDI to było by wielkie poruszenie jak zajebiście.Bo co widzę coraz częściej na forum że jak coś nie jest ori to od razu wieś tańczy i śpiewa.Fakt w niektórych przypadkach owszem ale nie można tego odnosić do wszystkiego.Wbrew wszystkiemu taka opcja jest bardzo fajna przy modzonym silniku.Na co dzień masz setup zbliżony do serii by oszczędzać silnik i paliwo a na weekend jak jedziesz sobie na jakiś poznań, ryki itp zapinasz mocniejszą mapę.Co do trasy to zawsze można jeździć na mocniejszej jaki to problem się zatrzymać i zmienić mapę (przyciskiem) przecież nie trzeba stawać na kilka godzić i siedzieć z kluczami czy z kompem tylko wystarczy małe klik i po sprawie.I proszę was bardzo ok 200KM spokojnie starczy do wyprzedzania czy zbierania się ze świateł.

Jeżeli cena byłaby w miarę rozsądna to przy planowanych modach możesz śmiało nad tym pomyśleć.
By speedbass -  25 kwie 2012, 17:01
 pomorskie
#70968
wymyślacie i nad/interpretujecie zaraz; kto zabrania? nikt nie mówi że nie :wink:
znane są jak wspomniałem takie sposoby i w autach tuningowanych i seryjnych (z dużą mocą)
tylko zastanawiało mnie, skoro spalanie takie samo a sytuacje nieprzewidywalne a mocy może potrzebować człowiek w każdej chwili i nie wiadomo kiedy
i takie dziwne doświadczenie jeżdżenia wozami o różnej mocy: nie raz człowiek miał pietra jak się zapomniał że ma ze 100KM mniej przy wyprzedzaniu a tu z przeciwka a miało być inaczej :oops:
to pytanie o filozofię takiego podejścia i czy warto (w tuningu wiem że to co robimy ktoś powie że nic nie warto :mrgreen: )
nie ma co się obrażać czy szukać drugiego dna, chcesz to rób, jak ktoś zrobił w leonie to zapewne jest możliwe
no chyba że dla odciążenia silnika i elementów napędu
kiedyś nad tym myślałem bo bałem się zimy z taką mocą na jedną ośkę ale nie jest tak źle i można regulować gazem więc stad moje pytanie
a spalanie i tak mam mniejsze niż w serii
czy warto a chętnemu kto zabroni panowie / proszę bez nerwacji :wink: :D
By speedbass -  25 kwie 2012, 17:18
 pomorskie
#70971
antoś pisze:To by mogło się przydać gdyby na jednej mapie był program na paliwie 100 oktanowym, a na drugiej na przykład pod zwykłe 98, czy nawet 95. :D
trochę zachodu, bo co zrobić z paliwem? ale przecież chyba silnik też się jakoś przestawia
lałem 100 a czasem i ostatnio leje 98 i nic się nie dzieje
ale i tak temat chyba o dieslu i tak nic to nie zmienia
Awatar użytkownika
By fredric -  25 kwie 2012, 23:53
 mazowieckie
#71021
Dla mnie to ma sens w naprawdę mocnym aucie gdzie normalna eksploatacja jest niebezpieczna bo trakcja nie wyrabia a nie w zwykłym aucie. Zawsze można sobie wyłączyć ESP w zimę i też jest adrenalina jak +50KM.
By ArekK -  26 kwie 2012, 13:05
 mazowieckie
#71057
A czy tego typu magiczne przyciski podnoszące parametry silnika nie są montowane przez producentów aby auto spełniało normy spalin?
Dla mnie jest to także czysto marketingowy chwyt, że niby użytkownik może być taki proekologiczny jeżdżąc na wyłączonym :wink:
By stefan-16 -  03 maja 2012, 13:49
 -------
#71672
Powiedzcie mi jak wygląda sprawa z Stage 1 i montażem IC z S3?? Bo na różnych forach piszecie że w zupełności wystarcza seryjne IC. Ciekaw jestem czy robiąc stage 1 i użytkując auto na co dzień wsadzać to z S3 czy zostać przy serii. Robiliście już tego trochę więc coś na ten temat wiecie. Mam już w domu IC z S3 i muszę powiedzieć że to zupełnie inna bajka niż to z serii. Inny rdzeń, masa itp. Zależy mi na bezawaryjności auta. A chciałem się w tym miesiącu do was wybrać.
By czesiek -  03 maja 2012, 22:47
 dolnośląskie
#71715
Po wydechu i programie IC z s3 dal 0 koni w normalny dzien ( ok 20 stopni). Na pewno gorzej niz na serii nie bedzie. Nie ingerujesz tak naprawde w nic. Wystarczy dobrze skrecic dwie opaski, reszta mocowan jest jak w serii. Jezeli juz kupiles, to smialo zakladaj. Chyba ze potrzebujesz kasy, wiec na pewno przy K03 seria da sobie rowniez rade. Warto zwrocic uwage na stan chlodnicy klimatyzacji, ktorej wymiana moze sporo pomoc, gdyz po pewnym czasie jej przelot sie znaczaco zmniejsza.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7